Gå til innhold

KFC i Norge!

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Vi trenger da ikke enda en «resturant» med søppel mat? Vi burde gjøre som island, forby alle typer super junk, som Mc Donalds/Burger King osv. 

Anonymkode: 649e5...e82

Kamilla25 skrev (35 minutter siden):

Fordi det er motbydlig søppel junk. 

Folk som dere som alltid må kommentere i en tråd for å være negative🙃

Anonymkode: 4da8c...e0f

• Liker 8
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg vil ha zara til Bergen ……

Anonymkode: 9bdf8...f40

Og jeg vil ha Zara litt overalt i Norge, men her er det KFC/mat tråd! 🤤

Anonymkode: 0b9b2...9b0

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Noen som vet hvorfor vi ikke har KFC i Norge? Er det fordi Norge ikke vil eller KFC? 🍗

Hørt noe om at hønene i Norge ikke er «bra» nok, stemmer det? 

Vet ikke hvor du bor men Kylling og pizza tilbyr tilsvarende produkter 😋

Anonymkode: 499e1...510

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Samme med Taco Bell, finnes vel ikke i noen av de nordiske landene?

Anonymkode: 28417...a5c

Jeg vil mye heller ha KFC enn Taco Bell, blir alltid skuffet når jeg spiser på TB 

Anonymkode: f6af1...012

• Liker 1
Skrevet

Spiste på kfc for noen år siden i USA. Det var så utrolig fett at jeg klarte ikke mer enn et par tre biter før jeg la det bort. Men hva var det første jeg ville ha dagen etter? Heiv i meg et par biter til og greia gjentok seg.  Konklusjonen er at det er nesten litt for vanedannende til at jeg ønsker det hit... for det er jo utvilsomt utrolig usunt.

Men... er det noen andre steder i Norge hvor de serverer digg fritert kylling? "Lucky Bird" ved Mathallen i Oslo gjør det. Andre steder?

Anonymkode: ed2c8...b81

• Liker 3
Skrevet (endret)

Norge er et lite land med spredt befolkning, det påvirker selvfølgelig tilbudet her. Det handler ikke om at Norge henger etter, men det er ikke samme etterspørselsmekanismer her som i USA, eller Danmark for den saks skyld.. 

Har også hørt at prisen på norsk kylling er for høy for KFC til at det blir særlig lønnsomt. 

Endret av Albbas
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg stemmer heller for at vi får Taco Bell og Dunkin’ Donuts 😋😋😋

Anonymkode: 4da8c...e0f

Jaa! 
Og iHop😍

Anonymkode: c1f70...fe2

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor ikke alle 3? 🤤🤤🤤

Helt enig! 😋

Elsker donuts 😋

Skrevet

Vet ikke hvor du bor men Kylling og pizza tilbyr tilsvarende produkter 😋

Anonymkode: 499e1...510

Hvor ligger Kylling og pizza? 😊

Skrevet

Skulle veldig gjerne hatt KFC i Norge om jeg fikk bestemme😊 Er en del på bilferie mellomeuropa, da er jeg ofte innom en av de mange restaurantene deres. Eneste plassen jeg har blitt skuffet var på den på Rådhusplassen i København.

Så lenge det ikke blir hver dag smaker det utrolig godt med denne type junkfood!

Skrevet

Jollibee eller chick-fil-a er så mye bedre

blir alltid skuffet over KFC av at det er smakløst å fettete, men vi trenger helt klart mer fritert kylling i norge!

Anonymkode: 005d7...028

Skrevet
13 hours ago, AnonymBruker said:

https://www.oa.no/innlandsnytt/kikki-s-satser-ut-over-gjovik/s/1-81-2705073

"KFC" har vært i Norge, men gjennom samarbeidsavtale med en lokale sjappe på Gjøvik. Gikk duken ett par år senere. Årsaken til at ekte KFC ikke etablerer seg har jeg hørt har med dyrevelferdsregler og høye priser på råvaree.

Anonymkode: 3b21a...381

Dyrevern har visst ikke en dritt å si for ts og andre som gosser seg med KFC hver gang de er i utlandet..

Anonymkode: 13c5c...763

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Vi trenger da ikke enda en «resturant» med søppel mat? Vi burde gjøre som island, forby alle typer super junk, som Mc Donalds/Burger King osv. 

Anonymkode: 649e5...e82

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Alle ble vel lagt ned etter at USA la ned militærbasen sin på Island tror jeg

Det er fremdeles flere KFCs og Taco Bells på Island.  De har også sine egne burgerkjeder. (Aktu Taktu for eksempel).

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2021-10-14 den 9.03):

Spiste på kfc for noen år siden i USA. Det var så utrolig fett at jeg klarte ikke mer enn et par tre biter før jeg la det bort. Men hva var det første jeg ville ha dagen etter? Heiv i meg et par biter til og greia gjentok seg.  Konklusjonen er at det er nesten litt for vanedannende til at jeg ønsker det hit... for det er jo utvilsomt utrolig usunt.

Men... er det noen andre steder i Norge hvor de serverer digg fritert kylling? "Lucky Bird" ved Mathallen i Oslo gjør det. Andre steder?

Anonymkode: ed2c8...b81

Er en kjede som heter Fly Chicken. Litt dyrere  junk -food enn MC og BK vistnok. men skal være god. Har ikke smakt det

Skrevet
Pasha skrev (3 minutter siden):

Er en kjede som heter Fly Chicken. Litt dyrere  junk -food enn MC og BK vistnok. men skal være god. Har ikke smakt det

Har hørt at Fly Chicken er møkkadyrt. At en normalt stor mann må bruke ca 300 kr for å bli ordentlig mett.

Anonymkode: 66670...c9e

Annonse
Skrevet

kfc....mmmm. jeg er med, hvor stemmer vi? 

Skrevet

Det er fordi kylling er dyrt i Norge. 

Anonymkode: 6fc2f...4c7

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.10.2021 den 22.46):

Noen som vet hvorfor vi ikke har KFC i Norge? Er det fordi Norge ikke vil eller KFC? 🍗

Hørt noe om at hønene i Norge ikke er «bra» nok, stemmer det? 

KFC er jo horribel mat. Smakløst, fettete og kjedelig. Jeg er glad vi ikke har det i Norge. 

Anonymkode: 1b3f8...2e3

Gjest Linny111
Skrevet
On 10/13/2021 at 10:15 PM, AnonymBruker said:

Alle ble vel lagt ned etter at USA la ned militærbasen sin på Island tror jeg

Island har massevis av KFC og også Taco Bell. Det ligger seks KFC i Reykjavik-området.

Jeg bor i Skottland og vi kan bestille KFC til døra. Jeg gjør det ikke da. Det finnes mye bedre mat der ute, men det at nordmenn savner KFC er nok det samme som at jeg savner Grandiosa 😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...