Tove88 Skrevet 13. oktober 2021 #1 Skrevet 13. oktober 2021 Hei. Nylig feiret vi konfirmasjonen til nevøen min. Der kom jeg i skade for å velte kakestykket til konfirmanten når jeg serverte han. En onkel var raskt ute med å slenge med leppa: "nå blir du aldri gift"... Er det noen som kjenner til bakgrunnen for denne myten? Eller er det egentlig en myte? Mvh. Tove 1
Pinkee Skrevet 13. oktober 2021 #2 Skrevet 13. oktober 2021 😂 tror det bare er noe man sa i gamle dager, den gangen kakene ikke var så mange og store, og derav ikke så brede stykker. Så hvis da kakestykke ble stående, så ble man gift det året/ ble man gift, litt etter alder på mottaker. I dag er det jo null stress å skjære så brede kakestykke at de står. 3
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #3 Skrevet 13. oktober 2021 Det er ingen myte, du har ødelagt ekteskapssjansene til nevøen din, samnsynligvis er han dømt til å bli en bitter incel. Anonymkode: 5905e...694 9
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #5 Skrevet 14. oktober 2021 Han blir incel altså? Anonymkode: 89f7e...e92
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #7 Skrevet 14. oktober 2021 Nå har den dumme onkelen som slang med leppa virkelig sagt fra til deg. Du har ødelagt alle framtidige damemuligheter til nevøen din. Shame om you. 🙄🙄 Anonymkode: 9c1eb...73d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå