AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2021 #1 Skrevet 12. oktober 2021 Ei god venninne av meg har blitt kjent med en fyr, og nå etter ca 1 år er de forlovet. De skal gifte seg neste år. Hun nevner ting som at typen ikke har noe problemer med at hun går "lettkledd", i bikini og i de klærne når de to går sammen, men han blir sur på henne og sier det plager han at hun går i bikini og utfordrende klær når han ikke er med henne. Jeg tror faktisk han ba henne om å ikke gjøre slikt når han ikke var sammen med henne. Og hun hadde åpen profil på instagram en periode, og da ble denne gutten sur på henne og skjønte vist nok ikke hvorfor jenter valgte å ha åpen profil, og ba henne om å gjøre den privat igjen. Hva tenker dere om dette? er dette noe å reagere på? jeg tenker at dette skjer bare nå i startfasen, hva skjer om mange år? tror dere han kan bli enda mer kontrollerende med årene`? Anonymkode: 6bcb4...f14
Fireflies Skrevet 12. oktober 2021 #2 Skrevet 12. oktober 2021 Hvis hun vanligvis går med bikini på stranda, hva går hun med når han ikke er med? Vedrørene FB så er jeg enig at det er lurt å ha privat, men det må man jo selv velge. 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2021 #3 Skrevet 12. oktober 2021 Fireflies skrev (1 minutt siden): Hvis hun vanligvis går med bikini på stranda, hva går hun med når han ikke er med? Vedrørene FB så er jeg enig at det er lurt å ha privat, men det må man jo selv velge. Hun går med bikini rundt han også, om de er på ferie sammen etc. Han liker det bare ikke at hun går i bikini på stranda når han ikke er med henne Anonymkode: 6bcb4...f14
Fireflies Skrevet 12. oktober 2021 #4 Skrevet 12. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hun går med bikini rundt han også, om de er på ferie sammen etc. Han liker det bare ikke at hun går i bikini på stranda når han ikke er med henne Anonymkode: 6bcb4...f14 Ja, men når hun er alene på stranda så kan hun ikke gå med bikini? Det er kontrollerende, og det er ikke et godt tegn. 2
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2021 #5 Skrevet 12. oktober 2021 Fireflies skrev (5 minutter siden): Ja, men når hun er alene på stranda så kan hun ikke gå med bikini? Det er kontrollerende, og det er ikke et godt tegn. Akkurat. Mener det samme, er litt bekymret for dette forholdet Anonymkode: 6bcb4...f14
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2021 #6 Skrevet 12. oktober 2021 Jeg var sammen med en sånn type i et par år, og jeg bærer fortsatt preg av det. Han var kontrollerende og jeg fikk ikke lov til å gå med lettkledde klær. Jeg husker han kastet den ene shortsen min rett i søpla fordi han mente den var for slutty. Han kontaktet meg også da jeg var på ferie i utlandet (syden) med familien min og sa han ikke likte at jeg gikk i bikini (det var mellom 30-40 varmegrader) fordi han ikke likte tanken på at menn tenkte på "fitta" mi, som han så fint sa det. Han ringte meg og truet med selvmord (han stod ute på deck på et kjørende skip) om jeg slo opp med han, så jeg ble værende lenger enn jeg ville. Forloveden til venninna di minnet meg veldig om han. Så ja, rødt flagg fra meg. Anonymkode: 6929e...b95 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå