AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #1 Skrevet 13. oktober 2021 Traff en fyr i slutten av Juli, 49 år han hadde en eks som det hadde vært av og på med over lengre tid, var sammen i 3 år. De hadde også vært BWF på slutten, men hun følte seg misbrukt og de bare kriget i løpet av hele forholdet, så han orket ikke mer. Han lovebombet meg noe veldig, var ifølge seg selv en "sweatheart", og vi reiste bort sammen og hadde det veldig fint, delte mye. Han snakket dog litt mye om eksen syntes jeg, hun var ifølge ham borderline, psycho, etc, og de jobbet også sammen så det var litt komplisert. Men han hadde prøvd alt sa han, og det funket ikke. Men han fremstod ekstremt interessert i meg, så jeg lot det gå....ringte meg flere ganger om dagen og masse meldinger med savn og kyssefjes etc. Vi bor 100 mil fra hverandre, så vi avtalte å dra på ferie til Spania i september, og jeg skulle også besøke ham en gang der han bodde, men han ble plutselig litt rar ift at eksen skulle finne ut at jeg var der, etc, fordi de jobbet sammen var han redd hun skulle lage problemer på jobben hans, siden hun skaffet ham jobben, og hun hadde også sagt at han måtte slutte om det ble slutt. Jeg ble irritert og sa ifra hva jeg syntes så det endte med at jeg dro til ham, men vi dro på camping, så vi var ikke hos ham mer enn et par dager. Merket at han plustelig var mye kaldere, men han innrømmet ikke at noe var galt, og planen var fortsatt at vi skulle til Spania i 2 uker sammen. Så vi dro, og der var han enda kaldere, så jeg måtte si ifra at jeg ikke gadd å være der om han skulle være sånn, så det ble bra da han tok seg sammen. Men merket underveis at han samhandlet med eksen på ista og meldinger, mens vi var der, de hadde jo vært uvenner når jeg traff ham. Sa ikke noe da for ville ikke ødelegge stemningen og dra da jeg ikke hadde noe sted å dra alene.(bodde i et hus han lånte). Men sjekket insta nærmere da jeg kom hjem og så at de samhandlet masse på isnat, han likte alt hun la ut og hun likte atr han var i Spania. Skjønte at hun ikke visste noenting om meg, og det var veldig ubehagelig for meg å plutselig forstå at de var tilbake der de var før han traff meg, uten at han hadde sagt noe til meg om det. Til meg sa han at han var usikker, og at han måtte finne seg selv når vi kom hjem. Jeg orket ikke å bli holdt på gress, og skjønte mer og mer at han har holdt oss begge skjult for hverandre, og at han vurderer igjen å prøve med henne. Jeg fortalte ham tidlig i relasjonen at jeg hadde blitt holdt hemmelig før, og det hadde vært fryktelig og at jeg ikke ville ha det sånn med ham. Likevel gjorde han det, og jeg vet at det er fordi han ikke klarer å være alene. Igår avsluttet jeg derfor relasjonen, og sa til ham at jeg håpte han ville fortelle eksen om meg, for ellers ville nok jeg gjøre det. Kjenner at jeg er sint over at han var der med meg, og samtidig sendte henne bilder og latet som han var der alene. Så synes han fortjener at hun får vite det, også for at hun ikke skal bli lurt inn i noe med ham igjen. Er det bare meg som reagerer sånn når man blir holdt skjult? Har end aikke sendt henne mld, men er ganske sikke på at jeg gjør det. Han er desperat og har ringt meg 3 ganger idag, men tar ikke tlf..... Anonymkode: 1595f...136
Bos43 Skrevet 13. oktober 2021 #2 Skrevet 13. oktober 2021 (endret) Han er ikke noe å samle på. Send x’n melding om forholdet! Endret 14. oktober 2021 av Bos43 6
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #3 Skrevet 14. oktober 2021 Veldig dårlig start på forhold! Ikke ta tlf heller. Og han skal skjønne hvorfor du ikke tar tlf. Og helt normal reaksjon. Be han velge. Anonymkode: 30257...689 1
Antiviruset Skrevet 14. oktober 2021 #4 Skrevet 14. oktober 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Veldig dårlig start på forhold! Ikke ta tlf heller. Og han skal skjønne hvorfor du ikke tar tlf. Og helt normal reaksjon. Be han velge. Anonymkode: 30257...689 Nei ikke be han velge! Blokkere drittsekken og gå videre! Dette er type mennesker man ikke kan ha et forhold til. Prøve å endre på vedkommende er nytteløst og kommer til å ende sorg og tenners gnissel. Gå videre mens det enda er tid til det. 7
Blått Skrevet 15. oktober 2021 #5 Skrevet 15. oktober 2021 12 hours ago, Antiviruset said: Nei ikke be han velge! Blokkere drittsekken og gå videre! Dette er type mennesker man ikke kan ha et forhold til. Prøve å endre på vedkommende er nytteløst og kommer til å ende sorg og tenners gnissel. Gå videre mens det enda er tid til det. Støtter denne. Sånne mennesker vil aldri forandre seg. 2
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2021 #6 Skrevet 29. oktober 2021 TS her med oppdatering: Jeg sendte melding til eksen hans for 2 uker siden, der jeg fortalte at vi hadde hatt et forhold siden Juli, at vi var sammen på ferie, etc, at hun kunne sjekke FBen min om hun ville, med dokumentasjon. Igår fikk jeg svar: Alt jeg trodde stemte 110%, hun var helt knust og kjempeglad for at jeg hadde gitt beskjed, og vi pratet lenge sammen. Han hadde lurt henne mange ganger i løpet av den tiden de hadde vært sammen, og han hadde sendt meldinger til henne når han og jeg var i Spania sammen, der han sa han savnet henne og at det var ensomt der uten henne..... Ler meg ihel, er det mulig å være så falsk?? Når han ble tatt på fersken igår hadde han sittet på kontoret og grått overfor både sjef og direktør, og sagt at han ville flytte sammen med henne og at hun kunne få tlf hans og alt, bare hun ville ta ham tilbake. Fordi jeg hadde avsluttet alt med ham og gjennomskuet ham i løpet av de siste 2 ukene 😉 Noen bedre?? 😉 Anonymkode: 1595f...136 5
micromaya Skrevet 29. oktober 2021 #7 Skrevet 29. oktober 2021 Eksen min toppet det der med utallige lignende situasjoner, men det er en helt annen sak og historie ;). VELDIG fint at du klarte å redde deg ut av det hele, og at eksen fikk vite sannheten om fyren. Ufattelig at folk kan oppføre seg sånn. Snakk om å mangle empati…! Lykke til videre, TS – det finnes heldigvis massevis av bedre mannfolk der ute! ❤️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå