*Lillian* Skrevet 8. oktober 2002 #1 Del Skrevet 8. oktober 2002 Hvem skal lage middagen hos deg/dere i dag? Og hva skal dere ha til middag? Eller har dere allerede spist? Har ikke spist middag enda her, dere vet, fintfolk spiser sent... I dag skal sambisen lage middagen, ikke vil jeg og ikke får jeg henge over kjelene med denne forkjølelsen...Ikke akkurat lekkert og hygienisk det, nei.... *host,host,host*, Vi skal ha stekt fiskepudding i hvit saus med Jasminris og maiskorn....mmmm... Og selvfølgelig skal det være en dæsj karri i den hvite sausen.... Lenge siden vi spiste det sist, og det er skikkelig namnam!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 8. oktober 2002 #2 Del Skrevet 8. oktober 2002 Jeg lager alltid middag her i huset. I dag skal smbo for rester fra i går. Kjøttkaker, poteter og tyttebær. Jeg selv skal ut å møte to kompiser og spise middag. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 8. oktober 2002 #3 Del Skrevet 8. oktober 2002 I dag skal jeg lage middag (BOMBE!) og vi skal ha loff med pålegg. Det er nemlig ikke aktuelt å handle noe som helst, så vi tar det vi har. I går hadde vi risgrøt (som jeg laget så klart) og i morgen skal vi ha omelett med ost og skinke. Gjett hvem som skal lage den da.. :evil: Og vi spiser sent hos oss også. I beste Hotell Cæsar-tid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 8. oktober 2002 #4 Del Skrevet 8. oktober 2002 duden min har spist løvstek på veien hjem fra jobb. har jobba langt unna i dag.... Jeg har valget mellom et par stykker lettere foreldet pizza og noe annet. Er pizzaen fremdeles etbar, tar jeg nok det. ellers har jeg utrolig lyst på pasta med ostesaus og skinke......nam, nam:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 8. oktober 2002 #5 Del Skrevet 8. oktober 2002 Vi skal ha fiskegrateng med poteter og grønnsaker, som vi sikkert kommer til å lage sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 8. oktober 2002 #6 Del Skrevet 8. oktober 2002 Jeg har høstfereie, god tid og har laget pizzahorn. Stor ladning siden jeg tenkte jeg skulle fryse ned litt. Bamsemums hadde stjerner i øynene "Hvor mange får jeg spise?!!" Tror jeg må være kjapp med å fryse ned.. 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-hild Skrevet 8. oktober 2002 #7 Del Skrevet 8. oktober 2002 Vi hadde tomatsuppe med makaroni og kjøttboller - og litt brød ved siden av. Hva det blir i morgen vet jeg ikke, jeg sveiver nok innom her og ser om jeg får noen tips :-) Her i huset er det jeg som står for matlaginga (les: den som kommer først hjem, og da synes jeg det er riktig å starte på middagen). Gubben slår til når han kommer først hjem, og av og til i helgene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linsi Skrevet 8. oktober 2002 #8 Del Skrevet 8. oktober 2002 Samboeren lagde middag i dag. Jeg lager sjelden middag, liker ikke lage mat, mens han liker det Vi hadde noe så spennende som pannekaker. Derfor blir det nok snart litt kveldsmat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 8. oktober 2002 #9 Del Skrevet 8. oktober 2002 Endring i planene. Det ble kjøttboller på IKEA i stedet for loff. Litt bedre, myyye raskere og veldig greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnie Skrevet 9. oktober 2002 #10 Del Skrevet 9. oktober 2002 I går hadde jeg hjemmelaget kyllingsuppe, fra scratch!!!! MMMMMM det er godt det, med nybakte rundstykker til.... Spiser antagelig restene i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*nora* Skrevet 9. oktober 2002 #11 Del Skrevet 9. oktober 2002 I går hadde vi rester fra dagen før, hjemmelagede kjøttkaker, brun saus, makarini og tyttebær, mmm... I dag vet jeg ikke helt, men tror vi må ha noe fisk. Og maten, den er det jeg som lager! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosejente Skrevet 11. oktober 2002 #12 Del Skrevet 11. oktober 2002 I dag skal jeg lage middag og vi skal ha "komla"....mannen lager ikke sånne "innvikla" middager. Han har lagt middag i tre dager nå...jeg har vært på jobb...da har vi hatt karbonader, pitabrød og gryterett....skal bli nyyydelig med skikkelig "husmannskost" i dag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 11. oktober 2002 #13 Del Skrevet 11. oktober 2002 Skal ha stekt skinke med hvitløk og nøtter - nydelig!!! Varm olje i en stekepanne, del opp 4-6-8-10 kløfter hvitløk (grovt) (hvitløk er bare nydelig når den er stekt) - og stek dem. Skjær en skinkeboks i passe biter - stekes sammen med hvitløken. Hakk en boks valnøtter - grovt - stekes sammen med skinken. Rett før servering ta oppi masse hakket persille. Serveres med makaroni og hvitløksloff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. oktober 2002 #14 Del Skrevet 11. oktober 2002 Vi hadde nydelig stekt blodpølse med rosiner. og selvfølgelig potet, gulrøtter og stekt bacon til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå