Gå til innhold

Marie Melania Bjørnsen

Anya66

Anbefalte innlegg

Heartgirl skrev (6 timer siden):

Hun har studert psykologi som jeg har forstått for hun har pratet om utdannelsen sin. Nå er hun uansett hjemme med sin datter og det er jo normalt å ta mammapermisjon når barnet er spebarn. 

Hun har bare studert ett eller to år, så ikke fullført noe.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun er ei fjolle som fjaser rundt og bruker penger på smakløst ræl mens hun driller med det overblekede håret. Og det er greit, det. Hun later i det minste ikke som hun er noe annet. 

• Liker 9
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartgirl
Ebbeliten skrev (13 timer siden):

Hun er ei fjolle som fjaser rundt og bruker penger på smakløst ræl mens hun driller med det overblekede håret. Og det er greit, det. Hun later i det minste ikke som hun er noe annet. 

Det er din mening, men jeg synes vi skal være forsiktige med hvordan vi snakker om henne her inne på tråden. 

Marie Melania er ingen influenser. Hun har en offentlig åpen privat profil som folk følger og hun har heller ingen reklamer som hun skal markedsføre. Hun er en privatperson som har en åpen kanal hvor hvem som helst kan følge henne og ingen bedrift. Man ser jo på tråder her inne at når man kritiserer noe så er det bedriften til influenseren som diskuteres. 

Det å komme med utsagn som at man mener hun er ei fjolle som bruker penger på smakløst ræl og det å kommentere håret er å rakke ned på personen Marie Melania. 

Du har ett valg og det er å avfølge om du mener hun er så fjollete. Ingen tvinger deg til å følge henne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (1 time siden):

Det er din mening, men jeg synes vi skal være forsiktige med hvordan vi snakker om henne her inne på tråden. 

Marie Melania er ingen influenser. Hun har en offentlig åpen privat profil som folk følger og hun har heller ingen reklamer som hun skal markedsføre. Hun er en privatperson som har en åpen kanal hvor hvem som helst kan følge henne og ingen bedrift. Man ser jo på tråder her inne at når man kritiserer noe så er det bedriften til influenseren som diskuteres. 

Det å komme med utsagn som at man mener hun er ei fjolle som bruker penger på smakløst ræl og det å kommentere håret er å rakke ned på personen Marie Melania. 

Du har ett valg og det er å avfølge om du mener hun er så fjollete. Ingen tvinger deg til å følge henne. 

Kjapt Google søk, så har hun registrert firma for coaching formål og litt andre ting. Er det ikke blant annet det hun prøver på, på snap?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartgirl
Vegglampe skrev (34 minutter siden):

Kjapt Google søk, så har hun registrert firma for coaching formål og litt andre ting. Er det ikke blant annet det hun prøver på, på snap?

At hun står registrert med dette firmaet har er hun ikke registrert med firmaet på sosiale medier. Hun bruker sitt eget navn på snap chat som vil at hun en en privatperson og hun fremmer ikke coaching firmaet sitt. Da hadde man kunne snakke om å kritisere firmaet. 

At hun prater om psykologiske og mellommenneskelige temaer gjør hun fordi hun kan faget psykologi, og hun har kunnskap nok til å snakke om disse temaene. Hun snakker om disse temaene som privatperson og ikke som coach.

Hun har ikke nevnt offentlig en gang at hun er coach. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viki6 skrev (På 29.6.2023 den 18.24):

Hun har bare studert ett eller to år, så ikke fullført noe.

Er ikke direkte vanskelig å ta psykologi som ett valgfag på videregående heller.

Det betyr ikke at man bør uttale som psykologi som ett tema.

Det er stor forskjell på årsstudium psykologi og profesjonsstudiet for å bli psykolog. 

Så å si at hun har studerte psykologi er noe man bør ta med en klype salt.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Heartgirl
mereo skrev (2 timer siden):

Er ikke direkte vanskelig å ta psykologi som ett valgfag på videregående heller.

Det betyr ikke at man bør uttale som psykologi som ett tema.

Det er stor forskjell på årsstudium psykologi og profesjonsstudiet for å bli psykolog. 

Så å si at hun har studerte psykologi er noe man bør ta med en klype salt.

De som studerer psykologi bachelor lærer også mye om psykologi i forhold til 2 år valgfag på videregående. Vi vet ikke hvor lenge hun har studert så jeg synes ikke vi skal sitte å synse om hennes studier. 

At hun har kunnskap om det hun prater er helt klart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (9 minutter siden):

De som studerer psykologi bachelor lærer også mye om psykologi i forhold til 2 år valgfag på videregående. Vi vet ikke hvor lenge hun har studert så jeg synes ikke vi skal sitte å synse om hennes studier. 

At hun har kunnskap om det hun prater er helt klart. 

Å der leste du hva jeg skrev og tolket det på en helt annen måte enn tenkt, men ok du om det.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der er en i gang med forbruket igjen!! Inn og ut av butikker med datteren på slep! Kjøpe sneakers med diameter på turen til 9000 kr og shopping igjen??? Spise ute igjen! Er ingenting normalt i den familien. Kan ikke datteren få 1 dag uten butikker?? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cornett skrev (50 minutter siden):

Og der er en i gang med forbruket igjen!! Inn og ut av butikker med datteren på slep! Kjøpe sneakers med diameter på turen til 9000 kr og shopping igjen??? Spise ute igjen! Er ingenting normalt i den familien. Kan ikke datteren få 1 dag uten butikker?? 

Eller en telefon i fjeset og kronisk eksponering? 🤷🏼‍♀️

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartgirl
Cornett skrev (6 timer siden):

Har noen her inne med å dømme henne for det? Hvis det irriterer deg så mye så la vær å følge henne da

La folk få leve sitt eget liv og slutt med å dømme andre hvordan de lever. Hun snakket om dette i snappene sine her om dagen  og den snappen tror jeg noen her inne har hatt godt av å høre og se. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartgirl
mereo skrev (5 timer siden):

Eller en telefon i fjeset og kronisk eksponering? 🤷🏼‍♀️

Slutt å følge henne hvis hun irriterer deg så mye. La nå hun få leve sitt liv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (Akkurat nå):

Du kan ikke i fullt alvor mene at den voldsomme eksponeringen datteren blir utsatt for er helt greit? Hva de bruker penger på er helt likegyldig for meg, men eksponeringen er jo helt ekstrem.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heartgirl skrev (4 minutter siden):

Det er da voldsomt du har behov for å forsvare henne. Kan jo snart tro du er Marie selv. 

når hun blottlegger livet sitt så til de grader på internett, så må man regne med at folk kritiserer og er uenig. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartgirl
Vegglampe skrev (12 minutter siden):

Det er da voldsomt du har behov for å forsvare henne. Kan jo snart tro du er Marie selv. 

når hun blottlegger livet sitt så til de grader på internett, så må man regne med at folk kritiserer og er uenig. 

Der kom den. Ingen har rett til å kritisere måten hun lever på samme om hun blottlegger livet sitt på nettet. Hun er en privatperson på nett med mange følgere og ingen bedrift. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartgirl
Lunabelle skrev (18 minutter siden):

Du kan ikke i fullt alvor mene at den voldsomme eksponeringen datteren blir utsatt for er helt greit? Hva de bruker penger på er helt likegyldig for meg, men eksponeringen er jo helt ekstrem.

Du hadde også hatt godt av å se på de snappene hennes for leden dag der hun snakket om folks fordømmelse over andre mennesker sitt liv på sosiale medier.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vegglampe skrev (3 timer siden):

Heartgirl skrev (3 timer siden):

Der kom den. Ingen har rett til å kritisere måten hun lever på samme om hun blottlegger livet sitt på nettet. Hun er en privatperson på nett med mange følgere og ingen bedrift. 

Ja, jeg venta bare på den kommentaren fra Vegglampe 🤣

Det er så typisk! Hvis det er noen som "forsvarer" feks Marie, så er det garantert at vedkommende blir beskyldt for å være henne! Jeg ser det i flere tråder hvor kjente personer får så ørene flagrer.

Heartgirl skrev (3 timer siden):

Du hadde også hatt godt av å se på de snappene hennes for leden dag der hun snakket om folks fordømmelse over andre mennesker sitt liv på sosiale medier.... 

De snappene fikk jeg med meg, og jeg tenkte mitt at Marie har fått høre/lest hva som skrives om henne på Kvinneguiden.

Ingen har noe med å legge seg borti den livsstilen hun har. Og om hun kjøper seg sneakers til en liten formue, ja la henne få den gleden! Det er hun som betaler, og hvordan det blir finansiert er ikke andres problem.

Ikke er jeg i hennes omgangskrets, og ikke har jeg hennes vaner, men jeg får meg ikke til å være misunnelig og kaste meg over tastaturet for å spre eder og galle!

Og de gangene jeg får nok av Marie, eller andre jeg følger på Snap, da holder jeg meg unna og tar en pause. Det anbefales forresten til alle som irriterer seg grønn over henne og andre.

ChinChin og ha en nyyydlish dag 😊

Endret av Skogstrolle
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (4 timer siden):

Gratulerer, men kan du vise meg hvor det står at det irriterer meg?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartgirl
Skogstrolle skrev (56 minutter siden):

Ja, jeg venta bare på den kommentaren fra Vegglampe 🤣

Det er så typisk! Hvis det er noen som "forsvarer" feks Marie, så er det garantert at vedkommende blir beskyldt for å være henne! Jeg ser det i flere tråder hvor kjente personer får så ørene flagrer.

De snappene fikk jeg med meg, og jeg tenkte mitt at Marie har fått høre/lest hva som skrives om henne på Kvinneguiden.

Ingen har noe med å legge seg borti den livsstilen hun har. Og om hun kjøper seg sneakers til en liten formue, ja la henne få den gleden! Det er hun som betaler, og hvordan det blir finansiert er ikke andres problem.

Ikke er jeg i hennes omgangskrets, og ikke har jeg hennes vaner, men jeg får meg ikke til å være misunnelig og kaste meg over tastaturet for å spre eder og galle!

Og de gangene jeg får nok av Marie, eller andre jeg følger på Snap, da holder jeg meg unna og tar en pause. Det anbefales forresten til alle som irriterer seg grønn over henne og andre.

ChinChin og ha en nyyydlish dag 😊

På de snappene sa hun rett ut hva hun mente om innblandingen og negative kommentarer som handler om det hun deler på sine snapper. 

Så enkelt er det for alle sammen og ta en pause eller holde seg unna. 

Jeg har sett at det flagrer med beskyldninger at den som forsvarer en eller annen offentlig person får beskyldninger om at personen er den som tråden handler om. 

Ha en nydelig dag du også :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartgirl
mereo skrev (37 minutter siden):

Gratulerer, men kan du vise meg hvor det står at det irriterer meg?

Den kommentaren din hvor du skriver: eller en telefon i fjeset og en kronisk eksponering. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...