Gjest sexysadie Skrevet 4. oktober 2005 #41 Skrevet 4. oktober 2005 Ja ja trådstarter, da er jo jeg høy nok Er 194cm En lang kar ← Det hjelper deg ikke stort med mindre du også er himla grei.
En lang kar Skrevet 4. oktober 2005 #42 Skrevet 4. oktober 2005 he he he, nei det har du selvfølgelig helt rett i sexysadie. Nå er det selvfølgelig sånn med meg, at jeg er veldig grei
Gjest sexysadie Skrevet 4. oktober 2005 #43 Skrevet 4. oktober 2005 he he he, nei det har du selvfølgelig helt rett i sexysadie. Nå er det selvfølgelig sånn med meg, at jeg er veldig grei ← Jeg er ikke her for å sjekke fyrer, så du er like langt.
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2005 #44 Skrevet 4. oktober 2005 Jeg er tilhenger av ridderprinsippet.. Vil føle meg liten og passet på.. ← Det du egentlig mener er Voldtektsprinsippet, ja, du vet hva det er. Det er når du liker å bli eks.vis tatt hardt i rompa når du virkelig slår deg løs osv. Er ganske vanlig. Veldig mange jenter som blir stemplet som horer pga dette. Bare tøys spør du meg.
Gjest sexysadie Skrevet 4. oktober 2005 #45 Skrevet 4. oktober 2005 Det du egentlig mener er Voldtektsprinsippet, ja, du vet hva det er. Det er når du liker å bli eks.vis tatt hardt i rompa når du virkelig slår deg løs osv. Er ganske vanlig. Veldig mange jenter som blir stemplet som horer pga dette. Bare tøys spør du meg. ← Du er godt nok på feil jorde.
En lang kar Skrevet 4. oktober 2005 #46 Skrevet 4. oktober 2005 he he, dette var ikke et forsøk på å sjekke deg sexysadie, jeg bare fleipa litt.
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2005 #47 Skrevet 4. oktober 2005 Må for all del ikke fleipe med Sadie...hun er det mest humorløse mennesket siden Djengis Kahn.
Gjest sexysadie Skrevet 4. oktober 2005 #48 Skrevet 4. oktober 2005 Må for all del ikke fleipe med Sadie...hun er det mest humorløse mennesket siden Djengis Kahn. ← Kjente du ham? :imprignert:
Gjest Hennry Skrevet 4. oktober 2005 #49 Skrevet 4. oktober 2005 Jeg er mann på 187 og kunne godt tenkt meg flere jenter over 180, kjedeligt å ligge en halv meter alene:-)
Gjest LoisLane Skrevet 4. oktober 2005 #50 Skrevet 4. oktober 2005 Jeg er vill med fyrer over 1.90 m. Er det flere damer der ute som har det som meg? ← Ja.
Gjest Catwoman Skrevet 5. oktober 2005 #51 Skrevet 5. oktober 2005 Syns menn kan bli for høye og jeg. Jeg er 168, og syns 180-185 sånn ca. er perfekt. Det er viktigere at han er bredskuldra og ser ut som en mann. Er sånn som Hecuba sier, liker å kunne føle meg litt liten.
Smiley Skrevet 5. oktober 2005 #52 Skrevet 5. oktober 2005 Eksen min var 1 cm høyere enn meg- det gikk dårlig med hensyn til høyden.... Jeg bruker alltid høye sko.... Men vi hadde det bra altså. Men NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ derimot, er det noe helt annet...... Nå er kjæresten ett helt hode høyere, og det er NOE som virkelig tenner meg ved det..... Noe helt spesiellt. Jeg føler at jeg er med en virkelig MANN!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Smiley Skrevet 5. oktober 2005 #53 Skrevet 5. oktober 2005 Jeg har også fått tilbakemelding på at han elsker høyden min.... Jeg passer perfekt inn i armkroken hans..... Og det er DEILIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2005 #54 Skrevet 5. oktober 2005 Det er vel akkurat det samme for oss menn. Vi må jo ha en dame med store pupper for å føle at vi er sammen med en KVINNE. Tror det er sklik det er ment å være fra naturens side
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2005 #55 Skrevet 5. oktober 2005 Som høy mann søker jeg selvsagt høye kvinner. Det er rett og slett pinlig å ligge halvmeter'n alene... for ikke å snakke om kiropraktorregningene...
Gjest lolz Skrevet 6. oktober 2005 #56 Skrevet 6. oktober 2005 det ligger nok i kvinnens natur dette behovet for å føle seg små, underlegne og beskyttet. hun ønsker seg som regel en mann som er sterkere, høyere, bedre utdannet/tjener mer enn henne, slik at hun får denne salige "jeg-får-beskyttelse"-følelsen. likestillingskampen er kun et spill for galleriet siden 90% av kvinner, iflg undersøkelser i danmark, vil gjerne ende opp med å velge en partner som er bedre rustet enn dem. tenk dere da resultatet i fattigere deler av verden. menn derimot velger stort sett partnere, på et bevisst eller ubevisst plan, som gjør at de kan føle seg mer eller mindre ovenpå. så langt har vi kommet i evolusjonen, vi mennesker men kvalmende politisk riktige svar om hvor viktig det er med personlighet og indre skjønhet hører vi veldig ofte. sånt sett er det godt å lese oppriktige svar her hvor folk tør å stå frem med all sin overflatiskhet
Gjest KATTAstrofe Skrevet 7. oktober 2005 #57 Skrevet 7. oktober 2005 Før var jeg kjempeopphengt i at menn MÅTTE være godt over 180, men da jeg møtte han som jeg er samboer med idag innså jeg at det fins mye viktigere ting å fokusere på enn høyden. Han er 176 og jeg er 171. Jeg syns han er helt perfekt
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2005 #58 Skrevet 8. oktober 2005 det ligger nok i kvinnens natur dette behovet for å føle seg små, underlegne og beskyttet. hun ønsker seg som regel en mann som er sterkere, høyere, bedre utdannet/tjener mer enn henne, slik at hun får denne salige "jeg-får-beskyttelse"-følelsen. likestillingskampen er kun et spill for galleriet siden 90% av kvinner, iflg undersøkelser i danmark, vil gjerne ende opp med å velge en partner som er bedre rustet enn dem. tenk dere da resultatet i fattigere deler av verden. menn derimot velger stort sett partnere, på et bevisst eller ubevisst plan, som gjør at de kan føle seg mer eller mindre ovenpå. så langt har vi kommet i evolusjonen, vi mennesker men kvalmende politisk riktige svar om hvor viktig det er med personlighet og indre skjønhet hører vi veldig ofte. sånt sett er det godt å lese oppriktige svar her hvor folk tør å stå frem med all sin overflatiskhet ← Godt sagt!!! Skulle tro vi fortsatt lever i steinalderen, da det var viktig å være stor og sterk for å nedlegge mammutter og sabeltigrer. Det var nok en hard tid og en rå verden der kvinnen var den svakeste part. På den tiden så var kvinnenes vei til matfatet å tilby sex og forplantning. Kanskje det er DET som fremdeles ligger i instinktet til dagens såkalte moderne kvinner? Men egentlig ikke så rart, siden vi neppe har forandret oss mye biologisk og fysisk siden den gang...og tydeligvis har det ikke blitt store fremskritt mentalt heller. I i-land som i u-land!
Gjest Emera Skrevet 8. oktober 2005 #59 Skrevet 8. oktober 2005 Ok, dere to siste her. Instinkt er ikke overflatisk. Hvis det er noe som IKKE er overflatisk, så er det vel instinktene våre. Formeringsinstinktet, med alt det innebærer, må være der hvis arten ikke skal dø ut. Igjennom instinktets øye leter vi etter en partner som kan ivareta en familie på alle måter. Det er derfor jenter har en tendens til å falle for eksempel for legen sin. Fordi han, under en konsultasjon, er autoritær, han viser oss oppmerksomhet, han er handlekraftig og kan løse problemer. Ergo en god familiemann, tenker instinktet. På samme måte med en popstjerne, som alle hyler etter og beundrer. Instinktet vårt forteller oss at han der er populær og alle legger merke til ham, han stikker seg fram i mengden. Aha, en god partner. Vi kan, som Sexy Sadie her, tenne på høye menn fordi de utstråler styrke. Eller menn med høy utdannelse og stor makt. Det er dette instinktet som kommer fram i slike situasjoner. Men vi mennesker har noe som skiller oss fra dyrene. Vi har et komplisert følelsesspekter som ligger oppå instinktet. Vi er ikke slik som dyrene, som møtes i brunsttiden, parer seg og så skilles deres veier ad. Og om avkommet i sin tid skulle dø, snuser moren kun raskt på sitt døde barn og går sin vei... Vårt store spenn av følelser er det som gjør at det ikke er "politisk korrekt" å si at det indre teller mer enn det ytre! Jeg ser derfor ingen motsetning mellom instinkt og likestillingskamp. Eller; det bør ikke være noen motsetning der. Jeg er opptatt av likestilling og likeverd, men jeg elsker å være en feminin kvinne!
Donnie Darko Skrevet 8. oktober 2005 #60 Skrevet 8. oktober 2005 SS: Er ikke du også fan av Peter Steele? :icon_razz: Er ikke han 2.18 eller noe?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå