Gå til innhold

Til kvinner i fast forhold: hva kan få dere til å tenne på andre menn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå tenker jeg ikke på at dere vurderer utroskap. Men av og til hender det sikkert at andre menn gjør dere nysgjerrige. Hva kan gjøre dere litt, om ikke kåte, så litt interesserte? Som sagt,jeg tenker ikke på tanker om utroskap, bare litt "ulovlig" lyst altså. Kan dere sette fingeren på noe konkret?  Kan slike ting som klær, stil, kropp, personlighet, smil, selvtillit være noe som får dere til å vakle i tankene noen sekunder?

Anonymkode: ad78d...3c9

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Nå tenker jeg ikke på at dere vurderer utroskap. Men av og til hender det sikkert at andre menn gjør dere nysgjerrige. Hva kan gjøre dere litt, om ikke kåte, så litt interesserte? Som sagt,jeg tenker ikke på tanker om utroskap, bare litt "ulovlig" lyst altså. Kan dere sette fingeren på noe konkret?  Kan slike ting som klær, stil, kropp, personlighet, smil, selvtillit være noe som får dere til å vakle i tankene noen sekunder?

Anonymkode: ad78d...3c9

Jeg tenner ikke på andre når jeg er i velfungerende forhold. Dessverre har jeg opplevd sexnekt fra mannens side i to av forholdene, og da mener jeg totalnekt over flere år. Da begynner man selvfølgelig å kikke på andre. Jeg har imidlertid aldri vært utro.

Anonymkode: 39812...924

Skrevet

Jeg er veldig lykkelig med mannen min, men jeg kan merke at hvis noen har veldig god humor og får meg til å le masse at jeg «trekkes» mot dem. Men kunne aldri vært utro. Hver gang jeg får en slik følelse så minner jeg alltid meg selv på at det er bare lyst, ikke kjærlighet. Og den lysten er der i alle nye forhold og forsvinner gradvis til man blir glad i hverandre på en annen måte.

Anonymkode: d8b48...54e

Skrevet

Jeg hat møtt en mann i mitt liv, hvor jeg følte på en umiddelbar kjemi og «lyst» når jeg har vært i et forhold.. det hadde ingenting med utseende å gjøre (han var faktisk lite pen) men humor, selvsikkerhet og glimt i øyet. 
Jeg kan se en mann og tenke at han var pen, men utover det tenker jeg ikke i nærheten av seksuelle tanker, da må du treffe meg mye dypere ☺️ 

Skrevet

At kjæresten var utrolig vanskelig å ha med å gjøre. 

Anonymkode: 2dcfa...3a3

Skrevet

Tenne vet jeg ikke helt. Normalt sett så legger jeg ikke merke til andre mannfolk ( jeg ser dem selvfølgelig, men legger ikke merke til de med mindre jeg kjenner dem), men av og til så dukker det opp ett mannfolk som bare treffer så sinnsykt bra på preferanser på utseende eller lukter helt fantastisk. Det må liksom være hakeslipp bra for at jeg skal legge merke til det. Det har hendt seg at jeg bare må følge etter litt for å bare lukte litt ekstra 🤣🤣🤣  og gubben bare ler av meg 🤣🤣🤣  det er helt innlysende når det kommer noen som gir meg hakeslipp. 

Skrevet

Alt mulig. Nok at de bare ser kjekke ut eller behandler meg bra. 

Anonymkode: 44b15...80c

Skrevet

Det er jo fordi noen er digge. Mange kvinner får som mange menn, lyst på noen andre enn partner innimellom. Helt naturlig, og ikke noe som leder til utroskap for de fleste.

Anonymkode: c2f70...146

• Liker 1
Skrevet

At kjæresten min ikke ser meg og verdsetter meg. 
(men ville ikke vært utro, må enten fikse kjæresten eller gjøre det slutt)

Anonymkode: d7d5d...cec

• Liker 1
Skrevet

Det kan være et blikk, et smil, en utstråling eller min type utseende 🤩

Anonymkode: ead51...052

Skrevet

Det skal svært mye til. Er ikke den som tenner så lett, for å si det mildt. Men om det skulle være noe så måttet jeg blitt forelsket i noen andre. 

Anonymkode: 5a7cb...137

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...