Gå til innhold

Høye menn

Fremhevede innlegg

Skrevet

Gutter må være høye før jeg faller for dem, men selv er jeg 172. Kunne ikke vært sammen med noen som var lavere enn meg, selv om det er riktig så søtt. Misunner jenter som er lave. Heldigvis er gutten min 189. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg liker jevnhøyde, for da får jeg meg noe stående :D

Gjest Very Victoria
Skrevet

Min kjære er 1,98. Elsker høye menn, korte menn er ikke noe for meg. Selv er jeg 1.76.

Gjest Betty Boop
Skrevet
Har hørt om folk som sier at hun/han må ha brunt hår, blå øyne, langt hår osv. Det er helt perfekt.

Jeg har aldri hatt noen preferanser når det gjelder menn. Inntill for noen år siden. Da oppdaget jeg at jeg liker høye, slanke og rufsete menn med noe oppi hodet. Dessverre så glapp mannen  :forvirret:

Og hvordan er samboeren min? Ikke høy. Ikke slank. Ikke rufsete. :ler:

Og allikevel så tenner han meg.

Falt totalt for dette innlegget. Det er jo sånn det er. Dersom man tror man har et bilde på hvordan noe må være, så snur man plutselig rundt og faller for det stikk motsatte.

Foretrekker menn i en høyde som automatisk gir meg blikk kontakt jeg. Veldig høye menn har jeg faktisk aldri vært tiltrukket av. Er selv 1.77. Den mest sexy mannen jeg noen gang har truffet var faktisk 2-3 cm kortere enn meg.

Lurte litt på hvordan en tråd om menns høyde kunne bli på 6 sider, men skjønner det nå. Det er en underholdende tråd. :)

Skrevet
jeg liker jevnhøyde, for da får jeg meg noe stående :D

Flåsete og ganske uerfarent sagt. Samleie stående går helt fint selv om det er høydeforskjell.

Skrevet
Flåsete og ganske uerfarent sagt. Samleie stående går helt fint selv om det er høydeforskjell.

Uerfarent ja! :ler:

Er selv 1.60 og har vært med en på 1.80. Vi slet masse og han ville ikke bøye knærne for han følte seg som en gammel gubbe. Greit det, det fikk være hans problem.

Han nå er 10 cm høyere enn meg, og da er det bare til å stikke den inn uten noen gubbeaktiviteter.

(mente bakfra nå, den hvor jenta er inntil veggen og med beina rundt han klarte heller ikke han høye for han var ikke trent nok)

Er du fonøyd nå, gjest, eller vil du gi meg litt seksualundervisning så jeg blir like erfaren og flink som deg? :)

Skrevet

Det er helt riktig. Gi dem inn ! hehehe....

-------

Men jeg forstår ikke: hvor holder alle disse høye, vidunderlige eksemplarene til da ? Jeg har ikke sett stort til dem.

En gang, på Pink Floyd-konsert, slapp Gud posen med "høy-mann"-samlingen sin rett foran meg, der jeg sto og strakte meg på tå, og DET var jo fint, men jeg hadde ingen spesiell glede av det da. Ellers har de glimret med sitt fravær.

Og en forskjell på et par cm. er jo ikke et problem. Tror nok at jeg ikke hadde hatt så veldig fysisk utbytte av en mann på 172 cm, altså. Det blir for smått. Liker ikke følelsen av å alltid være kjempen i lilleputtland... Jeg fortsetter å leve i håpet.

:sjenert:

Skrevet

Denne forsvant litt fort nedover, så jeg hjelper den opp litt, jeg. :)

Skrevet
godt! da er vi jo enige i bunn.

ergo: det er primitivt (riktigere term?) å ønske "beskyttelse", "føle seg liten og feminint" i år 2005 :ler:

Jeg ser det er mange politiske kommentarer her, blant annet ovennevnte. Har ikke lest hele tråden, så det er mulig det er flere politiske kommentarer også.

Vel, det er riktig at vi lever i 2005, og etter sigende har likestillingen kommet langt i vår del av verden. Selv mener jeg likestillingen i den vestlige verden (iallfall i Norge) er en stor vits (med unntak av enkelte elementære ting som lik lønn for likt arbeid, mannen skal ha like store rettigheter som kvinner i forhold til egne barn osv.). Jeg synes på mange måter likestillingen har fokusert mye på å gjøre kvinner til menn. Likestilling i Norge har gått mye ut på at kvinner skal (til en viss grad) være kvinner, men i tillegg fikse alle sånne "manneting". Mange av de tradisjonelle feminine verdiene har blitt visket vekk, eller i beste fall latterliggjort. Selv har jeg vokst opp i en periode hvor jenter skulle være "guttete" -man ble godtatt hvis man klatret i trær, var tøff og gjorde "gutteting". Var man en jente som viste følelser, lekte med dukker og broderte ble man latterliggjort - både av gutter, jenter -og indirekte av samfunnet som sådan. Dette synes jeg er trist. Det er et faktum at det er forskjell på kvinner og menn. Vi utfyller hverandre, og trenger hverandres verdier og egenskaper. Jeg synes likestilling i større grad burde gå ut på at de såkalte feminine verdier får mer respekt fremfor å forsøke å "presse" kvinner inn i en "mannsrolle". Som sagt har jeg selv vokst opp i en periode (på 80- og 90-tallet) hvor jenter skulle være selvstendige, gjøre "manneting" osv. Det er fint å være selvstendig, men ikke på bekostning av femininitet. Jeg er feminin, og jeg ønsker å være det - med mine feminine interesser, utseende etc. Og, jeg ønsker å være som jeg er, en feminin kvinne, uten å føle meg "dum og deilig" av den grunn. Hvorvidt andre oppfatter meg selv som dum og deilig kommer vel i stor grad an på meg selv og på hvilke måte jeg formidler meg selv, og etterhvert som jeg har blitt trygg på meg selv og mine feminine sider (og maskuline -jeg mener bestemt at alle mennesker har både feminine og maskuline sider ved seg selv, og uttrykker disse i større eller mindre grad, men det er uansett -nok en gang etter min mening - naturlig at vi på mange måter representerer "begge sider") er jeg vel også klarere i de signaler jeg sender ut til andre, og opplever derfor heller ikke å bli sett på som dum og deilig.

Vel -nok om det.

Jeg liker høye menn. Jeg er tilhenger av ridderprinsippet. Jeg har behov for å føle meg liten og passet på.

Dette har ingenting med å ønske at andre skal "herske" over meg å gjøre. Jeg har alltid vært sterk, alltid vært selvstendig, har høy utdannelse -klart meg selv på alle mulige måter, og i stor grad levd alene da jeg aldri har vært gift eller forlovet etc. (har seff hatt kjærester, da). Jeg synes det er deilig å være sammen med en MANN, en som er stor og sterk, kan passe på meg, ta vare på meg etc. Dessuten liker jeg følelsen av å kunne vise omsorg for en MANN -plastre fingeren hans når han har skjært seg og sånne ting.

Det er helt sikkert noen som ler av dette, men det får så være. Jeg synes det er fint at folk er forskjellige -og liker forskjellige typer av kvinner/menn.

Kan jo legge til at min egen høyde er 163 -og en mann bør være minst 190 etter min smak. Gutter mellom 185 og 190 er sånn "greit nok", og menn under 185/180 er helt uaktuelt for meg. Jeg tenner rett og slett ikke på lave menn, uten at jeg føler meg særlig overfladisk av den grunn. Men selvsagt er det mange som synes lave menn er flotte -som sagt er det fint at vi er forskjellige!

Nelle

Skrevet
Problemet ligger i et mange av dagens kvinner får fettet på feil sted av kroppen. Det legger seg på magen. Det optimale er at midjen er mindre enn hoftene, jeg husker ikke helt størrelsesforholdet.

90 - 60 - 90

(pupper/midje/hofter)

Skrevet
Neinei, 'lave menn ligner på puddinger' er ikke mobbing, det uttrykker bare 'beundring for en annen type menn'.

En annen type menn... Smak litt på den betegnelsen.

HAHAHAHA! Så hvis jeg sier, "frodige - les lubne - kvinner ligner på puddinger", så uttrykker jeg bare en "beundring for en annen type kvinner"? Hahahaha! Og så kan jeg avslutte med å si: En annen type kvinner...Smak litt på den betegnelsen. ;)

Det har vel alle frodige/lubne/fete/overvektige kvinner her forståelse for? Hei, dere jenter det er snakk om, dere ligner på puddinger hele gjengen, hver eneste bleikfete, puddingbollete og sidrumpete en av dere! Hahahaha. :ler: Ikke bli sint på meg, jeg bare uttrykker beundring for en annen type kvinne. Denne typen:

http://www.fashionlines.com/2005/jul/image...leidescope3.jpg

Hahahaha! :ler:

For noe vås. :ler:

-Babyboy

Skrevet
HAHAHAHA! Så hvis jeg sier, "frodige - les lubne - kvinner ligner på puddinger", så uttrykker jeg bare en "beundring for en annen type kvinner"? Hahahaha! Og så kan jeg avslutte med å si: En annen type kvinner...Smak litt på den betegnelsen.  ;) 

Det har vel alle frodige/lubne/fete/overvektige kvinner her forståelse for? Hei, dere jenter det er snakk om, dere ligner på puddinger hele gjengen, hver eneste bleikfete, puddingbollete og sidrumpete en av dere! Hahahaha.  :ler: Ikke bli sint på meg, jeg bare uttrykker beundring for en annen type kvinne. Denne typen:

http://www.fashionlines.com/2005/jul/image...leidescope3.jpg

Hahahaha!  :ler:

For noe vås.  :ler:

-Babyboy

Når alt kommer til alt så spiller det vel forsåvidt ingen rolle hva DU mener er overvektig og lubbent, og det spiller heller ingen rolle hva DU mener om overvektighet og lubbenhet. Det viktigste er vel hva hver enkelt kvinne føler om seg selv og hvilket forhold hun har til sin egen kropp. Sånn er det vel også med høyde hos menn. Noen kvinner liker høye menn, noen liker lave menn - og for noen kvinner er ikke høyde vesentlig hos en mann i det hele tatt. Dersom en mann selv føler seg som en liten pudding fordi han er lav, så bør han kanskje gjøre noe med sitt eget forhold til seg selv. Dersom en kvinne sier at hun synes lave menn er som små puddinger, da må hun vel få lov til å mene det - og de mennene som er trygge på seg selv og har et godt forhold til seg selv, vil slett ikke ha behov for å ofre uttalelsen en tanke. De vil forstå at verden gir rom for alle.

Skrevet (endret)
Når alt kommer til alt så spiller det vel forsåvidt ingen rolle hva DU mener er overvektig og lubbent, og det spiller heller ingen rolle hva DU mener om overvektighet og lubbenhet. Det viktigste er vel hva hver enkelt kvinne føler om seg selv og hvilket forhold hun har til sin egen kropp. Sånn er det vel også med høyde hos menn. Noen kvinner liker høye menn, noen liker lave menn - og for noen kvinner er ikke høyde vesentlig hos en mann i det hele tatt. Dersom en mann selv føler seg som en liten pudding fordi han er lav, så bør han kanskje gjøre noe med sitt eget forhold til seg selv. Dersom en kvinne sier at hun synes lave menn er som små puddinger, da må hun vel få lov til å mene det - og de mennene som er trygge på seg selv og har et godt forhold til seg selv, vil slett ikke ha behov for å ofre uttalelsen en tanke. De vil forstå at verden gir rom for alle.

Hahaha! Følte du deg truffet eller? :ler:

Og poenget ditt var? Her kommer du med meningsløs vissvass fra ende til annen. Ikke et eneste poeng, ikke et eneste resonnement med substans.

Nei, når alt kommer til alt, så spiller det vel forsåvidt ingen rolle hva JEG mener er overvektig og lubbent, og det spiller heller ingen rolle hva JEG mener om overvektighet og lubbenhet. Og når alt kommer til alt så spiller det heller ingen rolle hva DU mener om hva JEG mener om ovenevnte. Så hvorfor ikke gå foran som et godt eksempel og holde meningene dine for deg selv? Så lærer jeg kanskje noe? :ler:

Noen kvinner liker høye menn, noen liker lave menn - og for noen kvinner er ikke høyde vesentlig hos en mann i det hele tatt.

Tullprat. Så og si alle kvinner foretrekker høye menn. Det er jo denne tråden et bevis på.

For noen kvinner, sannsynligvis de blinde, eller handikappede, er det mulig høyde er uvesentlig.

Dersom en mann selv føler seg som en liten pudding fordi han er lav, så bør han kanskje gjøre noe med sitt eget forhold til seg selv.

Dersom en kvinne føler seg som en pudding fordi hun er lubben, så bør hun kanskje gjøre noe med sitt eget forhold til seg selv. Så sett i gang. Forøvrig handler det ikke om hvorvidt en kvinne føler seg som pudding, men hva jeg mener om kvinner som er lubne. Og det i en kontekst der innlegget mitt må sees i sammenheng med en uttalelse om lave menn og deres forvekslende likhet med puddinger. Poenget mitt er at om det er gangbart å omtale lave menn som puddinger, forøvrig må folk få lov til å omtale lave menn slik de ønsker, er det like gangbart å omtale lubne kvinner som puddinger. Når vi først er inne på det, virker det faktisk mer logisk å omtale lubne kvinner som puddinger, enn lave menn. Lave menn virker det logisk å omtale som gnom. Men det er en digresjon.

Dersom en kvinne sier at hun synes lave menn er som små puddinger, da må hun vel få lov til å mene det - og de mennene som er trygge på seg selv og har et godt forhold til seg selv, vil slett ikke ha behov for å ofre uttalelsen en tanke. De vil forstå at verden gir rom for alle.

Dersom en mann sier at han synes lubne kvinner er som små puddinger, da må han vel få lov til å mene det - og de kvinnene som er trygge på seg selv og har et godt forhold til seg selv, vil slett ikke ha behov for å ofre uttalelsen en tanke. De vil forstå at verden gir rom for alle. Eller hva? Hahaha! :ler:

Dine resonnementer er så bak mål, og så hinsides logikk, at selv jeg må beherske meg for å kunne komme med et tilsvar. Faktisk trenger jeg ikke komme med tilsvar, jeg bare parafraserer deg! :ler:

-Babyboy

Endret av babyboy
Skrevet (endret)

Oi. Jeg kom til å tenke på at du ikke kommer til å skjønne en døyt av det jeg har skrevet. Du får late som om det er en bindestrek, eller tankestrek om du vil, i stedet for alle kommaene. Så kan du tolke det dithen at bindestrekene, tankestrekene om du vil, er kommaer.

La meg nellyfisere ovennevnte tekst for deg:

Oi: Jeg kom til å tenke på at du ikke kommer til å skjønne en døyt av det jeg har skrevet: Du får late som om det er en bindestrek - eller tankestrek om du vil - i stedet for alle kommaene: Så kan du tolke det dithen at bindestrekene - tankestrekene om du vil - er kommaer.:

Jeg regnet med at du ville lese "." som noe annet, så jeg tok meg friheten med å nellyfisere "." til ":". Alt for deg, darling. ;)

Sånn nå ble det vel forståelig. :ler:

-Babyboy

Endret av babyboy
Skrevet

Hva har du fått i deg?

Tullprat. Så og si alle kvinner foretrekker høye menn. Det er jo denne tråden et bevis på.

For noen kvinner, sannsynligvis de blinde, eller handikappede, er det mulig høyde er uvesentlig.

Jeg er verken blind eller handikappet, og høyde er uvesentlig for meg.

Skrevet (endret)
Jeg er verken blind eller handikappet, og høyde er uvesentlig for meg.

Mine Damer og Herrer, da har vi funnet unntaket som bekrefter regelen.

Gratulerer! :ler:

-Babyboy

Endret av babyboy
Skrevet
Dersom en kvinne føler seg som en pudding fordi hun er lubben, så bør hun kanskje gjøre noe med sitt eget forhold til seg selv.

Enig.

For øvrig synes jeg bare synd på deg.

Skrevet
Mine Damer og Herrer, da har vi funnet unntaket som bekrefter regelen.

Gratulerer!  :ler:

-Babyboy

Jeg er også et unntak da, bortsett fra at jeg IKKE liker høye menn.

Skrevet
Jeg er også et unntak da, bortsett fra at jeg IKKE liker høye menn.

Om jeg forstår deg riktig så mener du at du misliker høye menn? Du foretrekker lave menn? Det er det du tenner på? Om det er slik, så er det jo ikke noe å si på det, du liker det du liker. Poenget er likevel det at kvinner er genetisk programmert til å like det maskuline, og høyde er et veldig maskulint trekk. På samme måte er menn programmert til å like det feminine. Nå finnes det selvfølgelig unntak, hvis ikke hadde vi ikke hatt homoseksuelle og seksuelle fetisjer. Videre er det mulig at det er andre maskuline trekk enn høyde ved de mennene du liker som gir høyere utslag hos deg.

Om mannen/kjæresten din hadde vært slik han er nå, med hud, hår og personlighet, men høyere, ville du mislikt ham fordi han var høy?

-Babyboy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...