AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #1 Skrevet 13. oktober 2021 Datet en tilsynelatende singel mann for tre måneder siden. Vi kuttet kontakten da han møtte en annen dame. For to uker siden møttes vi tilfeldig på en restaurant hvor jeg feiret bursdagen til ei venninne. Han tok kontakt og virket som han hadde behov for å bryte isen. Men det ble raskt til at han flørtet og viste mye interesse. Jeg smilte og småflørtet tilbake, men holdt tilbake siden jeg vet han har dame. Vi hadde begge drukket mye, men han var stødig i blikket. På kort tid krysset han en del grenser for hva som er greit i et forhold både i oppførsel og ord, og prøvde seg veldig. Hadde jeg vært åpen for det var det ingen tvil om at jeg kunne fått han med hjem den kvelden. Jeg dro naturligvis hjem alene! Jeg har tenkt en del på denne stakkars jenta. De har vært sammen mindre enn to måneder, og det virket som han ikke tenkte på henne i det hele tatt den kvelden... Er det ikke tidlig å kjede seg? Etter dette har jeg fulgt med litt, og sett at de har vært mye sammen, han har tatt henne med på turer, og det er et tegn på dårlig samvittighet? Jeg har lest mange utroskapssaker, men aldri opplevd at det har skjedd i "honeymoon"-fasen i et forhold? De er mye sammen og virket tilsynelatende lykkelige. Hva får folk til å gjøre dette? Anonymkode: feffc...19b 3
Antiviruset Skrevet 13. oktober 2021 #2 Skrevet 13. oktober 2021 Det er umulig å si hva som får folk til å gjøre slikt. Han er i alle fall ikke seriøs og holder på med flere samtidig. Det er vel et svar nok, og det er bare å skygge banen. Slike mennesker holder man seg unna. 5
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #3 Skrevet 13. oktober 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Datet en tilsynelatende singel mann for tre måneder siden. Vi kuttet kontakten da han møtte en annen dame. For to uker siden møttes vi tilfeldig på en restaurant hvor jeg feiret bursdagen til ei venninne. Han tok kontakt og virket som han hadde behov for å bryte isen. Men det ble raskt til at han flørtet og viste mye interesse. Jeg smilte og småflørtet tilbake, men holdt tilbake siden jeg vet han har dame. Vi hadde begge drukket mye, men han var stødig i blikket. På kort tid krysset han en del grenser for hva som er greit i et forhold både i oppførsel og ord, og prøvde seg veldig. Hadde jeg vært åpen for det var det ingen tvil om at jeg kunne fått han med hjem den kvelden. Jeg dro naturligvis hjem alene! Jeg har tenkt en del på denne stakkars jenta. De har vært sammen mindre enn to måneder, og det virket som han ikke tenkte på henne i det hele tatt den kvelden... Er det ikke tidlig å kjede seg? Etter dette har jeg fulgt med litt, og sett at de har vært mye sammen, han har tatt henne med på turer, og det er et tegn på dårlig samvittighet? Jeg har lest mange utroskapssaker, men aldri opplevd at det har skjedd i "honeymoon"-fasen i et forhold? De er mye sammen og virket tilsynelatende lykkelige. Hva får folk til å gjøre dette? Anonymkode: feffc...19b Alder? Anonymkode: 8802b...04e
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #4 Skrevet 13. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Alder? Anonymkode: 8802b...04e Han er 35 eller 36. Eller 12 oppførselsmessig.. Antiviruset skrev (4 minutter siden): Det er umulig å si hva som får folk til å gjøre slikt. Han er i alle fall ikke seriøs og holder på med flere samtidig. Det er vel et svar nok, og det er bare å skygge banen. Slike mennesker holder man seg unna. Er ikke et spørsmål om jeg skal holde meg unna, men syntes dette er et interessant diskusjonstema fordi jeg ikke forstår tankegangen. Han virker veldig seriøs med forholdet ellers, tror de nesten har flyttet sammen Anonymkode: feffc...19b
Antiviruset Skrevet 13. oktober 2021 #5 Skrevet 13. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han er 35 eller 36. Eller 12 oppførselsmessig.. Er ikke et spørsmål om jeg skal holde meg unna, men syntes dette er et interessant diskusjonstema fordi jeg ikke forstår tankegangen. Han virker veldig seriøs med forholdet ellers, tror de nesten har flyttet sammen Anonymkode: feffc...19b Ellers? Dette er jo helt vesentlig i et forhold at man er trofast, mangler dette er alt det andre totalt uvesentlig. Han er en utro type som ikke nøler med utroskap om han har behov for det, og setter gjerne et forhold på spill for å få dette til. Mennesker som er notorisk utro som denne fyren tydeligvis er endrer seg aldri. Det kan du bare glemme, og derfor skygge unna. Forstå tankegangen til en utro person er umulig. De har behov for sex med flere over tid, det gir de bekreftelse, nytelse og de går for det. Der har du grunnen, men han vil aldri innrømme at det er slik. 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #6 Skrevet 13. oktober 2021 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Jeg har lest mange utroskapssaker, men aldri opplevd at det har skjedd i "honeymoon"-fasen i et forhold? De er mye sammen og virket tilsynelatende lykkelige. Trist og bare helt umulig å forsvare. Altså én ting er etter mange år der samlivet har kjølnet (absolutt ikke greit for det altså!), men etter 2mnd burde de jo være forelsket og bare ha øyne for hverandre. Nei, han er nok bare et utro svin tvers igjennom. Anonymkode: cfdfc...cd5
Gjest Chroma Skrevet 13. oktober 2021 #7 Skrevet 13. oktober 2021 Æsj, noen folk er bare drittsekker. Stakkars kjæresten hans.
Christina82 Skrevet 13. oktober 2021 #8 Skrevet 13. oktober 2021 Ryddet for avsporing. Moonshine, mod
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #9 Skrevet 14. oktober 2021 Det er vel ikke sikkert at han anser seg som i et forhold etter under to måneder? Kanskje han anser dette som dating fase? Er du sikker på at de har tatt praten om å være eksklusive? Blir litt enkelt å stemple han som utro. Anonymkode: e4679...19b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå