AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #1 Skrevet 13. oktober 2021 Hvordan hadde dere reagert og gjort? Vi er venner og vi jobber sammen. Vi bruker møtes noen kvelder. Lager mat, ser serie og har sex. Han vil aldri at jeg skal ligge over. Selv om klokken er 03:00 på natten vil han kjøre meg hjem istedet for å bare sove noen timer og at jeg da drar hjem på morgenen. Jeg kjenner jo at jeg blir skuffet over det og at det er så big deal. Han påstår det er fordi han må sove lenge og at det er i helgene han får muligheten til å sove lenge. At han må sove minst så så lenge sa han. Han klarte ikke være ærlig. Jeg vet jo hvordan han er. Han sover veldig lite. Så sist så kjørte han meg hjem om natten fordi han sa han måtte sove til minst utpå tidlig ettermiddag. Så sender han meg alikavel meldinger om morgenen når han er våken. Anonymkode: 5c682...a45
Duraton Skrevet 13. oktober 2021 #2 Skrevet 13. oktober 2021 Kanskje han snorker og er flau over det?
17.11 Skrevet 13. oktober 2021 #3 Skrevet 13. oktober 2021 Jeg hadde antatt at han ikke var ute etter noe seriøst. 16
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #5 Skrevet 13. oktober 2021 Sex eller ikke. Hva har egentlig noen timer soving sammen etterpå å si? Det er jo ikke seriøst og når vi er venner i tillegg. Anonymkode: 5c682...a45 3
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #6 Skrevet 13. oktober 2021 Han vil bare ha sex. At han kjører deg hjem er hans måte å sette grenser for deres relasjon. Anonymkode: 4940f...20f 29
Gud Skrevet 13. oktober 2021 #7 Skrevet 13. oktober 2021 Tenk om det var nokon du kunne spørje som faktisk veit kva han tenkjer… 7
Hippogriff Skrevet 13. oktober 2021 #8 Skrevet 13. oktober 2021 Det er naturlig å holde litt avstand når man ikke er ute etter noe seriøst. Så det er vel det han gjør. 6
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #9 Skrevet 13. oktober 2021 Hadde også et slikt arrangement, bortsett fra at jeg kjørte selv, og det ganske langt. Hvor lenge har dere holdt på slik? Mulig han ikke er klar for å åpne seg om eventuelle pinlige problemer akkurat ennå? Hvis det har gått flere måneder og han fortsatt ikke har bedre forklaring, så ville jeg vurdert om det er noe du fortsatt vil akseptere. Er ikke særlig til gentleman oppførsel. Anonymkode: c4311...a54
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #10 Skrevet 13. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han vil bare ha sex. At han kjører deg hjem er hans måte å sette grenser for deres relasjon. Anonymkode: 4940f...20f Spikeren på hodet. Anonymkode: 02c72...1d1 10
17.11 Skrevet 13. oktober 2021 #11 Skrevet 13. oktober 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Sex eller ikke. Hva har egentlig noen timer soving sammen etterpå å si? Det er jo ikke seriøst og når vi er venner i tillegg. Anonymkode: 5c682...a45 Hvis dere er enige om at dette ikke er seriøst så gir det enda mer mening. Mange foretrekker å sove enten alene, eller sammen med en partner. Ikke en venn, ikke en søndagskjæreste eller knullekompis, men en partner. Ikke noe å fundere for mye på tenker jeg. 4
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #12 Skrevet 13. oktober 2021 «He’s just not that into you». Husker jeg leste den boka som ung, og den har noen gode poeng (som: «Hadde ikke tid til å ta kontakt med deg» = Gadd ikke. Man kan sende en melding mens man er på do 🙈) Dersom du er ute etter noe seriøst så bør du se deg om etter noen andre. Er man forelska så vil man være sammen HELE tiden! Du er et enkelt knull, og ikke noe mer. Beklager, men slik er det. PS: Han er ikke redd fordi han snorker eller fiser i søvne. Den man virkelig har en kobling med er man så komfortabel rundt at slike ting ikke spiller noen rolle. Fordi det er kjærlighet. Anonymkode: 955cf...58c 4
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #13 Skrevet 13. oktober 2021 Knullekompiser drar man hjem fra. Jeg overnatter aldri. Vi slår ihjel tid sammen, har det gøy, knuller og prater. Men overnatting? Nei, det gidder jeg ikke. Sinnsykt godt å komme hjem og sove i egen seng Anonymkode: d8040...27b 3
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #14 Skrevet 13. oktober 2021 Hmm, haha, dette skjedde med venninna mi. Så kom det fram ettersom de ble bedre kjent, at det var fordi han likte å røyke seg en nattings før han la seg. Det er jo ikke sånn man sier til folk med en gang. Anonymkode: 40b8c...f3c 3
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #15 Skrevet 13. oktober 2021 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Sex eller ikke. Hva har egentlig noen timer soving sammen etterpå å si? Det er jo ikke seriøst og når vi er venner i tillegg. Anonymkode: 5c682...a45 Skjønner han godt. Hyggelig med selskap å sånn, men sove gjør jeg best ALENE. Anonymkode: e22e7...027
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #16 Skrevet 13. oktober 2021 Det som slår meg her er at det kan være hans måte å markere at dere bare er "Friends with benefits" og ikke i et fast forhold. Når det blir naturlig å sove over så kan grensen fort begynne å viskes ut og dere plutselig blir et "fast par". Anonymkode: 3d2c2...0ee 4
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #17 Skrevet 13. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det som slår meg her er at det kan være hans måte å markere at dere bare er "Friends with benefits" og ikke i et fast forhold. Når det blir naturlig å sove over så kan grensen fort begynne å viskes ut og dere plutselig blir et "fast par". Anonymkode: 3d2c2...0ee Vi har vært venner i 7 år. Ligget sammen i 3 av dem. Det har aldri vært noe dating og er ikke snakk om å bli sammen heller. Tror jeg også bare så for meg at han ville se forbi alt slikt fordi vi er venner, men han tenker vel annerledes. Anonymkode: 5c682...a45
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #18 Skrevet 13. oktober 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Vi har vært venner i 7 år. Ligget sammen i 3 av dem. Det har aldri vært noe dating og er ikke snakk om å bli sammen heller. Tror jeg også bare så for meg at han ville se forbi alt slikt fordi vi er venner, men han tenker vel annerledes. Anonymkode: 5c682...a45 Alder på dere? Anonymkode: b1dca...6d9
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #19 Skrevet 13. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Sex eller ikke. Hva har egentlig noen timer soving sammen etterpå å si? Det er jo ikke seriøst og når vi er venner i tillegg. Anonymkode: 5c682...a45 Dette plager deg tydligvis så du legger mer i det enn det han gjør. Han bruker deg for sex. Det er ikke vennskap. Du burde nok gå inn i deg selv og tenke på hvorfor dette med soving plager deg såpass mye 🧐 Anonymkode: 4940f...20f 3
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #20 Skrevet 13. oktober 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: Dette plager deg tydligvis så du legger mer i det enn det han gjør. Han bruker deg for sex. Det er ikke vennskap. Du burde nok gå inn i deg selv og tenke på hvorfor dette med soving plager deg såpass mye 🧐 Anonymkode: 4940f...20f Det ene utelukker vel ikke det andre. De har tross alt vært venner i 7 år. Anonymkode: 04424...9f7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå