AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #1 Skrevet 13. oktober 2021 Jeg har en hvit kjole liggende i 100% polyester. Tenkte at den fint ville passet til et Halloween kostyme i år, men når jeg ser på nettet etter tekstilfarge er alt jeg finner for bomull, ull, lin, jeans, osv. Altså ingenting for polyester… Spørsmålet er egentlig kan man bruke tekstilfarge på polyester? Er det da evt. noen spesefike typer? Anonymkode: 9e4cc...5a0
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #2 Skrevet 13. oktober 2021 5 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har en hvit kjole liggende i 100% polyester. Tenkte at den fint ville passet til et Halloween kostyme i år, men når jeg ser på nettet etter tekstilfarge er alt jeg finner for bomull, ull, lin, jeans, osv. Altså ingenting for polyester… Spørsmålet er egentlig kan man bruke tekstilfarge på polyester? Er det da evt. noen spesefike typer? Anonymkode: 9e4cc...5a0 Jeg har aldri, aldri sett noen tekstilfarge for polyester. Kanskje du kan male på farge hvis du bruker tekstilmaling, men jeg vet ikke om det vil sitte på stoffet i vask. Anonymkode: e17e5...16c
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #4 Skrevet 13. oktober 2021 https://silverbobbin.com/how-to-dye-polyester/ Anonymkode: 200ed...040
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå