AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2021 #1 Skrevet 12. oktober 2021 Jeg trenger litt hjelp. Jeg mistet tre ganger med min eks. I uke 14,12 og 14 alle MA. Det ble slutt og nå har jeg ny kjæreste. Jeg kjenner på savnet etter et barn og sliter med å finne ut hva motivasjonen til dette kommer fra? Er dette meg som sørger over mine 3 barn som jeg mistet? Eller vil jeg virkelig ha et barn til? Jeg har to skolebarn og ser at det blir styr å begynne på nytt.. Han jeg er kjæreste med nå har ingen barn.. Jeg vil at vi skal ha et felles barn og tror dette vil binde oss som familie. Noe som er vårt. Men jeg sliter med å forstå meg selv😔 Hvordan har deres sorgprosess vært..? Jeg sliter med å regulere følelsene mine og har ikke sørget veldig mye etter disse abortene. Men jeg kjenner veldig at hjertet mitt har et tomrom. Anonymkode: f151c...e93
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2021 #2 Skrevet 12. oktober 2021 Har ikke svar på det du spør om, men ble det oppdaget i uke 14 og 12, eller skjedde det da og ble oppdaget senere? Er redd jeg mister i MA, derfor jeg spør. Håper du finner ut av ting ❤️ Anonymkode: 611d8...5f8
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2021 #3 Skrevet 12. oktober 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Har ikke svar på det du spør om, men ble det oppdaget i uke 14 og 12, eller skjedde det da og ble oppdaget senere? Er redd jeg mister i MA, derfor jeg spør. Håper du finner ut av ting ❤️ Anonymkode: 611d8...5f8 Det ble oppdaget senere. Det var den uken de hadde dødd ❤️ hvorfor tror du at du mister i MA? Anonymkode: f151c...e93
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå