Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, noen som har er morsomt eller unikt svar på denne kjedelige meldingen?

Anonymkode: 7541d...6c0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor spør du om dette da, vær deg selv, ikke ta andres ord som fremstiller deg som noe du ikke er.

Anonymkode: 940db...8a8

• Liker 2
Skrevet

Pleier å svare: "Hvorfor tror du at det går i det hele tatt?"

• Liker 2
Gjest irkan90
Skrevet

"Du det går veldig bra. Trente i dag tidlig og i går var jeg på landskampen. Sykt god stemning på stadion. Er fortsatt hes ;) Ikke minst var det herlig å kunne slappe helt av blant folk igjen etter alt det vi har vært gjennom siste året. Hva med deg?"

Altså, er det ikke åpenbart hva man kan svare? Gi av deg selv, hvis litt hva du driver med og interesserer deg for, og gi motparten noe å potensielt huke tak i for å ta samtalen videre. Dette her er grunnfag i kommunikasjon..

Skrevet
irkan90 skrev (16 minutter siden):

"Du det går veldig bra. Trente i dag tidlig og i går var jeg på landskampen. Sykt god stemning på stadion. Er fortsatt hes ;) Ikke minst var det herlig å kunne slappe helt av blant folk igjen etter alt det vi har vært gjennom siste året. Hva med deg?"

Altså, er det ikke åpenbart hva man kan svare? Gi av deg selv, hvis litt hva du driver med og interesserer deg for, og gi motparten noe å potensielt huke tak i for å ta samtalen videre. Dette her er grunnfag i kommunikasjon..

Veldig bra eksempel du viser her. Gje av deg sjølve og få ein positiv og energisk start på samtalen dykkar. @KjøttOPP sitt forslag over er eit godt eksempel det motsatte. Fristar ikkje å svare på eit slikt svar for meg iallefall. Om eg får eit sånt svar på Tinder så tenkjer eg at denne personen skal eg la fare for dette er ikkje noko eg vil innbefatte meg med.

Anonymkode: 81882...8bf

• Liker 3
Skrevet
KjøttOPP skrev (1 time siden):

Pleier å svare: "Hvorfor tror du at det går i det hele tatt?"

Funker hvis meningen er å avvise personen. Jeg hadde ikke svart noe mer etter en sånn melding, selv om den første var en kjedelig melding.

Anonymkode: 446c5...ac9

• Liker 3
Skrevet

Jeg hadde sagt "Det går fint, jeg sitter og koser meg med en kopp te og The Office", for eksempel hvis det var det jeg gjorde akkurat da 😊

Anonymkode: 0b02f...7bc

• Liker 2
Skrevet

"Det kan du drite i!"

Anonymkode: b84ae...b2f

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hei, noen som har er morsomt eller unikt svar på denne kjedelige meldingen?

Anonymkode: 7541d...6c0

Kan du ikke bare gi et normalt svar? 

Anonymkode: 62e95...962

Skrevet

Et åpent spørsmål. Ta muligheten til å by inn med det du har lyst til!
Jeg velger ofte et høydepunkt fra dagen eller noe som opptar meg for tiden.

Anonymkode: fa9d0...48a

Skrevet

"Takk, det rusler."

Anonymkode: 49fe8...83b

Skrevet

Er det sånne spørsmål du får på tinder?;)

Skrevet
irkan90 skrev (6 timer siden):

Men her sier du jo hva du har GJORT, ikke hvordan du har det?

Anonymkode: 00596...e02

Gjest irkan90
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja. Mener du jeg skal snakke om mine dypeste følelser fra første melding? 😉 Hvordan jeg har det handler jo i stor grad om hva jeg har gjort i det siste - det som har gitt meg energi og entusiasme. Eller hva?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det står jo også at det går bra. Så da svarer man på spørsmålet samtidig som man inviterer til videre samtale.

Jeg gjør alltid noe lignende. Hater når folk bare svarer "bra" også ikke noe mer. Takk for den samtaledriveren liksom, skikkelig mye å bygge videre på.

Men det er sikkert derfor jeg får tilbakemeldinger på at jeg er hyggelig å snakke med også da, på tinder, fordi jeg faktisk gir noe av meg selv og inviterer til videre samtale. Folk som svarer med enstavelsesord, "vet ikke" og "du da?" gidder ikke jeg å snakke med lenge i hvert fall!

Anonymkode: d58da...7c7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...