Gjest Emera Skrevet 8. oktober 2005 #61 Skrevet 8. oktober 2005 (endret) Og verdens høyeste mann var visst 2.72... Slafs... Endret 8. oktober 2005 av Emera
hecuba Skrevet 8. oktober 2005 #62 Skrevet 8. oktober 2005 Og verdens høyeste mann var visst 2.72... Slafs... ← 1 m høyere enn min kjære det!
Gjest Bellatrix Skrevet 8. oktober 2005 #63 Skrevet 8. oktober 2005 1 m høyere enn min kjære det! ← Min også.
Apple- Skrevet 8. oktober 2005 #64 Skrevet 8. oktober 2005 Og verdens høyeste mann var visst 2.72... Slafs... ← 1 m høyere enn min kjære det! ← Min også. ← Og en meter høyere enn meg...
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2005 #65 Skrevet 9. oktober 2005 Ok, dere to siste her. Instinkt er ikke overflatisk. Hvis det er noe som IKKE er overflatisk, så er det vel instinktene våre. Formeringsinstinktet, med alt det innebærer, må være der hvis arten ikke skal dø ut. Igjennom instinktets øye leter vi etter en partner som kan ivareta en familie på alle måter. Det er derfor jenter har en tendens til å falle for eksempel for legen sin. Fordi han, under en konsultasjon, er autoritær, han viser oss oppmerksomhet, han er handlekraftig og kan løse problemer. Ergo en god familiemann, tenker instinktet. På samme måte med en popstjerne, som alle hyler etter og beundrer. Instinktet vårt forteller oss at han der er populær og alle legger merke til ham, han stikker seg fram i mengden. Aha, en god partner. Vi kan, som Sexy Sadie her, tenne på høye menn fordi de utstråler styrke. Eller menn med høy utdannelse og stor makt. Det er dette instinktet som kommer fram i slike situasjoner. Men vi mennesker har noe som skiller oss fra dyrene. Vi har et komplisert følelsesspekter som ligger oppå instinktet. Vi er ikke slik som dyrene, som møtes i brunsttiden, parer seg og så skilles deres veier ad. Og om avkommet i sin tid skulle dø, snuser moren kun raskt på sitt døde barn og går sin vei... Vårt store spenn av følelser er det som gjør at det ikke er "politisk korrekt" å si at det indre teller mer enn det ytre! Jeg ser derfor ingen motsetning mellom instinkt og likestillingskamp. Eller; det bør ikke være noen motsetning der. Jeg er opptatt av likestilling og likeverd, men jeg elsker å være en feminin kvinne! ← gode poenger, emera. menns instinkt foteller dem at de bør til enhver tid plante sine sæd i unge, faste, freshe og fruktbare kvinnekropper. og dropper de med feks anlegg for fedme, ufruktbarhet og andre skavanker. dette for å sikre avkommet sitt den beste mor. dessuten signaliserer store pupper at her er er det stort potensial for masse melk! men jeg antar at du synes at slike menn er overflatiske, kyniske og grunne?
Gjest sexysadie Skrevet 9. oktober 2005 #66 Skrevet 9. oktober 2005 Tja, det forklarer tilårskomne grisers sikling på småjentene våre. SS: Er ikke du også fan av Peter Steele? :icon_razz: Er ikke han 2.18 eller noe? ← Ja, gjett om jeg er.
Gjest Emera Skrevet 9. oktober 2005 #67 Skrevet 9. oktober 2005 (endret) gode poenger, emera. menns instinkt foteller dem at de bør til enhver tid plante sine sæd i unge, faste, freshe og fruktbare kvinnekropper. og dropper de med feks anlegg for fedme, ufruktbarhet og andre skavanker. dette for å sikre avkommet sitt den beste mor. dessuten signaliserer store pupper at her er er det stort potensial for masse melk! men jeg antar at du synes at slike menn er overflatiske, kyniske og grunne? ← Jeg vet ikke helt hva du mener med ironismilyen, så derfor blir det vanskelig å svare på spørsmålet ditt... Spør du meg om jeg mener at slike menn er overflatiske, eller spør du meg ikke..?:klø: Det med "anlegg for fedme" er jo bare tull, egentlig. Kvinner med frodige former utstråler faktisk mer fertilitet enn dem uten. Sånn instinktivt sett... Så denne siklingen på de faste, tynne kroppene tror jeg er mer kulturelt betinget. Endret 9. oktober 2005 av Emera
lillesky Skrevet 9. oktober 2005 #68 Skrevet 9. oktober 2005 Jeg synes mannen skal være høy, ikke en liten spirrevipp. Min mann er 186, og jeg er 165.
Englepus Skrevet 9. oktober 2005 #69 Skrevet 9. oktober 2005 Er ikke så opptatt av høyde jeg. Mannen min er 3 cm lavere enn meg, går så bra så!
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2005 #70 Skrevet 9. oktober 2005 Jeg vet ikke helt hva du mener med ironismilyen, så derfor blir det vanskelig å svare på spørsmålet ditt... Spør du meg om jeg mener at slike menn er overflatiske, eller spør du meg ikke..?:klø: Det med "anlegg for fedme" er jo bare tull, egentlig. Kvinner med frodige former utstråler faktisk mer fertilitet enn dem uten. Sånn instinktivt sett... Så denne siklingen på de faste, tynne kroppene tror jeg er mer kulturelt betinget. ← jeg, jeg spør deg. frodige kvinner er ok, helt til de får et barn og legger på seg 30 kg (gjerne etter fødsel slikt at de ikke orker å gjøre noen ting med sitt barn. for å ikke snakke om livstilsykdommer. FYSJ! DA sier instinktet at mannen da bør gå ut og finne noe freshere å plante sine sæd i. LEVE INSTINKTET! Dette bør jo være helt logisk og akseptabelt etter DITT resonement, ikke sant?
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2005 #71 Skrevet 9. oktober 2005 Jeg synes mannen skal være høy, ikke en liten spirrevipp. Min mann er 186, og jeg er 165. ← enig! men bør være over 190 og veier ca 90 kg ren muskel. kvinner derimo bør være under 170 og veier ca 55 kg. ikke ligne på en binne før dvalen :grine2: . IKKE FEMININ NOK!!!
Gjest Emera Skrevet 10. oktober 2005 #72 Skrevet 10. oktober 2005 (endret) jeg, jeg spør deg. DA sier instinktet at mannen da bør gå ut og finne noe freshere å plante sine sæd i. LEVE INSTINKTET! Dette bør jo være helt logisk og akseptabelt etter DITT resonement, ikke sant? ← Aha, som jeg tenkte, du har enten - ikke lest innlegget mitt skikkelig, eller - ikke forstått noe som helst. Når jeg skriver at instinkt ikke er overflatisk så er det fordi instinktet ligger i bunnen hos oss. Og, akkurat som jeg fryktet, det kom en mann (?) og oppfattet meg slik at jeg mener det er helt greit å sikle kun på de unge, faste... Men det mener jeg slett ikke! Det kan du se hvis du leser videre om at vi mennesker har et komplisert følelsesliv, og et intellekt, som ligger på toppen av instinktet. Og det gjør at instinktet ikke må få regjere alene, da hadde vi vært dyr. Menn som bruker instinkt som påskudd for å "tenke med tissen" byr meg imot. Her er mitt innlegg fra lenger oppe i tråden: Nå er jeg enfemtitre så for meg er de fleste menn høye... Jeg vet ikke, jeg har alltid trodd at jeg likte høye menn best. Men her forleden traff jeg en som hverken var høy, mørk eller veltrent og sånne billedskjønn-greier. Men han hadde det blikket, som fullstendig slo bena vekk under meg! Huff, jeg kjenner ikke meg selv igjen, jeg som er så skeptisk og har full kontroll, liksom... Og sånn blir det ofte for mange. Selv om instinktet sier "høy mann" så kan følelsene velge en helt annen. Heldigvis for det, ellers hadde det bare vært noen få som hadde fått en partner! Endret 10. oktober 2005 av Emera
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2005 #73 Skrevet 10. oktober 2005 godt! da er vi jo enige i bunn. ergo: det er primitivt (riktigere term?) å ønske "beskyttelse", "føle seg liten og feminint" i år 2005
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 11. oktober 2005 #74 Skrevet 11. oktober 2005 Smaken er som baken... delt i 2! Ei venninne av meg er litt ver 1.80 men mannen er knapt 1.70, min mann er 1.82 og eg skarve 1.58... gjett om vi ser bra ut når vi 4 går på byn ilag då..
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2005 #75 Skrevet 11. oktober 2005 Smaken er som baken... delt i 2! Ei venninne av meg er litt ver 1.80 men mannen er knapt 1.70, min mann er 1.82 og eg skarve 1.58... gjett om vi ser bra ut når vi 4 går på byn ilag då.. ← Heyheyhey, dette er jo et strålende utgangspunkt for partnerbytter !
Gjest sexysadie Skrevet 11. oktober 2005 #76 Skrevet 11. oktober 2005 Kvinner med frodige former utstråler faktisk mer fertilitet enn dem uten. Sånn instinktivt sett... Så denne siklingen på de faste, tynne kroppene tror jeg er mer kulturelt betinget. ← Det kan du ha rett i.
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2005 #77 Skrevet 12. oktober 2005 Jeg tror det er noe "urinstinkt" som gjør til at jeg er en elsker av høye menn. ← Enig! Jeg er 163, og MÅ ha menn over 190. Ridderprinsippet, urinstinktet. Høye menn er bare så jævla deilige -lave menn... hm... ikke helt min greie...
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2005 #78 Skrevet 13. oktober 2005 Og mitt instinkt forteller meg at jeg ikke skal ha med slike primitive som dere å gjøre
Gjest prestekrage Skrevet 13. oktober 2005 #79 Skrevet 13. oktober 2005 Liker også at gutten er høyere enn meg ja! Har en "målestokk" på hvor høy han bør være: Mannen skal fortsatt være høyere enn meg, selv når jeg stiller med høye hæler!!! Og ettersom jeg er 176 barfot, så bør nok han i allefall være 185!! (men ikke meg i mot om han har bikket 190..)
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2005 #80 Skrevet 14. oktober 2005 Altfor store menn er ikke min greie, jeg har aldri falt for noen som er over 1.80 når jeg tenker meg om. Er selv 1.55 og slank så det passer egentlig utmerket med menn mellom 1.60 og 1.80. Han må uansett være smart, for det er min fetish når det gjelder menn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå