Gå til innhold

Beste hvitvin/rosévin til fest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg skal på en fest og er usikker på hvilken vin jeg vil ta med. Tidligere har jeg egentlig bare drukket ulike typer rusbrus, men det blir ofte dyrt å kjøpe så mange av de. Vurderte også sprit, men har enda ikke prøvd på det enda så tenker kanskje det er bedre å holde seg til det man er vant til så langt.
Jeg liker hvitvin, spesielt prosecco og derfor lurer jeg på om dere har noen andre anbefalinger til gode hvitviner eller roséviner til å ta med på fest? Helst ikke veeeldig dyrt også, grunnet jeg har student budsjettet😅

Anonymkode: bceda...eed

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hei, jeg skal på en fest og er usikker på hvilken vin jeg vil ta med. Tidligere har jeg egentlig bare drukket ulike typer rusbrus, men det blir ofte dyrt å kjøpe så mange av de. Vurderte også sprit, men har enda ikke prøvd på det enda så tenker kanskje det er bedre å holde seg til det man er vant til så langt.
Jeg liker hvitvin, spesielt prosecco og derfor lurer jeg på om dere har noen andre anbefalinger til gode hvitviner eller roséviner til å ta med på fest? Helst ikke veeeldig dyrt også, grunnet jeg har student budsjettet😅

Og hvis det er noen som heller anbefaler sprit, i såfall hvilken og blande med hva? Jeg er også 19 så må være under 22%. Igjen takk for all svar👍🏽

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Og hvis det er noen som heller anbefaler sprit, i såfall hvilken og blande med hva? Jeg er også 19 så må være under 22%. Igjen takk for all svar👍🏽

Beste rosévin på budsjett: https://www.vinmonopolet.no/Land/Spania/Torre-Beratxa-Rosado-2020/p/1021501

Beste hvitvin på budsjett: https://www.vinmonopolet.no/Land/Chile/Cono-Sur-Bicicleta-Gewürztraminer-2020/p/5670601

Anonymkode: 61c7f...319

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Under 22% så er Kalinka, Kirow TikTak og Vikingfjord ganske greie. Jeg pleide bare å blande med sprite/7-up og en energidrikk med god smak, eller bare litt saft og vann. 

Ellers kan du prøve Sourz eller Mickey Finn, om du liker søte drikker. De er på 15-17%. 

Jeg er ikke glad i vin, men kan få ned Tobacco Road og Thr3 Monkeys. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...