Gå til innhold

Hva er et must gjennom graviditeten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bestilt meg BBHUGME pute - har hørt at nettene i 3.trimester blir langt bedre da.. 

Er det andre ting jeg bør skaffe meg ?

Anonymkode: 83006...89c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skoskje til når du ikke klarer å bøye deg, og piggsko om du er gravid og det er glatt 😊 Er sånt man kanskje har fra før og ikke er direkte koblet til graviditet, men var nyttige for meg i hvert fall. 

Anonymkode: f8fbf...c04

• Liker 3
Skrevet

Gode bher, gode bukser og en god jakke. 

Anonymkode: 7b73b...db5

• Liker 1
Skrevet

Bortsett fra bbhug me puten som var livredderen min i siste trimester i begge graviditetene så var det ikke annet enn gravidjeans og tights som var must haves for meg gjennom graviditeten. 

Anonymkode: 3d6ae...7c1

Skrevet

Jeg dro på meg en heftig bekkenlåsning i uke 20, så for meg var bbhugme og varmeflaske nødvendig for å i det hele tatt klare å sitte og ligge. :rolleyes:

Anonymkode: 3f3a0...a6a

Skrevet

Takk for gode tips !! 

Anonymkode: 83006...89c

Gjest 123 eller noe
Skrevet

BBHugme er ikke et must den heller, den var helt jævlig mot bekkenløsningen min hele natta i natt, endte med å sparke hele driten på gulvet og sovnet bedre med beina samlet... men kan hende den blir grei igjen om noen uker, sist svangerskap var jeg avhengig av den så skjønner ikke hva det er med den der puta nå for tiden! 

Skrevet
skruttveig skrev (11 timer siden):

BBHugme er ikke et must den heller, den var helt jævlig mot bekkenløsningen min hele natta i natt, endte med å sparke hele driten på gulvet og sovnet bedre med beina samlet... men kan hende den blir grei igjen om noen uker, sist svangerskap var jeg avhengig av den så skjønner ikke hva det er med den der puta nå for tiden! 

Mange legger pute mellom knærne og opp mot underlivet, det skal man ikke gjøre som gravid. Man skal ha støtte fra knærne og ned.

Forøvrig; jern-tabletter så tidlig som mulig FØR man blir anemisk og helt for jævlig forstoppet fordi man må fylle på med 80 mg

Anonymkode: 295e2...51c

Skrevet

Hvetevarmer! Bruker den hver eneste kveld på vond rygg!

Anonymkode: de378...130

Gjest 123 eller noe
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Mange legger pute mellom knærne og opp mot underlivet, det skal man ikke gjøre som gravid. Man skal ha støtte fra knærne og ned.

Anonymkode: 295e2...51c

Det gjør nok noen, jeg klarer ikke tanken på å vide ut bekkenet enda mer på den måten. Bruker den fra kne til fot, men avogtil som i går, slår det seg vrangt og har lyst å vri opp hele beinet mitt som en kjøkkenklut så det knekker opp og knaser i leddene! 

Skrevet

Jeg kjøpte meg noen gravidstrømpebukser så jeg kan gå i skjørt jeg allerede har som har strikk i livet, og gravidjoggebukse som er digg hjemme :) Prøvde gravidjeans men syntes ikke det var noe behagelig så for meg var strømpebukser fint. 

Har en sånn pute i senga men har ikke kjempenytte av den ennå. Det finnes billigere varianter enn BBHugme altså.

Er litt tilskudd det er lurt å ta, folat 1. trimester, jod hele tiden osv. Kanskje lurt som annen bruker her sier om å ta jern for å forsøke å unngå anemi, jeg har anemi nå og det er kjedelig, er så utrolig sliten og svimmel og jeg må ta ganske høy dose jern (vondt for magen..)

Anonymkode: 8a7a9...a27

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...