Gjest Bjørnsdatter Skrevet 4. oktober 2005 #21 Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Brystningspanel er fælt, fælt fælt... men det er jo min mening. Jeg hadde revet det av så fort jeg kom inn døra... Furu i taket er jo greit nok, den største fordelen er at det ikke synes så godt når du har hengt noe i taket og tar det ned igjen Og så kan det jo alltids males da. Endret 4. oktober 2005 av Bjørnsdatter
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2005 #22 Skrevet 5. oktober 2005 Vanskelig å si, det kommer jo helt an på huset ellers om det er fint eller ikke. Er panelet i furufarge bør den ihvertfall males... Men er jo opp til dere hva som funker, og det virker jo som om du er hypp på å fjerne den - og det er unektelig lettere å gjøre nå før dere flytter inn. Der hvor mor og far bor bodde onkelen min før - han hadde satt opp brystningspanel med SKRUER (ikke snakk om å kjøpe noen små og diskrete spikre nei - dessuten satte han det vare opp noen steder, ikke bak møbler han skulle ha i rommet og sånn. Det var jo kjempelekkert Det tok jeg ned, gitt... Men er jo masse jeg f.eks. synes er dritharry men som andre liker. Overdreven furu- og bondestil er forferdelig, buer er jævlig, vegg til vegg-tepper, strietapet... (med mindre den er glatt da, da er det greit). Men mange her har sikkert det, og trives slik, og da er det jo best at det er slik også.
Gjest LoisLane Skrevet 5. oktober 2005 #23 Skrevet 5. oktober 2005 Jeg synes ikke det er så lekkert, men stemmer for at du skal beholde den bare på trass mot alle som vil flekke den av med tenna. Synes det hørtes lurt ut å prøve å male for å se om dere liker det. Husker ikke om du skrev det, men hva slags type rom er det?
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 6. oktober 2005 #24 Skrevet 6. oktober 2005 Nei, det blir nok til at vi fjerner brystingspanelet, takker for alle innspill
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå