Gå til innhold

Er dette for svakt konsept? Overraskelsesbesøk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal om et par dager på overraskelsesbesøk til en venninne. Jeg vet jeg er ønsket, da hun svært ofte maser om at jeg må komme så fort jeg har anledning. Derfor teamet jeg meg opp med en annen venn av henne. Han har avtalt med henne at han skal komme på besøk den dagen.

Vi har ikke planlagt noe annet enn at jeg skal hoppe frem når hun åpner døra. Er det litt svakt konsept? 

Kan legge til at det er ingen stor reunion. Jeg har ikke vært i utlandet eller vært adskilt fra henne i mange år altså. Vi skal bare overraske henne litt. For det syns vi er gøy.

På forhånd takk. 

Anonymkode: ecfbd...b9f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis hun tidligere har gitt uttrykk for at hun liker sånt, og ikke har hjerteproblemer, så er det bare å hoppe. Men ta med noe til kaffen da.

Anonymkode: a8ffb...d2b

• Liker 6
Skrevet

Det kommer jo an på venninnen din. Jeg hadde elsket det (ikke hoppingen, hater å bli skremt), og en kveld i sofakroken med kaffe og skravling hadde vært gull verd. 

Andre trenger andre ting, at det skjer noe, aktiviteter, ettellerannet. Da risikerer du at hun forventer noe mer når hun først får en overraskelse. 

Anonymkode: dc39f...b1a

Skrevet

Jeg og min søster bodde i 2 forskjellige byer og foreldrene mine i by nr 3. Så da foreldrene min kom på besøk til meg på bursdagen til min mor så kom og min søster som en overraskelse. Det vi gjorde var at når jeg skulle møte de på hotellet, så gjemte jeg meg vak døren, mens søsteren min banket på. Det tok de vel 30 sekunder før de skjønte hva som skjedde. Ble veldig godt mottat, og masse latter resten av kvelden 😊 kanskje noe å tenke på? 😊

Anonymkode: be5e9...760

Skrevet

Jeg ville ikke likt det! Hverdagen går i ett og ville ikke hatt uanmeldt besøk. Men om du vet at hun har tid så stiller det seg vel litt annerledes. 

Anonymkode: bf772...e8f

Skrevet

Jeg vet ikke helt hva mer du skulle gjort. Du kan jo ta med ballonger og musikk, eller en sånn dings som skyter konfetti. Du kan kle deg ut som Erna Solberg, ta med deg et helt barnekor som synger "Lose your soul" av dead mans chest. Det er mange muligheter egentlig.

• Liker 4
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg ville ikke likt det! Hverdagen går i ett og ville ikke hatt uanmeldt besøk. Men om du vet at hun har tid så stiller det seg vel litt annerledes. 

Anonymkode: bf772...e8f

Det er ikke helt uanmeldt da, en felles venn har allerede avtalt et besøk, så om det kommer én person ekstra til dette besøket, er det lite trolig at det velter hele hverdagen.

• Liker 3
Skrevet

Jeg ville heller ha sagt ifra. Fordi jeg liker å glede meg til besøk! Å glede seg er bedre glede enn overraskelse! Da kunne jeg gledet meg og planlagt å lage noe godt til oss. 

Anonymkode: eb7b7...3c0

• Liker 1
Skrevet

Godt nok konsept! Men ta med noe å spise. Og dropp ballonger😬

Anonymkode: feef4...bae

• Liker 1
Skrevet

Takk for alle svar! 

Dropper ballonger.

Gjest theTitanic
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg skal om et par dager på overraskelsesbesøk til en venninne. Jeg vet jeg er ønsket, da hun svært ofte maser om at jeg må komme så fort jeg har anledning. Derfor teamet jeg meg opp med en annen venn av henne. Han har avtalt med henne at han skal komme på besøk den dagen.

Vi har ikke planlagt noe annet enn at jeg skal hoppe frem når hun åpner døra. Er det litt svakt konsept? 

Kan legge til at det er ingen stor reunion. Jeg har ikke vært i utlandet eller vært adskilt fra henne i mange år altså. Vi skal bare overraske henne litt. For det syns vi er gøy.

På forhånd takk. 

Ta på skrikmasken og så hopp frem

Skrevet

Uff. Jeg hadde hatet det 😂

Hadde vært mye koseligere hvis jeg visste du kom, om så bare 5 minutter før.

Anonymkode: 04136...18f

Skrevet
17.11 skrev (På 13.10.2021 den 17.43):

Det er ikke helt uanmeldt da, en felles venn har allerede avtalt et besøk, så om det kommer én person ekstra til dette besøket, er det lite trolig at det velter hele hverdagen.

Kommer jo helt an på hvordan venninna di er som en person. Jeg hadde ikke likt det fordi 1) å hoppe frem sånn og gjemme seg er utrolig barnslig, 2) jeg liker ikke overraskelser, og 3) selv om jeg er klar og forberedt på besøk fra venn x vil det ikke dermed si at jeg er veldig gira på besøk fra venn y også akkurat da. Blir litt som at fuckfrienden min står på døra klar og kåt, og så hopper mora mi frem bak han og skremmer skiten ut av meg. 

Anonymkode: 80710...792

• Liker 1
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker said:

Kommer jo helt an på hvordan venninna di er som en person. Jeg hadde ikke likt det fordi 1) å hoppe frem sånn og gjemme seg er utrolig barnslig, 2) jeg liker ikke overraskelser, og 3) selv om jeg er klar og forberedt på besøk fra venn x vil det ikke dermed si at jeg er veldig gira på besøk fra venn y også akkurat da. Blir litt som at fuckfrienden min står på døra klar og kåt, og så hopper mora mi frem bak han og skremmer skiten ut av meg. 

Anonymkode: 80710...792

Absolutt forskjell på folk. Jeg regner med TS kjenner sin egen venninne bedre enn vi gjør, så dette går sikkert fint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...