Gå til innhold

Sex på jobb

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syntes det er Ekstremt spennende å se hva folk holder på med i jobb tiden som ikke kommer frem i virkeligheten.! 
fortell om en hendelse fra jobb, og hva har du gjort? 

jeg kan starte med meg. Mannen min jobber som elektriker og han var alene på jobb denne dagen i en liten bygg. Han inviterte meg siden jeg hadde lyst til å møte han. 

I starten satt jeg i en stol og så på hva han gjorde, så etter halvtime tok han med meg til kontor rommet og tok med i fanget sitt.

han tok med meg til en rom nederst i etasje og begynte å sleike fitta mi og pule meg.

Anonymkode: 87a87...65f

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg syntes det er Ekstremt spennende å se hva folk holder på med i jobb tiden som ikke kommer frem i virkeligheten.! 
fortell om en hendelse fra jobb, og hva har du gjort? 

jeg kan starte med meg. Mannen min jobber som elektriker og han var alene på jobb denne dagen i en liten bygg. Han inviterte meg siden jeg hadde lyst til å møte han. 

I starten satt jeg i en stol og så på hva han gjorde, så etter halvtime tok han med meg til kontor rommet og tok med i fanget sitt.

han tok med meg til en rom nederst i etasje og begynte å sleike fitta mi og pule meg.

Haha! Så bra! Trollene strømmer til fra alle verdenshjørner. 

Anonymkode: f0c87...e97

• Liker 12
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Nope, dessverre

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

De hadde sex på et kontor. Hva er usannsynlig med det? 

• Liker 3
Skrevet

I løpet av de siste 18 månedene har jeg hatt sex flere hundre ganger på arbeidsplassen.

Anonymkode: c36ae...cd5

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

I løpet av de siste 18 månedene har jeg hatt sex flere hundre ganger på arbeidsplassen.

Anonymkode: c36ae...cd5

Hjemmekontor?

• Liker 5
Skrevet

Arkitektkontor, mye møte virksomhet og befaringer ute gir rom for litt av hvert for de som sitter igjen.

Anonymkode: ec74f...039

• Liker 2
Skrevet

Der jeg jobbet før ble det mye sex. Skift arbeider med 2 elskere på jobb så det ble vel mye en stund. Skifte jobb for å få et bedre liv. Er godt gift. 

Kvinne 

Anonymkode: 8c3d1...6f1

• Liker 1
Skrevet

Har aldri hatt sex på jobb, men har blitt sugd på Universitetet da jeg studerte.

Anonymkode: 2be63...c28

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Der jeg jobbet før ble det mye sex. Skift arbeider med 2 elskere på jobb så det ble vel mye en stund. Skifte jobb for å få et bedre liv. Er godt gift. 

Kvinne 

Du er ikke "godt gift" når du puler på andre.

Anonymkode: 2efcf...e6f

• Liker 5
Skrevet

Hatt sex på et lager, i lastebil og i en hjullaster

Skrevet
Hannah80 skrev (1 time siden):

Det er langt mer sannsynlig enn at akkurat denne storyen er sann, og at den er skrevet av ei dame. Det skal du ha.

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Du er ikke "godt gift" når du puler på andre.

Anonymkode: 2efcf...e6f

Så lenge det ikke kommer ut, er jeg godt gift. 

• Liker 2
Skrevet
Hannah80 skrev (1 time siden):

For min del følte jeg at setningen "sleike fitta mi og pule meg"  gjorde at jeg legger denne mer inn i "Nok en runketråd av en despo person som har for mye fritid" enn noe annet 

Anonymkode: 004f5...2d4

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

For min del følte jeg at setningen "sleike fitta mi og pule meg"  gjorde at jeg legger denne mer inn i "Nok en runketråd av en despo person som har for mye fritid" enn noe annet 

Haha, ja enig der. Kunne ordlagt seg annerledes 😂

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jepp, sånn Aktuell Rapport språk er helt typisk troll.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Arkitektkontor, mye møte virksomhet og befaringer ute gir rom for litt av hvert for de som sitter igjen.

Arkitekter og Ingeniører er jo det tørreste og kjedeligste av mannfolk som finnes, like opphissende som en tom melkekartong   :fnise:

• Liker 2
Skrevet
bullehurk skrev (1 time siden):

Arkitekter og Ingeniører er jo det tørreste og kjedeligste av mannfolk som finnes, like opphissende som en tom melkekartong   :fnise:

Det er ikke min erfaring😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kvinne 

😆

Anonymkode: f27d7...0ee

Skrevet

Nope! 
Jobber i matbutikk. Har av og til stengevakt med noen av de unge guttene. Jeg er 44, de 18. Kunne ikke falt meg inn 😂

Anonymkode: 47755...ae0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...