Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tilsynelatende eggløsningsslim (har ikke tester, bor timesvis fra butikker som selger dette billig, og venter en pakke eltest i posten). Men, har brukt glidemiddel (sædvennlig, kjøpt fra billig-tester), og han har jo kommet i meg. Slimet er helt prikt likt eggløsning, og er på CD14, men ble veldig usikker på om det enten kan være gammel sæd eller glidekremen? Har brukt både selve glidekrem og sånn for kvinnen som man setter opp i skjeden. Noen som vet om dette kan ligne ELslim?

Anonymkode: 13dde...0b3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har det noe å si hva det er? det kan sikkert være en av de tre.... du får ha sex uavhengig av hva dette er om målet er å bli gravid...

Anonymkode: 63331...629

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Har tilsynelatende eggløsningsslim (har ikke tester, bor timesvis fra butikker som selger dette billig, og venter en pakke eltest i posten). Men, har brukt glidemiddel (sædvennlig, kjøpt fra billig-tester), og han har jo kommet i meg. Slimet er helt prikt likt eggløsning, og er på CD14, men ble veldig usikker på om det enten kan være gammel sæd eller glidekremen? Har brukt både selve glidekrem og sånn for kvinnen som man setter opp i skjeden. Noen som vet om dette kan ligne ELslim?

Kan det strekkes mellom fingrene gjentatte ganger i en tykk tråd uten å ryke? Da er det EL-slim. Kan det ikke det? Da er det sædrester/glidemiddelrester. 

• Liker 1
Skrevet

Målet er å bli gravid, derfor jeg både bryr meg, spør og forklarer at jeg ventet EL test.

Takk for svar @Lorieen :) slimet kan strekkes og virker helt som ELslim, ble bare så usikker på om glidemiddel/sæd, etter å ha vært inni meg en stund, kunne minne om ELslim 🙈

Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Målet er å bli gravid, derfor jeg både bryr meg, spør og forklarer at jeg ventet EL test.

Takk for svar @Lorieen :) slimet kan strekkes og virker helt som ELslim, ble bare så usikker på om glidemiddel/sæd, etter å ha vært inni meg en stund, kunne minne om ELslim 🙈

Det kan det, men det består ikke strekk-testen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...