Umami Skrevet 27. juni 2023 #141 Del Skrevet 27. juni 2023 Heartgirl skrev (1 time siden): Dette er vel strengt tatt et spørsmål ingen andre som ikke kjenner henne personlig noe med å blande seg i. Skjerp deg. Det var et spørsmål. Skjerp deg selv!!! 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 27. juni 2023 #142 Del Skrevet 27. juni 2023 Sharp75! skrev (10 timer siden): Er vel opp til hver enkel, og så lenge barnet er hos noen trygge og nære i kjente omgivelser noe barnet her er. Hun har det nok godt 🥰 Jeg er enig. Det er opp til hver enkelt så lenge barnet er i trygge og kjente omgivelser. Jeg mener det er jo bra at et barn kan være hos andre for det er en del av det å utvikles til selvstendige individer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 27. juni 2023 #143 Del Skrevet 27. juni 2023 Viki6 skrev (6 timer siden): Er så fascinert over det livet hun lever 🙂. Nå shopper de rundt i Paris, Dior osv. Lurer så på hvordan det fungerer økonomisk. Voksne som ber pappa om penger til shopping på bryllupsreise? Men ikke misforstå, jeg syns det er veldig gøy å følge henne 🙂. Tenk å ha så mye penger at man kan blåse i jobb og alt, bare shoppe daglig. Aldri lage mat, bare spise alt ute, eller bestille på døra. Men jeg hadde vel blitt lei av et sånt liv etter en stund 😃 Folk lever så forskjellig og alle er vi forskjellige. Heldigvis. Måten hun lever på er hennes valg. Det skader ingen at hun lever slik hun gjør. Hvor pengene til bryllupsreise kommer fra har ingen andre noe med. Det blir bare spekulasjoner Nå må vi huske på at vi ser ikke henne 24/7. Det er mye vi ikke ser som hun ikke deler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cornett Skrevet 28. juni 2023 #144 Del Skrevet 28. juni 2023 Viki6 skrev (14 timer siden): Er så fascinert over det livet hun lever 🙂. Nå shopper de rundt i Paris, Dior osv. Lurer så på hvordan det fungerer økonomisk. Voksne som ber pappa om penger til shopping på bryllupsreise? Men ikke misforstå, jeg syns det er veldig gøy å følge henne 🙂. Tenk å ha så mye penger at man kan blåse i jobb og alt, bare shoppe daglig. Aldri lage mat, bare spise alt ute, eller bestille på døra. Men jeg hadde vel blitt lei av et sånt liv etter en stund 😃 Eg tenker det er ille å se voksne som lever i sin egen lille boble i vårt land😳Før man får barn får man lære å være ansvarlig og ikke leve i en drøm. Hvertfall klare å lage mat til barnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viki6 Skrevet 28. juni 2023 #145 Del Skrevet 28. juni 2023 Heartgirl skrev (9 timer siden): Folk lever så forskjellig og alle er vi forskjellige. Heldigvis. Måten hun lever på er hennes valg. Det skader ingen at hun lever slik hun gjør. Hvor pengene til bryllupsreise kommer fra har ingen andre noe med. Det blir bare spekulasjoner Nå må vi huske på at vi ser ikke henne 24/7. Det er mye vi ikke ser som hun ikke deler. Det er ikke akkurat spekulasjoner. Hun har aldri jobbet. Tror aldri jeg har sett henne bruke sosiale kanaler til samarbeid/reklame slik andre influencere gjør. Så et sted må jo penger til all shopping, bryllupsreise, totalrenovering av ny leilighet osv komme fra. Prøv å følge henne en dag, og regn sammen hva hun bruker på impulsshopping av ting og klær, mat på døra, mat og drikke ute og fulle handleposer med matvarer. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrolle Skrevet 28. juni 2023 #146 Del Skrevet 28. juni 2023 Nydelig liten familie som fokuserer på det positive i hverdagen. Marie er så herlig positiv, aldri hørt noe negativt fra henne. Ja, hun er priviligert og fra en velstående familie, men hun er likevel jordnær. Hun har et stort hjerte for alle rundt seg. Asif er i jobb, og av det jeg har sett, så er han også fra en flott familie med god råd. Dette her er deres livsstil, og hvordan det ser ut på deres bankkonti har absolutt ingen noen verdens ting med! Så for deg innpå her som syder av misunnelse og leter etter noe å ta Marie på; SKJERP DEG!!! ChinChin everybody 💞 10 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 28. juni 2023 #147 Del Skrevet 28. juni 2023 Viki6 skrev (4 timer siden): Det er ikke akkurat spekulasjoner. Hun har aldri jobbet. Tror aldri jeg har sett henne bruke sosiale kanaler til samarbeid/reklame slik andre influencere gjør. Så et sted må jo penger til all shopping, bryllupsreise, totalrenovering av ny leilighet osv komme fra. Prøv å følge henne en dag, og regn sammen hva hun bruker på impulsshopping av ting og klær, mat på døra, mat og drikke ute og fulle handleposer med matvarer. Er det også en uting nå. Det skal jammen klages på alt. Her slipper jeg iallefall reklame når jeg stikker innom. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cornett Skrevet 28. juni 2023 #148 Del Skrevet 28. juni 2023 Viki6 skrev (5 timer siden): Det er ikke akkurat spekulasjoner. Hun har aldri jobbet. Tror aldri jeg har sett henne bruke sosiale kanaler til samarbeid/reklame slik andre influencere gjør. Så et sted må jo penger til all shopping, bryllupsreise, totalrenovering av ny leilighet osv komme fra. Prøv å følge henne en dag, og regn sammen hva hun bruker på impulsshopping av ting og klær, mat på døra, mat og drikke ute og fulle handleposer med matvarer. Ja det har jeg tenkt på! En dags forbruk er vel de fleste sitt ukesbudsjett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viki6 Skrevet 28. juni 2023 #149 Del Skrevet 28. juni 2023 Sharp75! skrev (59 minutter siden): Er det også en uting nå. Det skal jammen klages på alt. Her slipper jeg iallefall reklame når jeg stikker innom. Nei, det var absolutt ikke klaging. Deilig at hun ikke pusher saker. Var bare i forbindelse med at hun ikke har noe inntekt 🙂 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vegglampe Skrevet 28. juni 2023 #150 Del Skrevet 28. juni 2023 Cornett skrev (4 minutter siden): Ja det har jeg tenkt på! En dags forbruk er vel de fleste sitt ukesbudsjett! Ukesbudsjett? Månedsbudsjett mener du 😅😅 men spøk til alvor. Hun kommer fra en svært velstående familie, han vet jeg ikke. Men hun lever i en stor boble i ett samfunn. Hvor jordnær er hun egentlig? Er det kun å være hyggelig? Komme med psykolog utsagn? For min del virker det hele fjernt. Hun skal ha skryt for å prøve å se det positive i alt, snakke pent om andre mennesker. Men mer jeg har sett, så vet jeg ikke hvor ekte det er. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 28. juni 2023 #151 Del Skrevet 28. juni 2023 Viki6 skrev (5 timer siden): Det er ikke akkurat spekulasjoner. Hun har aldri jobbet. Tror aldri jeg har sett henne bruke sosiale kanaler til samarbeid/reklame slik andre influencere gjør. Så et sted må jo penger til all shopping, bryllupsreise, totalrenovering av ny leilighet osv komme fra. Prøv å følge henne en dag, og regn sammen hva hun bruker på impulsshopping av ting og klær, mat på døra, mat og drikke ute og fulle handleposer med matvarer. Når jeg følger noen bryr jeg meg null og niks om hva de bruker sine egne penger på. Det er kun deres eget valg. Jeg føler denne skjønne jenta fordi hun er jordnær, hun har gode verdier som hun formidler og hun åpner øynene med sine fine visdomsord ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 28. juni 2023 #152 Del Skrevet 28. juni 2023 Sharp75! skrev (1 time siden): Er det også en uting nå. Det skal jammen klages på alt. Her slipper jeg iallefall reklame når jeg stikker innom. Noen skal finne noe å klage på hos mange som de følger. Hun har gode verdier i livet, og med hennes visdom og klokskap kan hun nå ut til andre mennesker. Jeg kunne ikke være mer enig i at det hun ofte prater om å ikke dømme andre mennesker er viktig som mange burde tatt til seg ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet 28. juni 2023 #153 Del Skrevet 28. juni 2023 Velg enten norsk eller engelsk! Ikke norwenglish! 🥴 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cornett Skrevet 29. juni 2023 #154 Del Skrevet 29. juni 2023 Vegglampe skrev (14 timer siden): Ukesbudsjett? Månedsbudsjett mener du 😅😅 men spøk til alvor. Hun kommer fra en svært velstående familie, han vet jeg ikke. Men hun lever i en stor boble i ett samfunn. Hvor jordnær er hun egentlig? Er det kun å være hyggelig? Komme med psykolog utsagn? For min del virker det hele fjernt. Hun skal ha skryt for å prøve å se det positive i alt, snakke pent om andre mennesker. Men mer jeg har sett, så vet jeg ikke hvor ekte det er. Enig, hun er ikke jordnær, heller naiv. Hun lever i en rosa boble og skal liksom komme med råd til vanlige mennesker.Nei,hun vet ikke hvordan vanlige mennesker lever. Jobb, matlaging, husvask, barn, dårlig råd kanskje, osv 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne1234 Skrevet 29. juni 2023 #155 Del Skrevet 29. juni 2023 Jeg har altid likt å følge henne. For hennes positivitet og glede . Men forbruket er sinnsykt. Det er nok lett å være positiv og ha et forholdsvis greit liv om en aldri har kjent på de økonomiske utfordringer man kn kjenne på. Tenk om man kunne bestilt middag som kom på døren hver dag , hatt penger til alt en ønsket seg så si. Jeg tror jeg hadde vært ganske happy jeg og da. Ser de er i Disney land nå. Der sier hun de har fast pass … hun liker ikke kø… da vet jeg ikke helt om holdningene og verdiene hennes er så bra de heller…: greit å kunne betale seg ut av ting … så får heller andre stå ekstra lenge i kø… for de med penger .:. De slipper kø. 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vegglampe Skrevet 29. juni 2023 #156 Del Skrevet 29. juni 2023 Cornett skrev (4 timer siden): Enig, hun er ikke jordnær, heller naiv. Hun lever i en rosa boble og skal liksom komme med råd til vanlige mennesker.Nei,hun vet ikke hvordan vanlige mennesker lever. Jobb, matlaging, husvask, barn, dårlig råd kanskje, osv Jeg tror hun kunne ha fremstått mer overbevisende hvis hun hadde vist frem litt mer problematikk, eller bare vist vanlig hverdag som resten av befolkningen har. For nå fremstår det som om største problemet i hennes verden er om hun får sine 2-3 iskaffer levert på døra med bud, eller hvilken restaurant lunsj og middag skal bestilles fra. Jeg har per dags dato ikke sett henne innta vanlig mat. Vis meg en brødskive til lunsj, så virker det hele mer troverdig. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viki6 Skrevet 29. juni 2023 #157 Del Skrevet 29. juni 2023 Vegglampe skrev (5 minutter siden): Jeg tror hun kunne ha fremstått mer overbevisende hvis hun hadde vist frem litt mer problematikk, eller bare vist vanlig hverdag som resten av befolkningen har. For nå fremstår det som om største problemet i hennes verden er om hun får sine 2-3 iskaffer levert på døra med bud, eller hvilken restaurant lunsj og middag skal bestilles fra. Jeg har per dags dato ikke sett henne innta vanlig mat. Vis meg en brødskive til lunsj, så virker det hele mer troverdig. Jeg følger henne nettopp fordi hun er helt forskjellig fra vanlige folk, og lever et "merkelig" liv 🙃. Det blir liksom som å se på Kardashians 😃. Hun vil gjerne fremstå som normal, og med innsikt i andre folks problemer, men det er nok ikke mulig med hennes bakgrunn. Lurer veldig på hvorfor hun ikke har utdannelse og jobb. De fleste rike har jo det, selv om pappa har penger. Mulig han har ordnet med aksjer og fond til henne, men likevel rart å leve så sløvt. Men elsker å følge henne. Et friskt pust. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cornett Skrevet 29. juni 2023 #158 Del Skrevet 29. juni 2023 Vegglampe skrev (3 timer siden): Jeg tror hun kunne ha fremstått mer overbevisende hvis hun hadde vist frem litt mer problematikk, eller bare vist vanlig hverdag som resten av befolkningen har. For nå fremstår det som om største problemet i hennes verden er om hun får sine 2-3 iskaffer levert på døra med bud, eller hvilken restaurant lunsj og middag skal bestilles fra. Jeg har per dags dato ikke sett henne innta vanlig mat. Vis meg en brødskive til lunsj, så virker det hele mer troverdig. Ja det har jeg tenkt også, har lurt veldig på dette med vanlig mat, aldri sett en brødskive, hvordan blir det med kosten til Paris etterhvert? Skal hun kjøpe mat til henne også, med bud? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 29. juni 2023 #159 Del Skrevet 29. juni 2023 Cornett skrev (54 minutter siden): Ja det har jeg tenkt også, har lurt veldig på dette med vanlig mat, aldri sett en brødskive, hvordan blir det med kosten til Paris etterhvert? Skal hun kjøpe mat til henne også, med bud? Igjen må vi huske på at det er mye vi ikke får ta del i av hennes liv blant annet hvis hun tar se en vanlig brødskive. Hvor interessant er det for andre? Lite interssant. Hvis hun skal kjøpe mat til Parisia komme sikkert noen til å ta henne for det også. Hun må få gjøre det som er best for henne. Det er hennes liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 29. juni 2023 #160 Del Skrevet 29. juni 2023 Viki6 skrev (4 timer siden): Jeg følger henne nettopp fordi hun er helt forskjellig fra vanlige folk, og lever et "merkelig" liv 🙃. Det blir liksom som å se på Kardashians 😃. Hun vil gjerne fremstå som normal, og med innsikt i andre folks problemer, men det er nok ikke mulig med hennes bakgrunn. Lurer veldig på hvorfor hun ikke har utdannelse og jobb. De fleste rike har jo det, selv om pappa har penger. Mulig han har ordnet med aksjer og fond til henne, men likevel rart å leve så sløvt. Men elsker å følge henne. Et friskt pust. Hun har studert psykologi som jeg har forstått for hun har pratet om utdannelsen sin. Nå er hun uansett hjemme med sin datter og det er jo normalt å ta mammapermisjon når barnet er spebarn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå