iansak Skrevet 9. juni 2022 #41 Del Skrevet 9. juni 2022 Klump skrev (4 timer siden): Det å bo på Frogner er ikke synonymt med mye penger altså. Akkurat der oppe på gimle hvor hun pleier og filme er de minste leilighetene på 100m2 og de er det få av og de fleste ganske mye større store og i 20 millionersklassen. Men selfølgelig finnes unntak men de fleste der har god råd..... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
camie Skrevet 9. juni 2022 #42 Del Skrevet 9. juni 2022 Millie_ skrev (På 4.6.2022 den 14.49): Noen som vet hvor de kule nye solbrillene henne er i fra? Jeg ser flere har spurt henne, men ser ikke ut som hun svarer på det 🙊 De er fra corralshop.no 😎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paulinetta Skrevet 9. juni 2022 #43 Del Skrevet 9. juni 2022 Hva jobber kjæresten med da? Fascinerende par. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Umami Skrevet 9. juni 2022 #44 Del Skrevet 9. juni 2022 Paulinetta skrev (51 minutter siden): Hva jobber kjæresten med da? Fascinerende par. Forsikring 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millie_ Skrevet 9. juni 2022 #45 Del Skrevet 9. juni 2022 camie skrev (11 timer siden): De er fra corralshop.no 😎 Tuuusen takk 🤩🤩🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 12. juni 2022 #46 Del Skrevet 12. juni 2022 Klump skrev (På 8.6.2022 den 22.56): Hvor kommer pengene fra? Hva driver familien med? Slik fant jeg ut: mor heter Gølin. Google Gølin. Veldig sjeldent navn. Marie heter Bjørnsen til etternavn, se om du finner Bjørnsen i sammenheng med Gølin. Så klarer du nesten å finne det ut, helt selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenFarao Skrevet 16. juni 2022 #47 Del Skrevet 16. juni 2022 neiognei skrev (På 12.6.2022 den 11.48): Slik fant jeg ut: mor heter Gølin. Google Gølin. Veldig sjeldent navn. Marie heter Bjørnsen til etternavn, se om du finner Bjørnsen i sammenheng med Gølin. Så klarer du nesten å finne det ut, helt selv. Hun heter Gølin Marie Ødegård 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 16. juni 2022 #48 Del Skrevet 16. juni 2022 FrøkenFarao skrev (3 timer siden): Hun heter Gølin Marie Ødegård Hvorfor er det så interessant å vite hva moren heter? Det har vel ikke noe betydning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nassenøff Skrevet 17. juni 2022 #49 Del Skrevet 17. juni 2022 Hun ble brått borte fra listen min, har hun vært stille en stund? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugresset Skrevet 17. juni 2022 #50 Del Skrevet 17. juni 2022 Nassenøff skrev (6 timer siden): Hun ble brått borte fra listen min, har hun vært stille en stund? Nei, hun hadde tidenes lengste story i går 😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nassenøff Skrevet 17. juni 2022 #51 Del Skrevet 17. juni 2022 Ugresset skrev (36 minutter siden): Nei, hun hadde tidenes lengste story i går 😂 Finner hun ingen steder, søkt men neida Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugresset Skrevet 17. juni 2022 #52 Del Skrevet 17. juni 2022 Rart, jeg får henne opp under abonnement 🤷♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 17. juni 2022 #53 Del Skrevet 17. juni 2022 Åhhhh😊hun skal ha baby jo❤️ 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loveless Skrevet 8. juli 2022 #54 Del Skrevet 8. juli 2022 Digger Marie!! Blir i godt humør av ho, sett bort fra et overforbruk av ræl uten sidestykke. Så er ho så mye penere uten sminke ❤️❤️❤️ 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hyachint31 Skrevet 9. juli 2022 #55 Del Skrevet 9. juli 2022 Tøff og morsom jente , som blåser i hva andre måtte tenke. Men gud for et forbruk og sløseri hun driver med. Så litt av snappingen når hun tømte leiligheten sin. All den maten som ble kastet. Og alle tingene og klærne hun aldri brukte. Voldsomt. 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mina 2 Skrevet 9. juli 2022 #56 Del Skrevet 9. juli 2022 Hyachint31 skrev (2 timer siden): Tøff og morsom jente , som blåser i hva andre måtte tenke. Men gud for et forbruk og sløseri hun driver med. Så litt av snappingen når hun tømte leiligheten sin. All den maten som ble kastet. Og alle tingene og klærne hun aldri brukte. Voldsomt. Ja,veldig fin og morsom jente. Virker veldig happy med livet. Men helt enig med det sløseriet. Helt sjokkerende alt hun hadde i den leiligheten av klær og smykker og alt mulig annet. Hun må jo et veldig stort pengeforbruk. Espressohouse og Starbucks hver dag og ute å shopper hver dag. Helt utrolig! 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 10. juli 2022 #57 Del Skrevet 10. juli 2022 Artig det der, at såpass mange syns hennes måte å være på er sprudlende og morsom, mens jeg syns det er superslitsomt å være i nærheten av folk som bråker så mye. 16 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Umami Skrevet 15. juli 2022 #58 Del Skrevet 15. juli 2022 Jeg liker henne godt, og får meg ofte en god latter. Men jeg håper hun gjør seg dummere enn hun faktisk er 🤣🤣🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Overaltalltid Skrevet 15. juli 2022 #59 Del Skrevet 15. juli 2022 Ei på Snap , ei sprudlende positiv fantastisk flott og nydelig dame som er seg selv å dømmer ingen. 🌸 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viki6 Skrevet 21. juli 2022 #60 Del Skrevet 21. juli 2022 Hvor gammel er hun? Litt vanskelig å gjette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå