Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min samboer klager alt for mye og jeg har blitt kraftig lei. Nå reiser jeg meg opp og går ut hver gang hun klager. Jeg går i bilen og sitter å jobber et par timer når jeg kommer inn igjen har hun sluttet å klage. Da har hun ofte pyntet seg litt også, men ikke før jeg går ut. Føler at hun spiller katt og mus med meg.

Er det vanlig at damer klager så mye at man må gå ut?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Terrex skrev (1 minutt siden):

Min samboer klager alt for mye og jeg har blitt kraftig lei. Nå reiser jeg meg opp og går ut hver gang hun klager. Jeg går i bilen og sitter å jobber et par timer når jeg kommer inn igjen har hun sluttet å klage. Da har hun ofte pyntet seg litt også, men ikke før jeg går ut. Føler at hun spiller katt og mus med meg.

Er det vanlig at damer klager så mye at man må gå ut?

Det er jo en perfekt måte å få litt etterlengtet egentid på. Hun er smart da!

Anonymkode: 69bcf...af5

• Liker 4
Skrevet

Mange menn tror det er noe kvinner bare gjør. 

Sannheten er at mennene ikke hører etter, og det kvinnen "klager på" er ting hun er ulykkelig over i forholdet, som ender med at hun går og han sitter igjen og påstår at bruddet kommer som lyn fra klar himme. 

Anonymkode: 51018...3bd

• Liker 11
Skrevet

Hva er det hun klager over da? 

• Liker 1
Skrevet
Miranda Bailey skrev (Akkurat nå):

Hva er det hun klager over da? 

Hun sier at jeg er unnvikende. Samboer forteller meg om problemene sine og jeg forteller hvordan hun kan løse de. Deretter begynner samboer og prate på nytt om de samme problemene.

Noen av problemene er praktiske og de har jeg kommet med løsninger på. Men hun klager på at jeg ikke kommer med komplimenter samtidig som hun har latt seg forfalle.

Skrevet
Terrex skrev (Akkurat nå):

Hun sier at jeg er unnvikende.

😆

Morsom trolling, da.

Anonymkode: 4a19c...159

• Liker 7
Skrevet
Terrex skrev (1 minutt siden):

Hun sier at jeg er unnvikende. Samboer forteller meg om problemene sine og jeg forteller hvordan hun kan løse de. Deretter begynner samboer og prate på nytt om de samme problemene.

Noen av problemene er praktiske og de har jeg kommet med løsninger på. Men hun klager på at jeg ikke kommer med komplimenter samtidig som hun har latt seg forfalle.

And the winner of best boyfriend goes too....!

Anonymkode: eb2cd...dec

• Liker 2
Skrevet

Det høres ut som om dere har behov for alenetid begge to. Det er storsinnet av deg å la henne få huset mens du tar bilen. Kommer du til å fortsette med denne galante oppførselen når det blir minusgrader?

• Liker 2
Skrevet

Det er egentlig like greit at jeg forsvinner fra kvinneguiden. Nesten alle kommentarene er fra damer som tydeligvis er mannehatere og stiller urealistiske krav til mannen.

Skrevet
Terrex skrev (6 minutter siden):

Det er egentlig like greit at jeg forsvinner fra kvinneguiden. Nesten alle kommentarene er fra damer som tydeligvis er mannehatere og stiller urealistiske krav til mannen.

Neida, jeg tror du overtenker like mye som kjæresten din... en god samtale og "makeup kos" løser de fleste verdens problem🤭

Skrevet

Vi leter alle etter grunner til å pynte oss i hverdagen 😆

Anonymkode: 23a8e...0b7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...