Energi-jenta Skrevet 13. oktober 2021 #1 Skrevet 13. oktober 2021 Vi skal ha navnefest hjemme og lurer på om noen har noen gode forslag til hva vi har paa programmet? Jeg tenker kanskje en tale, kanskje noen bilder av babyen som vises paa storskjerm. Seremoni i form av faddere som signerer en avtale. Det er 10 andre nevoer og nieser som skal komme, er det en tanke om de kanskje vil synge en sang, eller danse? Skal ogsaa nevnes at mannen spiller gitar og synger. Jeg kan spille piano, men kan absolutt ikke synge. Ingen har hort meg spille piano for, saa tenkte kanskje jeg skulle spille en fin laat. Pleier man aa ha allsang? Eller andre leker? Forslag taes imot :) Skal nevne at vi blir mellom 20-30 stykker og at vi slaar sammen 1-aarsdagen pga koronarestriksjoner tidligere.
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #2 Skrevet 13. oktober 2021 Helt ærlig, dette hørtes litt rart ut. Hva slags avtale skal faddere signere? Er det navnefest i regi av noen eller tenker dere å bare kalle det navnefest? I så fall må dere tenke over hva dere legger i begrepet. Hvorfor ikke bare ha en ekstra stort ettårsdag? Har aldri vært i dåp eller navnefest der det er noe annet organisert opplegg enn akkurat seremonien, mye sang og spilling blir litt kunstig og rart synes jeg (men kanskje det er jeg som er sær 😅). Uansett, vi hadde nettopp dåp, og timene flyt med servering av mat, åpning av gaver, kaker og skravling. Anonymkode: a9e3e...09b 2
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #3 Skrevet 14. oktober 2021 Jeg synes det høres veldig fint ut. Flott at dere lager et eget, tilpasset opplegg for deres barn/familie. Synes det høres fint ut om du spiller piano. Hvis foreldrene til nevøene og niesene gidder å øve inn en sang e.l. tenker jeg at det kan være flott, men det bør være opp til foreldrene deres å avgjøre ettersom det er de som får ansvaret for å planlegge og øve. Men du kan absolutt spørre pent. Anonymkode: c5a90...4b3 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå