Skreiagutt Skrevet 13. oktober 2021 #1 Del Skrevet 13. oktober 2021 (endret) hjfjh Endret 21. oktober 2021 av Skreiagutt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #2 Del Skrevet 13. oktober 2021 Nei Anonymkode: acd5f...104 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 13. oktober 2021 #3 Del Skrevet 13. oktober 2021 Hvorfor ikke? Jeg drømte om å bli skuespiller når jeg var tenåring... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #4 Del Skrevet 13. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei Anonymkode: acd5f...104 Du kan ikke si det basert på et bilde. Prøv du TS! Meld deg inn i et amatørteater og se om du liker det. Det er det viktigste Anonymkode: c83fa...81c 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #5 Del Skrevet 13. oktober 2021 Hvis du tror at noen kan bedømme skuespillerprestasjoner utfra et bilde, så vet du veldig lite om det yrket. Dermed vil jeg gjette nei, du har ikke det som trengs for å bli skuespiller. Du har ikke lært deg nok til å virke interessert i det engang. Anonymkode: 44eea...75a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #6 Del Skrevet 13. oktober 2021 Hvordan kan vi vite om du har et talent for skuespill ut fra et bilde du har laget av deg selv? Anonymkode: af207...5be 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #7 Del Skrevet 13. oktober 2021 Ja. Men du kommer ingen vei uten å oppsøke et agentbyrå som får registrert og katalogisert deg. Men Norge blir for lite. Hva med LA. Trangt nåløye ja. Men når de trenger akkurat ditt type utseende til den reklamefilmen, serien eller filmen så kan det hende de plukker ut deg fra kartoteket. 👍 Anonymkode: 6b188...afe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #8 Del Skrevet 13. oktober 2021 Dette må være tull. Hvordan får vi sett evnene og kunnskapen din utifra et bilde? Anonymkode: cb4f2...728 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Michaelhe Skrevet 18. oktober 2021 #9 Del Skrevet 18. oktober 2021 Det er en ting som er viktig for skuespillere i tillegg til det du ser på skjermen. De må være litt interessert i tekst og litteratur. De blir presentert et manus, og skal så vurdere karaktere en på bakgrunn av dette. Noen ganger på bakgrunn av en roman. Det vil si at de leser en god del alle sammen. I tillegg har de god hukommelse. Når filmen lages spilles den sjelden inn kronologisk, men etter hva som er økononomisk og praktisk best. Det vil si at midt partiet kan spilles inn først, så begynnelsen, og kanskje så slutten. I hodet sitt har skuespilleren allerede noen tanker om hvordan karakteren utvikler seg. Det er veldig veldig vanskelig. Det er bare de beste du ser på TV, og konkurransen er steinhard. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tohjørning Skrevet 18. oktober 2021 #10 Del Skrevet 18. oktober 2021 Vel, jeg både skvatt og ble litt creeped out av det bildet. Så "ja" vil jeg si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #11 Del Skrevet 18. oktober 2021 Tohjørning skrev (1 minutt siden): Vel, jeg både skvatt og ble litt creeped out av det bildet. Så "ja" vil jeg si. Definitivt potensial der. Kunne absolutt fått en rolle i en Wam og Vennerød-film Anonymkode: 6b188...afe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #12 Del Skrevet 18. oktober 2021 Meld deg inn på noe lokal teater. Gå på auditions. Lokale reklamer er en fin start å få i gang en portfolie. Betal en fotograf for profesjonelle headshots, for det bildet var ikke bra. Anonymkode: 94119...2a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tohjørning Skrevet 18. oktober 2021 #13 Del Skrevet 18. oktober 2021 11 minutter siden, AnonymBruker said: Definitivt potensial der. Kunne absolutt fått en rolle i en Wam og Vennerød-film Anonymkode: 6b188...afe Tenkte mer i retning grøss. Se for deg f.eks. at det han kikker inn i ikke er et kamera, men vinduet til et barneværelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 18. oktober 2021 #14 Del Skrevet 18. oktober 2021 🤦♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå