Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er kronisk syk men hater å være uføretrygda som pesten. Jeg vil prøve å starte et enkeltmannsforetak eller AS sånn at jeg kan jobbe hjemme ifra og være min egen sjef. 

Noen som har tips eller råd til hvilken retning jeg kan gå? Det er vel litt begrenset men jeg tar imot svar med stoooor takknemlighet. ❤️ 

Anonymkode: 3accf...81a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du kan åpne nettbutikk? 

Anonymkode: 9ec48...c76

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Kanskje du kan åpne nettbutikk? 

Anonymkode: 9ec48...c76

Vært innom tanken! Har hørt det kan være veldig vanskelig men kanskje det er noe jeg kan prøve å satse på.. Takk for innspill :) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.10.2021 den 21.22):

Jeg er kronisk syk men hater å være uføretrygda som pesten. Jeg vil prøve å starte et enkeltmannsforetak eller AS sånn at jeg kan jobbe hjemme ifra og være min egen sjef. 

Noen som har tips eller råd til hvilken retning jeg kan gå? Det er vel litt begrenset men jeg tar imot svar med stoooor takknemlighet. ❤️ 

Du stiller 10 000-vis spørsmålet som alle egentlig ønsker og tenker på. 

Jeg tenker markedet er mettet for det aller meste. Og nettbutikk er ekstremt vanskelig.

Men har du en utdannelse som kan gi deg en fordel så hadde det vært bra. 

Ellers kan jeg anbefale deg å bli verge. Da økonomisk verge. Du jobber hjemmefra og får lønn gjennom kundene du er verge for.

Anonymkode: 59516...4af

Skrevet

Det er litt vanskelig å gi deg råd om hvilken vei du bør satse på, når du ikke sier et ord om hva du kan, og om du har noen utdannelse overhodet?

Anonymkode: e0e8f...fd3

Skrevet

Kan du feks noe om data. Eller er god på innlegg. Så kan du evnt ta på deg sånt. Holdt på med oppfølging av fb sider til bedrifter (via et firma) og litt privat for noen år siden

Anonymkode: d0127...282

Skrevet

Det kommer jo an på du kan.. Du må finne noe du kan/klarer og så er det kanskje enklest å finne noe som du kan ta på deg som oppdrag som du gjør hjemmefra dersom du har variabel form og derfor ikke kan ha fast jobb som gjøres hjemmefra hver dag. Om det er grafisk design, oversettelse, skrive innhold, programmering.. 

Anonymkode: c6c65...af5

Skrevet

Fordelen nå er at mange flere jobber enn tidligere gjøres hjemmefra. Arbeidsgivere vil merke at de mister flinke folk om de ikke lar folk jobbe hjemme der det er mulig. Så det kan være fullt mulig å få noe uten å bli selvstendig næringsdrivende også. Faktisk tror jeg at antall uføre vil gå ned hvis det blir mer permanent med hjemmekontorløsninger. 

Anonymkode: 9a5fc...e54

Skrevet

Har hørt at Lånekassen hyrer folk som vil ha hjemmekontor.

Anonymkode: 33fb8...817

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...