Lilletrille79 Skrevet 12. oktober 2021 #1 Skrevet 12. oktober 2021 Det har gått 4 uker siden jeg begynte å blø og har tatt flere gravidtester som er negative så nå føler jeg at det er på tide å komme tilbake i syklusen igjen. Flere som har det sånn eller vil fortelle hvor lang tid det tok for dere? 🙂
kvinne35+ Skrevet 13. oktober 2021 #2 Skrevet 13. oktober 2021 Lilletrille79 skrev (10 timer siden): Det har gått 4 uker siden jeg begynte å blø og har tatt flere gravidtester som er negative så nå føler jeg at det er på tide å komme tilbake i syklusen igjen. Flere som har det sånn eller vil fortelle hvor lang tid det tok for dere? 🙂 Les: Mine små nurk og svangerskapet <3 <3 <3 Bestill innvendig ultralyd etter rester. Les mitt innlegg (første) så du vet hva du snakker om når du smeller i bordet. Ikke gå samme veien som jeg måtte.
Lilletrille79 Skrevet 13. oktober 2021 Forfatter #3 Skrevet 13. oktober 2021 kvinne35+ skrev (6 timer siden): Les: Mine små nurk og svangerskapet <3 <3 <3 Bestill innvendig ultralyd etter rester. Les mitt innlegg (første) så du vet hva du snakker om når du smeller i bordet. Ikke gå samme veien som jeg måtte. Hei ja jeg var hos gyn. Rett etter at jeg sluttet å blø så alt er ute og alt så fint ut😀venter liksom bare på å komme i syklus igjen. Har hørt at det kan ta en stund. Vi har begynt å prøve igjen for jeg tror jeg hadde eggløsning forrige uke😀
kvinne35+ Skrevet 15. oktober 2021 #4 Skrevet 15. oktober 2021 Lilletrille79 skrev (På 13.10.2021 den 15.24): Hei ja jeg var hos gyn. Rett etter at jeg sluttet å blø så alt er ute og alt så fint ut😀venter liksom bare på å komme i syklus igjen. Har hørt at det kan ta en stund. Vi har begynt å prøve igjen for jeg tror jeg hadde eggløsning forrige uke😀 Det var godt jeg forstod det som at du hadde blødd i 4 uker.
Lilletrille79 Skrevet 15. oktober 2021 Forfatter #5 Skrevet 15. oktober 2021 kvinne35+ skrev (5 timer siden): Det var godt jeg forstod det som at du hadde blødd i 4 uker. Nei da jeg venter på ny mens. Blødde bare i to uker så jeg var heldig sånn sett. Ser du har hatt en tøffere vei å gå. Kan ikke forestille meg hvordan du har hatt det. Må være tøft.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå