Gå til innhold

Må ha «pensko» til dressbukse, men har problemer med beina. Hvilke sko?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan ikke bruke typiske pene damesko med spiss tå osv. 

Må bruke dresslignendd bukser på jobb. Aller helst skulle jeg gått med joggesko, men det er vist ikke helt innafor. 

Hva kan jeg prøve ut?

Anonymkode: bd1f8...9cb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du kan få tak i en sort skinnsko med sort såle så skal det mye til at det blir feil.

Anonymkode: 43de1...135

Skrevet

Hva med fine mokkasiner eller ballerinasko med rund tå?

Anonymkode: 6a6e3...9e0

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg kan ikke bruke typiske pene damesko med spiss tå osv. 

Må bruke dresslignendd bukser på jobb. Aller helst skulle jeg gått med joggesko, men det er vist ikke helt innafor. 

Hva kan jeg prøve ut?

Anonymkode: bd1f8...9cb

Joggesko. 

Er det ikke "helt innafor" så tar du en prat med nærmeste leder der du gjør det klart at å diskriminere deg for å ha problemer med føttene ikke er ok. Akkurat slik noen må ha spesiell stol på jobb må andre ha spesielle sko. Er ikke leder lydhør? Fagforening og media. Eller finn deg en bedre jobb, der de ansetter deg for kompetanse heller enn skobruk(!).

Kjøp, selvsagt, sorte sko med sort såle.

Anonymkode: fd6d8...d82

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Joggesko. 

Er det ikke "helt innafor" så tar du en prat med nærmeste leder der du gjør det klart at å diskriminere deg for å ha problemer med føttene ikke er ok. Akkurat slik noen må ha spesiell stol på jobb må andre ha spesielle sko. Er ikke leder lydhør? Fagforening og media. Eller finn deg en bedre jobb, der de ansetter deg for kompetanse heller enn skobruk(!).

Kjøp, selvsagt, sorte sko med sort såle.

Anonymkode: fd6d8...d82

Nei. Voksne folk i arbeid må forventes å gå i noe mer formelt fottøy enn joggesko. Kjøp et dyrere par skinnsko som er tilpasset dine føtter, spør i en skobutikk. Har man en ordentlig skade/feil er man selvsagt unntatt, men hva slags feil gjør at man kun kan bruke joggesko? 

Anonymkode: bbd70...a48

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...