Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst å komme meg ut på mer turer i skog og mark, er innflytter så jeg er ikke så godt kjent. Har heller ikke bil så er avhengig av kollektivt for å komme meg til startpunktet for turen med buss (evnt sykkel i Elverum). Noen forslag? For Elverum er det ikke mange fotturer som er lagt inn på ut.no, og flere av de i Løten er en avhengig av bil for å komme til. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville anbefalt å heller gå tur lenger sør fra Løten nedover mot Hamar. Nærmere Elverum er det blitt såpass økning av ulv at du kan risikere å møte en ulveflokk ute på tur. 

Anonymkode: 2ff2d...e17

Skrevet

Hvor vil du foreslå som det går an å ta buss til? 

Skrevet
rampeguri skrev (3 minutter siden):

Hvor vil du foreslå som det går an å ta buss til? 

Ingen busser her. Bare langs rv25. Ihvertfall om du skal nå de to beste naturområdene i nærheten, Budor og Rokosjøen. Men kan du sykle? Du har imidlertid Lierberget skisenter. Dit går det buss fra Hamar. Her er det turmuligheter mot Bjørgedalen. 

Skrevet

til en viss grad kan jeg sykle, men bor i Elverum så kan evnt ta med sykkel et stykke på buss. Budor er nok uansett uaktuelt uten buss. Rokosjøen kan jeg muligens vurdere, utfordringen er jo at jeg må sykle både til og fra.

Skrevet

skal sjekke ut Lierberget

Skrevet

Det er en gruppe på Facebook som heter turvenner i innlandet eller noe sånt. Der får du nok tips og eventuelt noen å gå på tur med ☺️

• Liker 1
Skrevet
Tøvftta skrev (1 minutt siden):

Det er en gruppe på Facebook som heter turvenner i innlandet eller noe sånt. Der får du nok tips og eventuelt noen å gå på tur med ☺️

Tusen takk :) Om jeg finner noen å dra på tur med som har bil kan jeg jo betale for drivstoff :) 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Ville anbefalt å heller gå tur lenger sør fra Løten nedover mot Hamar. Nærmere Elverum er det blitt såpass økning av ulv at du kan risikere å møte en ulveflokk ute på tur. 

Tull. Vi har hytte nærmere Trysil, midt i ulvesona, og har aldri sett ulv. 

Anonymkode: 88803...a34

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Tull. Vi har hytte nærmere Trysil, midt i ulvesona, og har aldri sett ulv. 

Anonymkode: 88803...a34

Vel. Har selv kommet på en ulveflokk nord for Elverum. Frykten kan vel beskrives som å møte 5 store villhunder. De omringet meg og ville ikke gå sin vei. Selv om de gikk etterhvert var det veldig skremmende. Folk har sluttet å slippe løs bikkja i området. Den blir tatt av ulven. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...