Gå til innhold

Høye menn

Fremhevede innlegg

Gjest GreenSky
Skrevet

Han må uansett være smart, for det er min fetish når det gjelder menn.

Min også. :sjarmor:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Min også.  :sjarmor:

:Nikke:

(Selv om der er mange måter å være smart på da)

Skrevet

Min erfaring er at lave menn ofte er bedre i sengen enn høye. Jeg er bare litt over 1,60, så jeg har aldri vært sammen med noen som er lavere enn meg da... (vanskelig å finne)

Min eks var vel rundt 1.70 og fantastisk i senga, min forlovede er 1.94 og god i senga han også, men har måttet jobbe mye hardere for det enn med min eks.

Men når alt kommer til stykket så er vel verken sex, høyde eller utseende det viktigste. Men personligheten, at man kan prate sammen, og har noen felles interesser. Hvis dette ikke fungerer så nytter det vel ikke uansett hvor høy, mørk og kjekk mannen er :forvirra:

Skrevet
Jeg er vill med fyrer over 1.90 m.

Er det flere damer der ute som har det som meg? :sikle:

Det spiller rett og slett ingen rolle i det hele tatt - min første sambo var 1.95 og etter ham har det variert mellom det og 1.75 - Mannen er 1.95

og det passer fint det, men det er viktigere ting enn høyde...

Skrevet

Høyere jo bedre...MÅ være over 1,90...

Blir våt bare av tanken jeg...*flau*

Skrevet

Ikke no' å være flau over. De fleste menn foretrekker store pupper, og de færeste av dem er vel flaue over det ;)

• 5 uker senere...
Skrevet
Det med "anlegg for fedme" er jo bare tull, egentlig. Kvinner med frodige former utstråler faktisk mer fertilitet enn dem uten. Sånn instinktivt sett... ;)  Så denne siklingen på de faste, tynne kroppene tror jeg er mer kulturelt betinget.

Problemet ligger i et mange av dagens kvinner får fettet på feil sted av kroppen. Det legger seg på magen. Det optimale er at midjen er mindre enn hoftene, jeg husker ikke helt størrelsesforholdet.

Skrevet

Min eks var 190. Så hvis det er penisen du sikter til så var ikke den noe større enn min nåværende flørt på 170. :ler:

Gjest Gjest_Lars_*
Skrevet

Slik har jeg det også, er mann å 188 og damer på 170 eller lavere forsvinner liksom i senga, trist å ligge en halv meter alene synes jeg.

Hadde med ei hjem fra byen en gang, etter hu tok av platåskoene og slapp ned det oppsatte håret, var det liksom ikke så mye igjen.

Jeg vil ha jenter på over 180, finn meg:-) Men hvorfor er det så få av dere?

Skrevet
Problemet ligger i et mange av dagens kvinner får fettet på feil sted av kroppen. Det legger seg på magen. Det optimale er at midjen er mindre enn hoftene, jeg husker ikke helt størrelsesforholdet.

0,8.

Men det er klart, blir man overvektig nok så legger det seg jo rundt midjen til slutt.

Det jeg snakker om er da heller ikke helseskadelig overvektige kvinner, men frodighet av kvinnelige former. Altså i forhold til de spikertynne kroppene det fokuseres på i dag.

Det jeg skrev var for øvrig en generell kommentar til et annet innlegg. Tråden handler jo om å tenne på høye menn... Og som sagt, selv er jeg liten og spe, så for meg blir de fleste menn høye.

Skrevet

Hmm... Har ikke vært sammen med noen spesielt høye menn i det hele tatt, jeg. Jeg er 1.70 høy. Høyeste eks er vel 1.87 mens høyeste flørt var 1.96 - og det var håpløst; kink i nakken og hes stemme av å måtte rope hele tiden! :tunge1: Laveste jeg har vært bortpå var en fyr som var godt under 1.60.

Verdens Beste Sambo er like høy som meg, og det hindrer meg ikke i å gå med høye hæler, bryr meg møkka om jeg da blir høyere enn ham... Han er den mest sexy mannen jeg har truffet i mitt liv, så jeg mangler nok definitivt denne interressen for høyde, ja. Det som gjør det for meg er attitude og hjerne og ... ja, et par andre ting hehe. Og DET har han :sikle:

Skrevet

Selv så synes jeg jenter bør være minimum 160 helst 165 og oppover. Min egen høyde er 191. Rundt 170-175 så synes jeg jenter er perfekte. :)

Men... nå er det mye mer enn bare høyden som skal stemme for at det blir "jackpot".

Skrevet

Når kvinnene røyker, endres hormonbalansen litt slik at de legger på seg mer slik menn gjør. Dermed havner flesket på magen og ut på sidene av ryggen, hvilket er lite sexy uansett kjønn.

Quit smokin'.. ;)

Skrevet (endret)

vel jeg har faktisk bare vært sammen med høye gutter..

Sambo er 203.. :sjarmor:

Han må uansett være smart, for det er min fetish når det gjelder menn.

heldigvis for meg er sambo temmelig smart. Kunne aldri i verden vært sammen med en som var dum!

Endret av baby-E
Skrevet
Hmm... Har ikke vært sammen med noen spesielt høye menn i det hele tatt, jeg. Jeg er 1.70 høy. Høyeste eks er vel 1.87 mens høyeste flørt var 1.96 - og det var håpløst; kink i nakken og hes stemme av å måtte rope hele tiden! :tunge1: Laveste jeg har vært bortpå var en fyr som var godt under 1.60.

Verdens Beste Sambo er like høy som meg, og det hindrer meg ikke i å gå med høye hæler, bryr meg møkka om jeg da blir høyere enn ham...  Han er den mest sexy mannen jeg har truffet i mitt liv, så jeg mangler nok definitivt denne interressen for høyde, ja. Det som gjør det for meg er attitude og hjerne og ... ja, et par andre ting hehe. Og DET har han  :sikle:

:hjerter_rundt:

• 4 uker senere...
Skrevet
Jeg er vill med fyrer over 1.90 m.

Er det flere damer der ute som har det som meg? :sikle:

Er så enig! Min er 190, fineste som finnes! :sjarmor:

Skrevet

Jeg er 1.91 ;)

Skrevet (endret)

Først har jeg sett denne tråden og jeg må si at jeg undres:

Har jeg kommet til de kortvokste damers landsforbund ?

Som i tillegg har gått i kompaniskap med de høyeste herrene

som fantes i nabolaget ? Høyst merkverdig. Besynderlig.

Saken er den at jeg aldri har vært sammen med en som er

høyere enn meg, i hele mitt liv.

Jeg er kvinne, 1.86 på strømpelesten, og har naturlig nok

ikke kjent gleden ved å legge mitt hode inntil noe som helst

i stående positur. hehe. ;)

Og jammen så jeg ikke etpar frittgående høye herrer her inne også...

Hmm... :danse::Nikke:

Endret av Elmaand
Skrevet

Fælt å måtte si det,- men jo...den gjør det. :forvirret:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...