AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #1 Skrevet 13. oktober 2021 Hva er den beste måten å merke vaskeklutene etter bruksområde på? Tenker da på fysisk merking av klutene, ikke fargekoder. Anonymkode: b11e8...442
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #2 Skrevet 13. oktober 2021 Kanskje sånn merlelapper som barna bruker i bhg, evt strykelapper? hvorfor trenger de å merkes? Jeg bruker klutene til alt, de blir jo vasket på 60 grader 😮 Anonymkode: d3d41...bb6 2
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #3 Skrevet 13. oktober 2021 Sy et par sting i dem i forskjellige farger. Eller sy inn en bokstav, K for kjøkken, s for støv eller noe slikt. Eller så kan du jo bare vaske dem på 90 grader (eller koke i en gryte), så har det ikke noe å si hvor de er brukt før. Anonymkode: 1d00c...b52 2
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #4 Skrevet 13. oktober 2021 Jeg hekler kluter, og har brodert på bruksområde på noen av de (fordi det er tøffere garn som tåler mest). Så noen er brodert «do», noen andre «bad». Det trenger ikke være pent, og er enkelt å gjøre Anonymkode: 38d1a...35b 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #5 Skrevet 13. oktober 2021 Just now, AnonymBruker said: Kanskje sånn merlelapper som barna bruker i bhg, evt strykelapper? hvorfor trenger de å merkes? Jeg bruker klutene til alt, de blir jo vasket på 60 grader 😮 Anonymkode: d3d41...bb6 Gjør egentlig det jeg og, men jeg har noen vaskekluter som kun brukes i stallen og vil helst vaske dem for seg selv. De er fulle av alt fra hestebæsj og eplejus til Vircon-S, medisiner og traktorbensin. -TS Anonymkode: b11e8...442
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #6 Skrevet 13. oktober 2021 5 minutter siden, AnonymBruker said: Sy et par sting i dem i forskjellige farger. Eller sy inn en bokstav, K for kjøkken, s for støv eller noe slikt. Eller så kan du jo bare vaske dem på 90 grader (eller koke i en gryte), så har det ikke noe å si hvor de er brukt før. Anonymkode: 1d00c...b52 5 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg hekler kluter, og har brodert på bruksområde på noen av de (fordi det er tøffere garn som tåler mest). Så noen er brodert «do», noen andre «bad». Det trenger ikke være pent, og er enkelt å gjøre Anonymkode: 38d1a...35b Det var lurt! -TS Anonymkode: b11e8...442
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå