AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #1 Skrevet 13. oktober 2021 Jeg er så ferdig med forholdet. Vi har 3 barn sammen,som er rundt tennåringsalder. Jeg har fortalt at jeg er lei og at jeg ikke ser noen framtid ,men han vil ikke ut, han tenker vel mye at det blir hardt økonomisk i tillegg til at han vil være oss. Jeg føler meg HELT ferdig! Vi gjør sjeldent noe sammen, blir mer og mer ulike ang interesser, jeg prøver å unngå sex, jeg har negative tanker om han. Jeg vet hva jeg vil og har tenkt over det i flere år....også gjør jeg ikke noe med det! Regner med at flere har hatt det sånn?? Er noen som vil dele erfaringer? Grunnen til at jeg ikke gjør noe er at jeg selvsagt er redd jeg sårer barna, men jeg ser at de kan lide når det er dårlig/taus stemning hjemme ( vi krangler ikke høylytt). Mannen har heller ikke så stort nettverk, så livet hans kan bli ensomt. Men jeg må tenke på meg selv også vel? Jeg tenker at det er bedre å være singel enn å ha det sånn! Anonymkode: 06150...4bd 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #2 Skrevet 13. oktober 2021 Selvsagt skal du tenke på deg også. Barna merker nok veldig godt hvordan dere to har det i forhold til hverandre. Dere er jo barnas forbilde. Ønsker du at de skal ende opp med liknende forhold?? For det er de ser hos dere som fort blir malen deres for hvordan forhold skal være. Anonymkode: 22a5a...a72 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå