Lisamarie Skrevet 13. oktober 2021 #1 Skrevet 13. oktober 2021 Tips til kule/hippe steder å besøke i Berlin? For kvinner på 30. Ønsker ikke tips om kjøpesenter, sightseeingbusser, Hard Rock Cafe eller Fridays. Hvilket sted er litt ala Løkka, bare i Berlin? Altså cool og hipt? Tips angående bra restauranter og gode drinker mottas med takk!
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #2 Skrevet 13. oktober 2021 Prenzlauer Berg! Jeg fikk altfor lite tid der, og tror jeg må reise tilbake til Berlin bare for å utforske bydelen nærmere. Anonymkode: 6fea9...d51
fiskennemo Skrevet 15. oktober 2021 #3 Skrevet 15. oktober 2021 Nå er ikke jeg kjent på Løkka, men jeg er veldig glad i Urban Spree. Deilig stemning der og kul kunst.
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #4 Skrevet 15. oktober 2021 Friedrichshain er nærmere Løkka enn Prenzlauer Berg. Prenzlauer Berg er mer som St Hanshaugen. (Jeg har bodd i både Friedrichshain og Prenzlauer Berg). Spesielt området rundt Simon Dach Strasse er fint og noe du bør få med deg. Anonymkode: e3308...ac0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå