AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #1 Skrevet 13. oktober 2021 Jeg er nå i uke 36 og de siste ukene har jeg følt at magen er kommet så høyt opp at det er skikkelig tungt og puste. De seneste dagene har imidlertid denne følelsen forsvunnet litt, og jeg føler nå at jeg puster litt lettere. Hos fysioterapeut i dag mente hun også at magen hadde sunket litt. Kan dette bety at fødselen nærmer seg? Har også litt stikkende smerter i livmorhalsområdet av og til, men dette har jeg hatt til og fra i noen uker nå. Betyr det at magen synker at også hodet fester seg? Baby ligger i hodeleie. Dette er min andre graviditet, men hadde keisersnitt noen uker før termin med første, og baby lå ikke i hodeleie da. Så alt som skjer nå på slutten er nytt for meg. Skal til jm neste uke men hører gjerne andres erfaringer her! Anonymkode: 5f1f5...a60
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #2 Skrevet 13. oktober 2021 Den synker ned de diste ukene, helt normalt. Men nei, ikke tegn på veldig nært forestående fødsel. Anonymkode: 8e9cf...346
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #3 Skrevet 13. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er nå i uke 36 og de siste ukene har jeg følt at magen er kommet så høyt opp at det er skikkelig tungt og puste. De seneste dagene har imidlertid denne følelsen forsvunnet litt, og jeg føler nå at jeg puster litt lettere. Hos fysioterapeut i dag mente hun også at magen hadde sunket litt. Kan dette bety at fødselen nærmer seg? Har også litt stikkende smerter i livmorhalsområdet av og til, men dette har jeg hatt til og fra i noen uker nå. Betyr det at magen synker at også hodet fester seg? Baby ligger i hodeleie. Dette er min andre graviditet, men hadde keisersnitt noen uker før termin med første, og baby lå ikke i hodeleie da. Så alt som skjer nå på slutten er nytt for meg. Skal til jm neste uke men hører gjerne andres erfaringer her! Anonymkode: 5f1f5...a60 Den synker på slutten uansett. Gjerne fra uke 35 og fremover. Stikninger er også helt normalt da barnets hode er mer ned i bekkenet (derfor magen synker). Anonymkode: dc9f5...d51
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå