AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #1 Del Skrevet 13. oktober 2021 Alle anbefaler meg Tibber, men ser at Tibber konsekvent ligger 1. øre over fjordkraft i pris pr kWh. hva er egentlig billigst? Anonymkode: 3cfbb...ae6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pachka Sigaret Skrevet 13. oktober 2021 #2 Del Skrevet 13. oktober 2021 (endret) Du AB over er rapportert for regelbrudd (affiliatelink) Tibber koster mer. Du betaler 39 kr for å bruke appen i form av en fastpris, og så er det 0.99 øre påslag. Det er en grei avtale hvis du bruker mye strøm, men bruker du lite strøm ville jeg heller anbefalt Coop/LOS sin avtale, da får du fastpris på 9 kr og 3.45 øre påslag. Hafslund webspot koster også 30 kr mnd og er uten påslag. Ikke kjøp andre tjenester som du ikke trenger, sånn som forsikring. Jeg bruker Fjordkraft med 0 øre påslag og 0 kr fastpris, jeg fikk avtalen fra dem når de kjørte kampanje. Men pass på med dem, de vil nok overføre deg til dårligere vilkår etter 1 år og pass på forsikring som de prakker på deg. Gå inn i min side og fjern den forsikringen, den heter trippelgaranti og koster 1,5 kr dagen. Endret 13. oktober 2021 av Pachka Sigaret 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #3 Del Skrevet 13. oktober 2021 http://rauma-energi.no/kraft/bestill-kraft/spot-web/ Anonymkode: a7968...84f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pachka Sigaret Skrevet 13. oktober 2021 #4 Del Skrevet 13. oktober 2021 5 minutter siden, AnonymBruker said: http://rauma-energi.no/kraft/bestill-kraft/spot-web/ Anonymkode: a7968...84f Grei avtale, men husk på eFaktura og AvtaleGiro. Med denne avtalen så vil det kun lønne seg med Tibber hvis man bruker over 11.000 kWt i måneden. Regnestykke: (0.0135*11000)-(0.01*11000+39) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #5 Del Skrevet 13. oktober 2021 Pachka Sigaret skrev (4 timer siden): Du AB over er rapportert for regelbrudd (affiliatelink) Tibber koster mer. Du betaler 39 kr for å bruke appen i form av en fastpris, og så er det 0.99 øre påslag. Det er en grei avtale hvis du bruker mye strøm, men bruker du lite strøm ville jeg heller anbefalt Coop/LOS sin avtale, da får du fastpris på 9 kr og 3.45 øre påslag. Hafslund webspot koster også 30 kr mnd og er uten påslag. Ikke kjøp andre tjenester som du ikke trenger, sånn som forsikring. Jeg bruker Fjordkraft med 0 øre påslag og 0 kr fastpris, jeg fikk avtalen fra dem når de kjørte kampanje. Men pass på med dem, de vil nok overføre deg til dårligere vilkår etter 1 år og pass på forsikring som de prakker på deg. Gå inn i min side og fjern den forsikringen, den heter trippelgaranti og koster 1,5 kr dagen. Takk for tipset om trippelgaranti, i mitt favør. Har nettopp blitt kronisk syk og jeg her betalt for trippelgaranti og hatt det lenge. Har bare ikke visst det. De kan dekke flere mnd når man er syk. Kontaktet de nå, så får jeg se hva de svarer 😄 Anonymkode: ea724...9f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pachka Sigaret Skrevet 14. oktober 2021 #6 Del Skrevet 14. oktober 2021 (endret) 21 hours ago, AnonymBruker said: Takk for tipset om trippelgaranti, i mitt favør. Har nettopp blitt kronisk syk og jeg her betalt for trippelgaranti og hatt det lenge. Har bare ikke visst det. De kan dekke flere mnd når man er syk. Kontaktet de nå, så får jeg se hva de svarer 😄 Anonymkode: ea724...9f7 Ja, men de fleste vet ikke hva det er for noe og betaler det. Jeg kjenner til noen som er uføretrygdet og dermed aldri ville kunne bruke den forsikringen en gang. Du skal tro jeg måtte le når personen ble helt paff over det faktum at de hadde miste-jobb-forsikring. Endret 14. oktober 2021 av Pachka Sigaret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #7 Del Skrevet 14. oktober 2021 Pachka Sigaret skrev (2 timer siden): Ja, men de fleste vet ikke hva det er for noe og betaler det. Jeg kjenner til noen som er uføretrygdet og dermed aldri ville kunne bruke den forsikringen en gang. Du skal tro jeg måtte le når personen ble helt paff over det faktum at de hadde miste-jobb-forsikring. Rart det ikke nevnes, men er vel bare 45 kr mnd eller? Har faktisk ikke sett det på faktura.. Anonymkode: ea724...9f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pachka Sigaret Skrevet 15. oktober 2021 #8 Del Skrevet 15. oktober 2021 17 hours ago, AnonymBruker said: Rart det ikke nevnes, men er vel bare 45 kr mnd eller? Har faktisk ikke sett det på faktura.. Anonymkode: ea724...9f7 De er slu. Jeg kjøpte ikke forsikringen, men de la den på regningen etter ca. 2 mnd. Da fakturere de tilbake 2 mnd for at denne var aktivert også, men heldigvis er den "gratis" de 3 første mnd, så jeg fikk fjernet den før jeg måtte betalte. Lurt å studere fakturaer nøye for ting man ikke har bestilt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Michaelhe Skrevet 15. oktober 2021 #9 Del Skrevet 15. oktober 2021 (endret) AnonymBruker skrev (På 13.10.2021 den 11.58): Alle anbefaler meg Tibber, men ser at Tibber konsekvent ligger 1. øre over fjordkraft i pris pr kWh. hva er egentlig billigst? Anonymkode: 3cfbb...ae6 Fjordkraft er boikottet pga plagsom markedsføring. De tror at trakassering er det samme som å promotere produktet. Idioter. Etter at de hadde vært på døra og mast, ringt og så sendte meg en sms og erklærte at jeg var "automatisk registrert" fordi jeg tok telefonen, så ble de blokket og boikottet permanent for evig og alltid. Hvis jeg skal kjøpe noe, så sier jeg faktisk at jeg har tenkt å gjøre det. Endret 15. oktober 2021 av Michaelhe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå