AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #1 Skrevet 13. oktober 2021 Er helt tom for de vanlige merkene mine og jeg skulle gjerne spart litt penger der jeg kan. Noen som har prøvd foundation og pudder fra w7 eller The makeup library? Funker de? Fornøyd? Anonymkode: e8c48...fc9
Grønn Frosk Skrevet 13. oktober 2021 #2 Skrevet 13. oktober 2021 Jeg har prøvd øyeskygge og blush derfra. Begge delene var helt ok, så jeg hadde ikke nødvendigvis vært redd for å prøve. Pluss at de er såpass billige at dersom det ikke fungerer for deg så har du ikke kastet bort så mye penger. 1
kaledonia Skrevet 15. oktober 2021 #3 Skrevet 15. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 13.10.2021 den 18.10): Er helt tom for de vanlige merkene mine og jeg skulle gjerne spart litt penger der jeg kan. Noen som har prøvd foundation og pudder fra w7 eller The makeup library? Funker de? Fornøyd? Anonymkode: e8c48...fc9 Jeg hadde W7 leppestift og nå unngå jeg disse produktene. Catrice eller Essence er bedre og koster omtrent de samme. Sjekk blivakker.no , lyko.com .
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #4 Skrevet 16. oktober 2021 Aldri prøvd. Men om jeg har dårlig råd og trenger billig sminke, handler jeg på makeupmekka. Kjempebillig! Anonymkode: 224e3...ef4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå