AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #1 Skrevet 13. oktober 2021 Fikk mensen i går, noe som var en stor skuffelse, for jeg hadde virkelig troen denne gangen. Men den er litt annerledes enn den pleier, og beklager på forhånd for tmi: Jeg pleier å ha mye brunt blod og slim den første dagen, og deretter ganske lite, nærmest som spotting, de to påfølgende dagene. Jeg har aldri smerter, kun ørsmå murringer. Denne gangen derimot blør jeg friskt rødt blod, både i går og i dag, og jeg har sterke smerter i området rundt den ene eggstokken. Dette er samme eggstokk egget slapp fra (var på ul etter en runde med Letrozol, og vet derfor hvilken side), men vet ikke om det bare er tilfeldig. Har i alle fall ikke opplevd mensen sånn før. Jeg tok en graviditetstest dagen før mensen som var blendahvit, så det kan jo ikke være at jeg var gravid men hadde en kjemisk heller. Er det vanlig at mensen er så annerledes? Anonymkode: 31558...13f
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #2 Skrevet 13. oktober 2021 Har du tatt koronavaksine? https://legemiddelverket.no/nyheter/koronavaksiner-og-menstruasjonsforstyrrelser Anonymkode: 59618...c49
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #3 Skrevet 13. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har du tatt koronavaksine? https://legemiddelverket.no/nyheter/koronavaksiner-og-menstruasjonsforstyrrelser Anonymkode: 59618...c49 Ja, det har jeg! Og begynner å lure mer og mer på om den kan ha påvirket både eggløsning og mensen de siste gangene.. Hvor lenge sitter i så fall virkningen av vaksinen i, mon tro? Ts Anonymkode: 31558...13f
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #4 Skrevet 13. oktober 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ja, det har jeg! Og begynner å lure mer og mer på om den kan ha påvirket både eggløsning og mensen de siste gangene.. Hvor lenge sitter i så fall virkningen av vaksinen i, mon tro? Ts Anonymkode: 31558...13f Jeg vet ikke, men tror det varierer. Det er jo ikke sikkert at det har sammenheng med vaksinen. Kan jo være tilfeldig også. Hvis du er bekymret synes jeg du burde ta det opp med fastlegen. Anonymkode: 59618...c49
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå