Gå til innhold

Når jeg er dypt deprimert dagdrømmer jeg og klikker meg inn på forskjellige nettsider

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg later som at jeg er rik og ser på lukseriøse hus i utlandet til over 200 millioner. Også ser jeg mye på lukseriøse hus, interiør på pinterest og drømmer meg bort om at det er jeg som bor der. På en måte gir det meg litt lykkefølelse, men er det farlig å holde på slik? er veldig deprimert og sitter mye hjemme med tankene mine

Anonymkode: 03c73...65d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg later som at jeg er rik og ser på lukseriøse hus i utlandet til over 200 millioner. Også ser jeg mye på lukseriøse hus, interiør på pinterest og drømmer meg bort om at det er jeg som bor der. På en måte gir det meg litt lykkefølelse, men er det farlig å holde på slik? er veldig deprimert og sitter mye hjemme med tankene mine

Anonymkode: 03c73...65d

Aldri hørt at drømme seg bort er farlig.Tror du er safe jeg.

Anonymkode: 17918...46d

• Liker 2
Skrevet

Det er bare sunt å drømme seg litt vekk fra depresjonen, mye bedre å kjenne på litt lykkefølelse spør du meg ;)

Anonymkode: 0bea9...65c

• Liker 3
Skrevet

Ja jeg kan gjøre slike ting for å ha positive og hyggelige tanker i hodet. Det hjelper litt på å holde de mørke tankene vekke.

Det hadde kanskje vært litt flaut hvis noen så meg, men det er jo bare dagdrømmer så det skader jo ingen. Dette er jo offentlig tilgjengelig infor.asjon man bare titter litt på.

Anonymkode: 40eca...d42

Skrevet

Jeg gjør motsatt. Ser på YouTube-videoer av folk som sitter på deathrow, true crime dokumentarer og seriemordere. 

Anonymkode: 68d8c...6ba

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg gjør motsatt. Ser på YouTube-videoer av folk som sitter på deathrow, true crime dokumentarer og seriemordere. 

Anonymkode: 68d8c...6ba

Jeg også.. og fengselsdokumentarer fra land med helt ekstreme forhold.

Anonymkode: 204fc...47b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...