Gå til innhold

Hvilken pc burde jeg velge ?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skal overta et verv og har fått beskjed om å finne en bærbar pc og printer for å kunne utføre oppgavene skikkelig.  Men jeg har ikke peiling på hva som er gode produkter , det skal ikke være for dyrt heller.
Er det noen av dere som kan litt om slike ting og har noen tips til meg  ? 

Anonymkode: b0472...ee2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva skal du bruke pcen til? Er det kun word-dokumenter? Hvor mye skal du printe? Er det sjeldent kan du betale for å printe på de fleste biblioteker.

Skrevet
Fireflies skrev (Akkurat nå):

Hva skal du bruke pcen til? Er det kun word-dokumenter? Hvor mye skal du printe? Er det sjeldent kan du betale for å printe på de fleste biblioteker.

Jeg skal skrive referat, sakslister, timelister, interpellasjoner, e-poster osv.  Hvor mye som egentlig skal printes vet jeg ikke helt , men fikk beskjed om at jeg skulle ha egen printer , så da vil jeg ha det .

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg skal skrive referat, sakslister, timelister, interpellasjoner, e-poster osv.  Hvor mye som egentlig skal printes vet jeg ikke helt , men fikk beskjed om at jeg skulle ha egen printer , så da vil jeg ha det .

Bruker mac selv så har ikke så gode tips til pc. Men det viktigste er at du får deg Word. Hør med den som har vervet nå om det er noe de får dekket eller om de har en avtale på.

Hvis du vil kjøpe printer uavhenig av mengde bruk så bør du høre om ting skal scannes også. Tenk litt over fremtidig bruk (samme med PC) for å være sikker på at den investeringen du gjør nå er nok.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...