Gå til innhold

Trenger å bli bedre kjent med en gutt, har mye jeg må finne ut av på egenhånd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flyttet til en større by forrige sommer for å studere, kom inn på drømmestudiet som jeg har ønsket meg å komme inn på siden 7.klasse, fordi det er noe jeg vil jobbe med, lav arbeidsløshet og god lønn. Allerede første helgen var jeg ute på en bli-kjent fjelltur og traff en skikkelig fin fyr, og ga ham nummeret mitt, men forventet ikke å høre mere fra ham. Men allerede uka etter inviterte han meg ut, og vi ble bedre kjent. De siste ukene har jeg blitt bedre kjent med ham og synes at han er et utrolig fint menneske. Jeg føler jeg kan være meg selv når jeg er med ham, og i starten var jeg interessert i noe mere med ham, merker på ham at han også vil det. Nå er jeg kommet veldig i tvil med studier, synes det er vanskelig å finne ut hva jeg vil, ikke-ideelle boligforhold på kollektivet gjør at jeg har veldig mye å stri med her om dagen. Jeg føler jeg har så mye med meg selv og kan på en måte ikke håndtere et forhold til en annen person for tiden. Jeg hadde egentlig funnet ut at jeg liker ham veldig godt, og jeg hadde lyst til å prøve å være med ham, men er igjen i tvil. Jeg vet at jeg gjerne vil fortsette å bli bedre kjent med ham istedenfor at det skal avsluttes nå, og kanskje om et halvt år -ish, når andre ting forhåpentlig er falt på plass for meg mtp flytting og eksamen så vil jeg være med ham. Det er så komplisert. Han er verdens mest tålmodige mann, jeg var så glad og lykkelig de første uke etter jeg ble kjent med ham... Kjæreste har egentlig aldri vært et tema for meg på videregående og folkehøyskolen. 

Jente 20

Anonymkode: 3335b...0f4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det med å være med ham som tar opp mye tid som du ikke ellers ville ha brukt til fritidsaktiviteter/avslapping?

Hvis du bruker så mye tid med ham at det går ut over studering, så vil jeg anbefale å bare kutte ned på den tiden i stedet for å kutte ham helt ut, høres jo ut som om du får mye positivt igjen for å ha ham i livet ditt.

Anonymkode: f5b18...cf8

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Nå er jeg kommet veldig i tvil med studier, synes det er vanskelig å finne ut hva jeg vil, ikke-ideelle boligforhold på kollektivet gjør at jeg har veldig mye å stri med her om dagen

Om hybelen ikke holder mål, da er det bare å avslutte studiet og flytte hjem til mutter'n!

Hilsen

I-landsrådgiveren

Anonymkode: 8b8fc...182

• Liker 2
Skrevet

Kjipt med dårlige boforhold som student ja. Feks om du vil ha med en date på hybelen og dere ikke kan knulle fordi veggene er så dårlig isolerte pluss du har lite privatliv til å vaske underlivet om en deler bad med andre. 

Anonymkode: 24b54...520

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...