AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #1 Skrevet 13. oktober 2021 Hei! Jeg er ikke spesielt opptatt av skjønnhet og sminke, men ordner jo håret og bruker tidvis litt sminke i ansiktet. Men negler.. der er jeg forferdelig dårlig. Jeg biter og river, har tørre flisete neglebånd og ja.. vasker daglig med neglekost men synes de liksom alltid blir skitne igjen likevel. Nå har jeg bestemt meg for å endre adferd og prioritere å få sunne, velstelte negler! Da trenger jeg hjelp. Gi meg deres beste tips for å få det til! Skjønner at det vil ta tid, er ikke utålmodig, men gira på å innarbeide nye vaner. Anonymkode: c62a7...951
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #2 Skrevet 13. oktober 2021 Sørg for å få i deg biotin og nok vitaminer. Bruk håndkrem ofte og neglekrem som smøres inn hver kveld. Anonymkode: ec116...196
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #3 Skrevet 13. oktober 2021 Prøv å ikke bite og rive, bruk en fil istedet. Negleolje eller håndkrem. Anonymkode: c1d7e...983
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #4 Skrevet 13. oktober 2021 Manikyr med shellac er det eneste som fungerer for meg. Det koster penger, men uten det biter jeg ned neglene og de ser fæle ut. Anonymkode: 943f5...2b9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå