Gå til innhold

Sukker i barnehagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva syns dere om sukker i barnehagen? En liten is ved bursdagsfeiring, lusekatter ved lucia feiring og en liten sjokolade når påskeharen kommer? 

Anonymkode: aa42e...7f7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt innafor

Anonymkode: 66b96...44f

• Liker 7
Skrevet

Hvorfor skape hysteri rundt noe slik? Du er et godt eksempel på hvorfor unge i dag strever med spiseforstyrrelser, slik det fokuseres på kosthold og kropp. 

Anonymkode: 2e33b...9fd

• Liker 4
Skrevet

Bare hyggelig det. Hadde ikke likt hvis det var snop og godsaker hver uke, men ved spesielle anledninger synes jeg det er helt innafor. 

Anonymkode: 4f499...8cf

• Liker 1
Skrevet

Helt supert. En del av det å skape gode minner.

Anonymkode: a6a8a...403

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hvorfor skape hysteri rundt noe slik? Du er et godt eksempel på hvorfor unge i dag strever med spiseforstyrrelser, slik det fokuseres på kosthold og kropp. 

Anonymkode: 2e33b...9fd

Hvor i innlegget mitt sa jeg at jeg var i mot sukker i barnehagen? Jeg spurte etter andres meninger. Til info syns jeg det er helt innafor med både is og kake ved spesielle anledninger i barnehagen. 

-TS

• Liker 1
Skrevet

Tror egentlig at de får nok hjemme. 

Anonymkode: 00c5f...c5e

Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva syns dere om sukker i barnehagen? En liten is ved bursdagsfeiring, lusekatter ved lucia feiring og en liten sjokolade når påskeharen kommer? 

Nok hjemme.
Det jeg reagerer på er de (få) ungene som Kommer med sukkerbomben i matboksen og roper ut hva de har med seg til de andre. Blir helt sjokkert….

Anonymkode: f21c6...135

Skrevet

Denne barnehagen lager visst godsaker på fredager, is hver bursdag osv. i starten plaget det meg, men nå innser jeg at det er med på å gi barna et avslappet forhold til søtsaker og så får vi heller kutte ut helt hjemme om jeg ikke liker det.

Anonymkode: d8831...0bc

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nok hjemme.
Det jeg reagerer på er de (få) ungene som Kommer med sukkerbomben i matboksen og roper ut hva de har med seg til de andre. Blir helt sjokkert….

Anonymkode: f21c6...135

Sukkerbombe? Som hva da? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...