AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #1 Skrevet 13. oktober 2021 Jeg eier to biler i mitt navn (vi er avhengige av to biler for å få hverdagen til å gå opp, mannen min begynner på jobb begynner før kollektivtransporten går om morgenen, og jeg må levere to unger på skolen og i barnehagen før jeg må rekke egen jobb utenfor byen), og vi bor i Oslo. Har pleid å betale ca 2000 kr i bompenger i måneden i felles regning for begge bilene, som er ganske mye for oss. Men nå, de siste månedene etter at Fjellinjen ble Fremtind og det ble nytt system, har jeg plutselig fått to separate regninger, en for hver bil- som tilsammen er på 3700 for en måned!! Dette har vi IKKE råd til. Jeg tror det som har skjedd er at «taket» for hvor mange gjennomkjøringer man skal betale for i Oslo har blitt borte siden regningene har blitt delt i to. Noen som har opplevd det samme?? Søker og søker, men finner ikke noe info om dette, og de er umulige å få tak i på telefon😢 Anonymkode: 8d3da...e2e
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #2 Skrevet 13. oktober 2021 Kan ikke gi deg svar utover at det er massive problemet med Fremtind, det er flere som har skriver de har fått økte regninger, at de ikke får se sine passeringer og at passeringer som står oppført er helt feil. Det er umulig å komme i kontakt med dem og hadde ikke betalt en krone før du får ett svar på det du lurer på. Sjekk Fremtind service på FB så ser du at mange sliter! Anonymkode: e7c02...885
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #3 Skrevet 13. oktober 2021 Helvete. Jeg har nettopp skaffet meg brikke via fremtid. Anonymkode: fdcc7...287
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #4 Skrevet 13. oktober 2021 Anbefaler skyttelpass i stedet for fremtind!! Anonymkode: 4dd20...595
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #5 Skrevet 13. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Anbefaler skyttelpass i stedet for fremtind!! Anonymkode: 4dd20...595 Hva er skyttelpass? Anonymkode: 8d3da...e2e
baldrian Skrevet 13. oktober 2021 #6 Skrevet 13. oktober 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Men nå, de siste månedene etter at Fjellinjen ble Fremtind og det ble nytt system, har jeg plutselig fått to separate regninger, en for hver bil- som tilsammen er på 3700 for en måned!! Har du fått e-post fra dem med lenke til innlogging på ny "min side"? Du må gå inn på den (med bileiers, altså din) BankID og "koble" bilene til kundeforholdet ditt. Men du må bruke akkurat den lenken, ikke logge inn og opprette ny profil. Sjekk evt. gamle e-postadresser du ikke bruker lenger, spamfilter osv. Det kan være lenge siden du oppga adressen til Fjellinjen. Her kan du lese mer om moroa: https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/z767EO/kunder-fortviler-over-fremtind-helt-hinsides https://www.vg.no/nyheter/i/wOvBk5/sliter-med-aa-komme-i-kontakt-med-autopass-utsteder-helt-uakseptabelt
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #7 Skrevet 14. oktober 2021 baldrian skrev (15 timer siden): Har du fått e-post fra dem med lenke til innlogging på ny "min side"? Du må gå inn på den (med bileiers, altså din) BankID og "koble" bilene til kundeforholdet ditt. Men du må bruke akkurat den lenken, ikke logge inn og opprette ny profil. Sjekk evt. gamle e-postadresser du ikke bruker lenger, spamfilter osv. Det kan være lenge siden du oppga adressen til Fjellinjen. Her kan du lese mer om moroa: https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/z767EO/kunder-fortviler-over-fremtind-helt-hinsides https://www.vg.no/nyheter/i/wOvBk5/sliter-med-aa-komme-i-kontakt-med-autopass-utsteder-helt-uakseptabelt Lenken var bare gyldig i 7 dager, og oppdaget man ikke det er helvetet ute med telefonkø man ikke kommer gjennom på, etc. Skyttelpass er et annet selskap som gir bombrikke på samme måte, bare bedre kundeservice. Dvs en kundeservice som eksisterer, i motsetning til hos fremtinf. Anonymkode: 4dd20...595
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #8 Skrevet 14. oktober 2021 Alt var bra inntil fremtind (dnb) overtok. Nettsidene ser ut som om det er laget i et skoleprosjekt... Umulig å bytte kjøretøy på bombrikke. Anonymkode: ef9f1...300 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #9 Skrevet 14. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Lenken var bare gyldig i 7 dager, og oppdaget man ikke det er helvetet ute med telefonkø man ikke kommer gjennom på, etc. Skyttelpass er et annet selskap som gir bombrikke på samme måte, bare bedre kundeservice. Dvs en kundeservice som eksisterer, i motsetning til hos fremtinf. Anonymkode: 4dd20...595 Takk for info. Leter og leter etter info, men får man den samme rabatten i bomringen i Oslo ved bruk av skyttelpass som man fikk med Fjellinjen? Anonymkode: 8d3da...e2e
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #10 Skrevet 14. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Takk for info. Leter og leter etter info, men får man den samme rabatten i bomringen i Oslo ved bruk av skyttelpass som man fikk med Fjellinjen? Anonymkode: 8d3da...e2e Så vidt jeg kan forstå er det autoPass-brikke som skal gi samme rabatt som fremtind. Anonymkode: 4dd20...595
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #11 Skrevet 15. oktober 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Så vidt jeg kan forstå er det autoPass-brikke som skal gi samme rabatt som fremtind. Anonymkode: 4dd20...595 Takk! Jeg får kontakte dem og finne ut om de har det samme «taket» på maksreiser som Fjellinjen hadde. Fremtind er det jo helt umulig å få tak i. Anonymkode: 8d3da...e2e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå