AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #1 Skrevet 13. oktober 2021 Jeg går etter mannen min hele tiden, uansett hva han gjør vil jeg være med han. Hver helg vil jeg tilbringe med han! Føler meg helt gal avhengig av han! Får ikke nok av han. (Han syntes det er greit), men jeg kjenner de få gangene jeg tar avstand er han ikke like klengete på meg. Normalt å føle sånn? Anonymkode: acec1...840 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #2 Skrevet 13. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg går etter mannen min hele tiden, uansett hva han gjør vil jeg være med han. Hver helg vil jeg tilbringe med han! Føler meg helt gal avhengig av han! Får ikke nok av han. (Han syntes det er greit), men jeg kjenner de få gangene jeg tar avstand er han ikke like klengete på meg. Normalt å føle sånn? Anonymkode: acec1...840 Avhengighetsforstyrrelse? Anonymkode: eda18...91d 4
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #3 Skrevet 13. oktober 2021 Tror hadde følt meg kvalt hvis mannen min hang på meg hele tiden. Men hvis han godtar det.. Så tja Anonymkode: e9592...af3 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #4 Skrevet 13. oktober 2021 Heller få deg baby Anonymkode: 21a8c...18c 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #5 Skrevet 13. oktober 2021 Men har du ingen venninner som du er litt sammen med? Du er veldig sårbar om han faller fra /forholdet blir slutt.... Anonymkode: a968f...960 1
Kenelz Skrevet 13. oktober 2021 #6 Skrevet 13. oktober 2021 5 minutter siden, AnonymBruker said: Heller få deg baby Anonymkode: 21a8c...18c Nei! Det burde hun i hvert fall ikke gjøre! 4
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #7 Skrevet 13. oktober 2021 Jeg er også en av de mer "klengete". Mannen min syns også et er helt ok men jeg klarer meg også alene da. Hvis han sier han vil game eller finne på noe spesielt ut med gutta er det helt ok for meg. Jeg krever bare ikke så mye og trives i hans selskap uansett om vi ikke gjør noe spesielt, mens han gjerne vil finne på ting utenom. Hadde nok vært greit at du prøver deg litt alene. Det er greit nok at mannen din syns det er ok men du har godt av å klare deg alene. Plutselig kommer det en dag du skulle ønske du ikke konstant måtte ha han rundt deg. Anonymkode: ec9eb...89c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå