AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #1 Skrevet 13. oktober 2021 Jeg leier en leilighet i øverste etasje. Huseier bor selv i hovedetasjen. Ved siden av oss er det tenkt en garasje hvor vi parkerer bilene. Garasjen skulle komme i august, men det er blitt forsinkelser og har ikke skjedd noe på den fronten. Jeg har en vanlig fossilbil med kupevarmer og han har elbil. Han har utekontakt og har strekt en skjøteledning fra seg og bort til parkering hvor han lader bilen. Jeg har ingen utekontakt, men vurderer å strekke en lang skjøtekabel, fra øverste etasje og ned til parkering. Også åpne vindu og ta kabelen inn på morrakvisten for å kunne få det litt varmt i bilen. Men usikker om det blir litt sjenerende og teit. Jeg kan også spørre han om å bruke den skjøtekabel han har lagt ut. Men såfall, hvor mye bør jeg betale for det? 'Hei! Med kulde i vente har jeg lyst å bruke kupévarmer i bilen. Er det ok om jeg strekker en skjøteledning fra meg og ned til parkering? Eller om jeg kan bruke den du har lagt ut også vippse noen kroner?' Så jeg vurderer å sende denne meldingen. Er det ok? Og hvor mye bør jeg såfsll vippse? Anonymkode: ea2bf...c19
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #2 Skrevet 13. oktober 2021 Den er helt ok. Anonymkode: 62830...965 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #4 Skrevet 13. oktober 2021 Høres bra ut. Men kanskje også legg til "i påvente av garasje". Så blir det sånn her "Hei! Med kulde i vente har jeg lyst å bruke kupévarmer i bilen. Er det ok om jeg strekker en skjøteledning fra meg og ned til parkering i påvente av garasje? Eller om jeg kan bruke den du har lagt ut også vippse noen kroner?" Anonymkode: 693a6...eec 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå