Lita(go) Skrevet 13. oktober 2021 #1 Skrevet 13. oktober 2021 Jeg og kjæresten har vært sammen i snart 6 måneder, jeg er 20 og han er 23 og han sier stadig at han ikke bare vil være kosekjærester når jeg spør om han kan forklare hva han mener sier han bare at jeg ikke kommer til å forstå uansett, og det er bare så frustrerende, han er verdens beste kjæreste, har vært i flere toxic forhold før men dette er det første "problemfrie" men jeg vil bare gjøre det bra for han og forstå hva han mener, han er ofte i leiligheten min og vi begge jobber 7-4 og bruker stort sett resten av dagen på matlaging og tur med bikkja. Trenger ikke å høre at jeg må snakke med han for jeg har allerede prøvd så godt jeg kan,håper bare på tips for å gjøre det bedre for kjæresten
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #2 Skrevet 13. oktober 2021 Beklager, men løsningen er faktisk å prate. Du må få ham til å forstå at du har behov for å vite hva han mener. Han kan ikke være i et forhold og så nekte å kommunisere med deg. Voksne mennesker må snakke sammen. Anonymkode: 9ce37...f9a 5
Gjest CamillaCollett Skrevet 13. oktober 2021 #3 Skrevet 13. oktober 2021 Dessverre er ikke dette det første problemfrie forholdet du har. Det er kanskje et skritt opp fra de andre, men dere snakker jo ikke sammen og du er mer opptatt av å være en god kjæreste for ham enn han er for deg, ser det ut til.
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #4 Skrevet 13. oktober 2021 Da min kjæreste etter 6 mnd begynte å lire av seg masse uforståelig bullshit sånn som det der, sa jeg til han at han måtte bruke ordene sine og kommunisere med meg. Og så ga jeg ham i hodet mitt 6 mnd på å skjerpe seg, ellers skulle jeg gå fra ham. Vi har vært sammen 2 år nå, og han prater aldri sånt piss mer. Anonymkode: fb0f3...82c 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå