Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For noen helger siden hadde kjæresten min en svart natt. Det skjer innimellom at det mørkeste i ham kommer frem. Han blir svart i blikket og babler i vei om alt mulig grusomt han har lyst å gjøre med seg selv og andre. 

Når han blir slik, skremmer han vettet av meg.

Jeg tok valium og sterke sovemedisiner for å bare sove meg gjennom det, men var så redd at medisinene virket ikke og jeg lå våken i skrekk.

Kjæresten roet seg og kom og la seg. Da ville han ha sex. Jeg var altså vettskremt og ville ikke være i nærheten av ham, men klarte ikke å gjøre noe annet enn å ligge der paralysert og la ham ha sex med meg. Han kom og sovnet. Da var faren over og jeg la meg på sofaen og sovnet.

Var dette voldtekt?

Anonymkode: 6d7da...be3

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ja, det er voldtekt. Du har ikke sagt ja til å ha sex, og var sterkt medisinert.

Endret av Fireflies
  • Liker 10
Skrevet

Hvem er så sinnsyk at de doper seg selv ned når de er i hus med en de er livredd?

Anonymkode: 31e36...e98

• Liker 38
Skrevet

Jeg er. Jeg visste ikke hva annet jeg skulle gjøre enn å flykte inn i søvnen. Ts

• Liker 3
Gjest CamillaCollett
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

For noen helger siden hadde kjæresten min en svart natt. Det skjer innimellom at det mørkeste i ham kommer frem. Han blir svart i blikket og babler i vei om alt mulig grusomt han har lyst å gjøre med seg selv og andre. 

Jeg tok valium og sterke sovemedisiner for å bare sove meg gjennom det, men var så redd at medisinene virket ikke og jeg lå våken i skrekk.

Kjæresten roet seg og kom og la seg. Da ville han ha sex. Jeg var altså vettskremt og ville ikke være i nærheten av ham, men klarte ikke å gjøre noe annet enn å ligge der paralysert og la ham ha sex med meg. Han kom og sovnet. Da var faren over og jeg la meg på sofaen og sovnet.

Var dette voldtekt?

Hvorfor går du ikke fra ham, TS? Kan du ikke alliere deg med venner og familie og få hjelp til å komme deg vekk fra denne svært skadelige mannen?

Skrevet

Å bli svart i øynene kan være tegn på psykopat 

• Liker 2
Skrevet
Just now, Mizzy said:

Å bli svart i øynene kan være tegn på psykopat 

Samboeren min kan bli svart i blikket om han blir veldig sint 👀

Anonymkode: f1996...413

Skrevet
CamillaCollett skrev (Akkurat nå):

Hvorfor går du ikke fra ham, TS? Kan du ikke alliere deg med venner og familie og få hjelp til å komme deg vekk fra denne svært skadelige mannen?

Jeg ønsker det, men han minner meg stadig på alt han har ofret for meg, at han trenger meg, at han har bare meg. Han har brukt så mye penger på meg som han vil tape hvis jeg går...

Skrevet

Hvorfor? Hvorfor er du sammen med denne mannen??????

Anonymkode: 3375b...123

• Liker 6
Skrevet

Han høres ikke god ut! Dette er ikke bra for deg.

Anonymkode: 6fcc1...6af

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Var dette voldtekt?

Nei, dette er ikke voldtekt. Men oppførselen han er totalt uakseptabel likevel.

Anonymkode: f314e...040

• Liker 9
Skrevet

Nei, det er ikke voldtekt. Han visste vel ikke at du hadde dopet deg ned? Noe som i seg selv er helt hinsides meningsløst om du faktisk var redd.

Anonymkode: 02b59...3cd

• Liker 8
Gjest CamillaCollett
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg ønsker det, men han minner meg stadig på alt han har ofret for meg, at han trenger meg, at han har bare meg. Han har brukt så mye penger på meg som han vil tape hvis jeg går...

Dette er ikke gode grunner til å holde sammen. Et menneske står alltid fritt til å gå ut av et forhold. Du skal bare bli hvis du har det godt og føler deg elsket.

Skrevet

Han manipulerer deg også. Kom deg unna

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Han sier hva som helst for å beholde kontrollen over deg.

Anonymkode: 6fcc1...6af

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Dette er jo bare manipulasjon. Du skylder han ikke å bli i forholdet. Ingen skylder noen det.

Og, ja det var voldtekt.

• Liker 8
Skrevet

Det er mange urovekkende ting å sette fingeren på i dette scenariet, men det er ikke voldtekt med mindre du formidlet at du ikke ønsket å ha sex.

Anonymkode: 87c6c...037

• Liker 8
Skrevet

Min eks kunne også bli slik i fylla. Han tålte rett og slett ikke drikke brunt brennvin. Han kunne drikke seg fra sans og samling på øl og vin.. Men ett lite glass brunt og hele han forandret seg.
 Jeg tilga 2 ganger. Etter det flyttet jeg ut. Orket ikke leve i angst for om han klarte å kontrollere seg. Livet er for kort til å leve i angst og uro. 

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Var dette voldtekt?

ja

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

det er hans problem

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...