AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #1 Skrevet 13. oktober 2021 Jeg kjøpte leilighet forrige mandag. 9 dager siden. Sitter bare å venter på at megleren skal kontakte meg..Når skriver man normalt kontrakt? Anonymkode: b0430...1b1
newman01 Skrevet 13. oktober 2021 #2 Skrevet 13. oktober 2021 Du kan da ikke bare sitte og vente,... Det kan tenkes at det står i prospekt, i budjournalen eller andre dokumenter du har mottatt i forbindelse med kjøpet. Mener å huske at det sto "forslag til tid/dato for kontraktssignering" og passe klar beskjed om at man måtte si fra hvis det ikke passet på et av dokumentene jeg fikk av megler etter budrunden var vunnet. Ring megler? De veit ofte mer enn et forum 2
Gjest Dævendøtte Skrevet 13. oktober 2021 #3 Skrevet 13. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg kjøpte leilighet forrige mandag. 9 dager siden. Sitter bare å venter på at megleren skal kontakte meg..Når skriver man normalt kontrakt? Anonymkode: b0430...1b1 Ring megleren og spør. Så enkelt kan du finne ut av det
DrueSmoothie Skrevet 13. oktober 2021 #4 Skrevet 13. oktober 2021 Man avtaler kontraktsmøte ganske raskt etter akseptert bud, alternativt avtales det at det signeres elektronisk hver for seg. Det er ikke noe galt i å kontakte megler og spørre om dette. For du har fått og signert akseptbrev for budet ditt så du vet det er i boks sant? Er det leilighet med forkjøpsrett igjennom Obos el lign? I så fall må man vente til den er utløpt før man kan skrive avtale. 3
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #5 Skrevet 13. oktober 2021 Takk for svar! Det er første gang jeg kjøper så alt er nytt for meg, derfor usikker.☺️ Jeg kontaktet megler, alt i orden.😇😋 Anonymkode: b0430...1b1 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå