Gjest Bellatrix Skrevet 3. oktober 2005 #21 Skrevet 3. oktober 2005 Med mine 1.50 så er mannens 1.70 perfekt. :-D
Kristian Skrevet 3. oktober 2005 #22 Skrevet 3. oktober 2005 Grrr, 2cm for kort ← Hmmm, er det nå jeg skal nevne at jeg er 191cm??
Gjest Gjest_Leyla_* Skrevet 3. oktober 2005 #24 Skrevet 3. oktober 2005 Jeg er 175 og elsker menn som er fra 185 og oppover. Må tenke på at jeg oxo skal bruke høyhæler noen ganger.... Er han veltrent med brede skuldre da er jeg solgt!!
Gjest gjesta Skrevet 3. oktober 2005 #25 Skrevet 3. oktober 2005 Har hørt om folk som sier at hun/han må ha brunt hår, blå øyne, langt hår osv. Det er helt perfekt. Jeg har aldri hatt noen preferanser når det gjelder menn. Inntill for noen år siden. Da oppdaget jeg at jeg liker høye, slanke og rufsete menn med noe oppi hodet. Dessverre så glapp mannen Og hvordan er samboeren min? Ikke høy. Ikke slank. Ikke rufsete. Og allikevel så tenner han meg.
Gjest sexysadie Skrevet 3. oktober 2005 #26 Skrevet 3. oktober 2005 Hmmm, er det nå jeg skal nevne at jeg er 191cm?? ← Gjør det du.
Arkana Skrevet 3. oktober 2005 #27 Skrevet 3. oktober 2005 Har aldri hatt noen spesiell preferanse når det gjelder høyde. Men likevel synes jeg samboeren min er flott med sine 1,88 (og jeg er 1,68) og kunne ikke tenkt ham noe lavere.
Gjest sexysadie Skrevet 3. oktober 2005 #28 Skrevet 3. oktober 2005 Jeg tror det er noe "urinstinkt" som gjør til at jeg er en elsker av høye menn.
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2005 #29 Skrevet 3. oktober 2005 Det kan du godt ha rett i, Sadie, for forskningen viser at høye menn tjener best og har best helse og mest selvtillit, og de scorer høyest hos damene.
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2005 #30 Skrevet 3. oktober 2005 Minner meg om en kompis jeg hadde i ungdomstida, han var 161 og en flott fyr. Han gikk alltid hjem alene, ble alltid gjort narr av med navn som dvergen, halvmetern og Pinnochio. På tjueårsdagen la han igjen et kort brev på senga si hvor han skrev at han ikke lenger orket å bli latterliggjort og sett ned på. Vi fant han oppe i skauen, han hadde blåst hue av seg med hagle. Alltid lurt på hvorfor det er helt greit å gjøre narr av kortvokste, mens det er helt fy å si noe negativt om tjukke, mørkhudede, homofile osv.
Gjest sexysadie Skrevet 3. oktober 2005 #31 Skrevet 3. oktober 2005 Det kan du godt ha rett i, Sadie, for forskningen viser at høye menn tjener best og har best helse og mest selvtillit, og de scorer høyest hos damene. ← De kommer seg til ressursene med andre ord.
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2005 #32 Skrevet 3. oktober 2005 Minner meg om en kompis jeg hadde i ungdomstida, han var 161 og en flott fyr. Han gikk alltid hjem alene, ble alltid gjort narr av med navn som dvergen, halvmetern og Pinnochio. På tjueårsdagen la han igjen et kort brev på senga si hvor han skrev at han ikke lenger orket å bli latterliggjort og sett ned på. Vi fant han oppe i skauen, han hadde blåst hue av seg med hagle. Alltid lurt på hvorfor det er helt greit å gjøre narr av kortvokste, mens det er helt fy å si noe negativt om tjukke, mørkhudede, homofile osv. ← Er det noen som har gjort narr av kortvokste her? Det må da være lov å si at man tiltrekkes mer av det ene enn av det andre? Jeg har AA-pupper, det er litt trist for meg, men jeg har innsett at mange menn tenner på store pupper, og jeg tåler at menn omtaler damer med store pupper i et beundrende tonefall. Det er sjelden noen som sier at små pupper er stygge så jeg hører det, og sånn er det nok for de fleste kortvokste også - de innser at de kunne hatt større fordeler, men kan sikkert tåle å høre at det er mange som tenner på høye menn, så lenge de ikke samtidig driter ut de kortvokste. Håper jeg klarte å få frem tankegangen min her, mulig det ble litt tåkete.. Selvsagt er det sånn at ingen fortjener å bli gjort narr av på grunn av fysiske trekk, og jeg føler med deg som har mistet vennen din. Jeg kjenner menn som likner ham, det er veldig tungt for mange menn å være kortvokste, og for mange av dem spiller det faktisk inn på hvordan de lever livene sine. Men vi mobbet ikke dem her, vi bare snakket beundrende om en annen type menn...
Gjest sexysadie Skrevet 3. oktober 2005 #33 Skrevet 3. oktober 2005 Jeg har ikke gjort narr av kortvokste fyrer. Jeg liker dem også!
Gjest gjest1 Skrevet 3. oktober 2005 #34 Skrevet 3. oktober 2005 Synes ikke de behøver å være så fryktelig høye jeg. Nå er jeg 168 selv, og synes igrunnen at alt mellom 175 og 185 er passe. Liker ikke å måtte se så veldig oppover.. blir så sliten i nakken jo
Gjest Emera Skrevet 3. oktober 2005 #35 Skrevet 3. oktober 2005 Nå er jeg enfemtitre så for meg er de fleste menn høye... Jeg vet ikke, jeg har alltid trodd at jeg likte høye menn best. Men her forleden traff jeg en som hverken var høy, mørk eller veltrent og sånne billedskjønn-greier. Men han hadde det blikket, som fullstendig slo bena vekk under meg! Huff, jeg kjenner ikke meg selv igjen, jeg som er så skeptisk og har full kontroll, liksom... Men jeg er akkurat skeptisk nok til ikke å prøve på noe. Tror jeg...
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2005 #36 Skrevet 3. oktober 2005 Er det noen som har gjort narr av kortvokste her? Det må da være lov å si at man tiltrekkes mer av det ene enn av det andre? Jeg har AA-pupper, det er litt trist for meg, men jeg har innsett at mange menn tenner på store pupper, og jeg tåler at menn omtaler damer med store pupper i et beundrende tonefall. Det er sjelden noen som sier at små pupper er stygge så jeg hører det, og sånn er det nok for de fleste kortvokste også - de innser at de kunne hatt større fordeler, men kan sikkert tåle å høre at det er mange som tenner på høye menn, så lenge de ikke samtidig driter ut de kortvokste. Håper jeg klarte å få frem tankegangen min her, mulig det ble litt tåkete.. Selvsagt er det sånn at ingen fortjener å bli gjort narr av på grunn av fysiske trekk, og jeg føler med deg som har mistet vennen din. Jeg kjenner menn som likner ham, det er veldig tungt for mange menn å være kortvokste, og for mange av dem spiller det faktisk inn på hvordan de lever livene sine. Men vi mobbet ikke dem her, vi bare snakket beundrende om en annen type menn... ← Neinei, 'lave menn ligner på puddinger' er ikke mobbing, det uttrykker bare 'beundring for en annen type menn'. En annen type menn... Smak litt på den betegnelsen.
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2005 #37 Skrevet 3. oktober 2005 Unnskyld, jeg hadde ikke fått med meg at noen hadde sagt noe sånt. Jeg trodde ditt første innlegg var et svar til innlegget jeg skrev til Sadie om statistisk forsking på høye menn, ettersom du ikke skrev at du svarte på noe som stod på forrige side. Uttrykket 'en annen type menn' var kanskje ikke veldig bra, men om du leser noe nedsettende inn i det, er det ditt problem, for jeg tror de fleste klarer å skjønne hva jeg mener, selv om jeg uttrykte meg lite elegant.
Gjest Gjest_l@dy in red_* Skrevet 3. oktober 2005 #38 Skrevet 3. oktober 2005 Høye menn er meget bra Men enda bedre er det med sånne bredskuldrede menn med 1-2-millimetershår og masse hår på brystet Og er 183 cm høy. Si meg en ting er det min kommende mann du nå prater om.
Gjest gjest1 Skrevet 3. oktober 2005 #39 Skrevet 3. oktober 2005 Spiller ingen rolle, men min man er 198.. og det er ikke så veldig praktisk..
En lang kar Skrevet 4. oktober 2005 #40 Skrevet 4. oktober 2005 Ja ja trådstarter, da er jo jeg høy nok Er 194cm En lang kar
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå